TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Hva mener du med utlagt hjerte? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Jeg vil bli innlagt på sykehus en gang i året med en random alvorlig sykdom som jeg alltid blir frisk av. Sko til å gå i snøen med: Vintersko eller støvler? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. april 2019 Forfatter Del Skrevet 22. april 2019 Vintersko Støvler bruker jeg kun via jobben. Du arrangerer utdritningslag og må velge mellom følgende aktiviteter. Hva velger du og hvorfor? - Paintball? - Rafting? - Golf? - Fylla hjemme hos deg? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 (endret) Paintball fordi... det er gøy å bli malt på! Regne matte med hvilken type? Kalkulator eller kalkulator på PC? Endret 23. april 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Begge delene faktisk, men med første valget ville jeg valgt vanlige kalkulator. Sove hjemme hos dine foreldre i samme rom, eller sove i samme seng som dine besteforeldre på gammlehjemmet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. april 2019 Forfatter Del Skrevet 23. april 2019 Alle mine besteforeldre er døde dessverre. Men hadde uansett valgt å sove hjemme hos mine foreldre. Late som om du er en baby i 24 timer, eller late som du er gammel (veldig gammel) i 24 timer? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Late som jeg er gammel (veldig gammel) i 24 timer. Hvordan komme seg dit som blindpassasjer: Inni en trillekoffert eller sende seg selv inni en pakke i posten? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Sende meg selv i posten.. Du kan kun beholde en... Facebook, twitter, insagram eller snapchat? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Facebook. Ringe via internett med: Skype eller Messenger? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. april 2019 Forfatter Del Skrevet 23. april 2019 Definitivt Messenger. Enkere enn Skype føler jeg. Aldri bli invitert i bursdag igjen, eller aldri kunne feire jul igjen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) Den første skjer faktisk hos meg. )= Ha blæretatar eller nyrestein? Endret 24. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. april 2019 Forfatter Del Skrevet 24. april 2019 Har aldri hatt noen av dem heldigvis. Men velger blærekatarr dersom jeg må ha noe. Være med på okseløpet i Pamplona eller jakte på sjiraffer fra helikopter? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) Uff egentlig ingen av dem, men må bli giraffer da... Kan jo late som jeg jakter og skyte med løsskudd. Spise 2 kg sjokolade eller 2 liter med is? Endret 24. april 2019 av Arizona Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. april 2019 Forfatter Del Skrevet 24. april 2019 2 liter med is, selv om det helt sikkert ville gitt meg en jævla stor brainfreeze. Donere alle klærne og skoene dine til Fretex, eller kun kjøpe tøy fra Hennes og Mauritz resten av livet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 (endret) . Endret 24. april 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Kun kjøpe klær fra hm resten av livet... Alltid være naken eller aldri være naken (ikke i dusjen engang) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Aldri. Man kan vel bytte klær? Og hvor mye klær må man ha på seg for å oppfylle kravet, holder det å ha på seg sokker? I såfall kan man ha på sokker i dusjen og bytte de etterpå. Alltid gå med trange klær, eller alltid gå med alt for store posete klær? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Alltid trange klær... Men hadde nok ikke følt meg helt vell alltid for formene syns jo mye bedre da... Bare drikke vann eller bare brus resten av livet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Bare drikke vann resten av livet, brus er usunt! Spise brød eller knekkebrød resten av livet? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Helt klart brød... Selv om det er mye karbohydrater i det Aldri være alene eller alltid være alene resten av livet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå