Arizona Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Må bli å spise fisk da Ellers får jeg jo ikke pratet med alle de hyggelige menneskene som er her. Gå i ulltøy og boble jakke hele sommeren eller gå med shorts og tskjorte hele vinteren? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Shorts og T-skjorte hele vinteren. Mye bedre å fryse litt, for å komme inn i varmen, enn å måtte svette gjennom klær hele sommeren. Få epilepsianfall hver dag, eller miste 1 liter blod i timen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. april 2019 Forfatter Del Skrevet 12. april 2019 Epilepsianfall hver dag. Størrelsen på de varierer i det minste. Jeg vet ikke hvor mye liter blod vi har i kroppen men 1 liter i timen hørtes mye ut. Bo på toppen av en veldig bratt bakke, eller bo midt i skogen langt fra alt? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Bo midt i skogen.. Alltid sove alene eller aldri sove alene? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Alltids koselig å sove i lag med noen, enten det er husdyr eller en annen person. :wee: Tids Paradox: 1: Møte deg selv som serie morder. 2: Se deg selv som er 5 minutter frem i tid som er psykisk syk. 3: Dra til fortiden og drepe deg selv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. april 2019 Forfatter Del Skrevet 13. april 2019 Dra til fortiden og ta mitt eget liv. Jeg er egentlig fornøyd med det jeg har oppnådd i livet til nå uansett. Bo en dag i Family Guy-universet, eller Simpsons-universet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 (endret) Simopsons universet. Bo en helt år i Rick and Morty universet, i samme hus dem bor i, og du blir altids innblannet, eller Terminator universet, og du vil altids henge med John Connor familien og ham? Endret 13. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. april 2019 Forfatter Del Skrevet 13. april 2019 Hva svarer jeg hvis jeg ikke har sett verken Terminator eller Rick og Morty? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Må bli terminator.. trekke ut alle tennene eller alle neglene? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. april 2019 Forfatter Del Skrevet 13. april 2019 Trekke ut neglene. Tennene vil jeg ha i noen år til. Skyte deg selv i foten eller kaste deg gjennom et glassvindu (som ikke er veldig høyt over bakken)? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Tar glassvinduet jeg da. Få stor rompe eller stor mage av for mange kalorier? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 (endret) Tar glassvinduet jeg da. Få stor rompe eller stor mage av for mange kalorier? Stor mage, vil heller ikke ha for stor mage. Sånn passe stor bamsemage, det skal jeg klare å leve med. Hvis noen gjorde en mat prank på deg, hvilken rett ville du valgt...: 1: ...to uker gammel fiskegrateng? 2: ...skumgummi kake? 3: ...matretten du elsker som er dynket av den sterkeste krydret, Carolina Reaper Pulver? Endret 17. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2019 Forfatter Del Skrevet 17. april 2019 Skumgummikake. Nr 1 og 3 vil sikkert gi meg sprutbæsj og diare så det holder. Bo alene på en båt midt i Atlanterhavet i et år, eller bo midt i slummen i New Delhi i ti år? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Atlanterhavet Fordømme deg selv eller bli fordømt? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Fordømme meg selv... Bli innestengt i en boks med slanger eller edderkopper? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Slanger, såklart! Drikke en liter spytt eller tårer? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 tårer.... Knyttneve i magen eller i ansiktet? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Magen. Hvordan vil du tenne på bålet? Fyrstikker eller friksjon? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Fyrstikker. Enklere og mer effektivt. Aldri kunne bruke snøskuffe/spade/freser om vinteren, eller ha sex med en 20 årig versjon av din egen mor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. april 2019 Forfatter Del Skrevet 20. april 2019 Aldri mer kunne bruke snømåkeutstyr. Kommunen måker for meg uansett Være NAV-bruker eller tjene veldig lite penger i jobben din (uansett hvor høy stillingsprosent) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå