TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) Se basketball med Arizona. Hvis det var så enkelt å velge kjæreste, hvem ville du hatt som kjæreste? PS, Det er ikke lov å velge seg selv. A: Arizona B: LMV C: Jo-KN D: Spre-M og hvorfor det valget du valgte. Endret 27. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 A: Arizona, fordi hun virker veldig grei å være sammen med. Briller til nyttårsfyrverkeriet; Solbriller, vernebriller, eller dine egne briller? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Se basketball med Arizona. Hvis det var så enkelt å velge kjæreste, hvem ville du hatt som kjæreste? PS, Det er ikke lov å velge seg selv. A: Arizona B: LMV C: Jo-KN D: Spre-M og hvorfor det valget du valgte. A: Arizona, fordi hun virker veldig grei å være sammen med. Briller til nyttårsfyrverkeriet; Solbriller, vernebriller, eller dine egne briller? Åhhhh helledussen så sjønne dere er Vernebriller så klart... Snø hele året eller regn 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Snø hele året. Gå på ski (langrenn) med: langrennski, alpinski eller hoppski? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. april 2019 Forfatter Del Skrevet 27. april 2019 Langrennsski frister, selv om jeg helst vil unngå alle Bli angrepet av en bavian eller en sjimpanse? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Sjimpanse.. Vet ikke om det er no forskjell på dem jeg.. Bli bitt av hvithai eller alligator? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. april 2019 Forfatter Del Skrevet 27. april 2019 Alligator. Det vil sannsynligvis være nærmere land noe som gir meg større sjanse til å unnslippe i live. Slå meg ned eller gi meg en klem? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Gi deg en KLEM selvfølgeli Røyke eller snuse? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Snuse. Kjæledyr hjemme; Katt eller hund? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. april 2019 Forfatter Del Skrevet 28. april 2019 Hund. Det er riktignok mer arbeid men du får så mye mer kjærlighet tilbake av hunden fremfor en katt. Delta i et jødisk bryllup, eller i et muslimsk faste? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Jødisk bryllup. Klatre mount everest eller gå ned i verdens dypeste gruve? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Klart den siste, må ha med meg noen proffe. I tilfelle. Det hadde vært kjempe spennende tur. Jeg liker gråter og gruver. Være stum eller være super ekstremt pratsom både med deg selv og andre resten av livet? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Super ekstrem pratsom... Bløtekake eller sjokoladekake? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Sjokoladekake. Svensk avis: Aftonbladet eller Expressen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. april 2019 Forfatter Del Skrevet 28. april 2019 Jeg bruker å lese Aftonbladet av og til så det blir mitt valg. Miste alt håret over natten, eller oppleve at alt hår og skjegg vokser voldsomt i løpet av natten? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Har ikke så mye skjegg da men skulle virkelig ønske at håret på hode vokse over natta. Aldri barbere seg mer i ansiktet eller aldri et annet sted? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) Ansiktet, det sparer meg ca 5-10 minutter 3-4 hver dag ca. Mens "et annet" sted ville spart meg for 5-10 min kanskje annen/tredjehver uke vil ikke være helt glatt, noe som kanskje er greit når man er mann? Spise totalt 2000kcal nå i mai, eller bare drikke øl? Endret 29. april 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Spise totalt 2000kcal nå i mai. Fryse melk eller kulturmjølk? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Melk.. Aldri ha sex eller måtte ha sex hver dag resten av livet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Sex hver dag. Selv om jeg tror jeg hadde blitt lei, dog kan man variere en del da sex er et vidt begrep. Blotte deg foran barnetoget foran slottet 17. mai, eller skyte mot gardistene med luftpistol? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå