Arizona Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Kysse selvfølgelig Bo på toppen av et høyt fjell eller bo alene på en liten øy midt uti havet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) På toppen av et fjell, utsikt mot havet. Få en dedigen dildo trødd inn i rassen eller i kjønnsorganet? (Musa vanlige hullet, penisen urinhållet.) PS: Klarte ikke å dy meg. ¦3 Endret 6. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Ha Ha Ha nei det klarte du vel ikke Tar den gjerne der den passer best jeg hvis den er så stor...Musa Gå med sminke og dameklær i 1 år eller gå naken i 1 år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Gå med sminke og dameklær i et år. Sove blant hvithaier eller blant løver? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Løver. Hvithaier er skumle, og da måtte jeg vel ha sovet i en dykkerdrakt? Høres ut som mye styr. Pub til Pub-runde i Dublin eller skiferie i Alpene? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Helt klart pub til pub runde... Badeferie på maldivene eller safari i afrika? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2019 Forfatter Del Skrevet 6. april 2019 Jeg har allerede vært på safari i Afrika. Det var moro og interessant det men denne gang går jeg for badeferie på Maldivene Bruke tre emojis i hver eneste setning du skriver i en hel måned, eller ikke bruke noen som helst på et helt år? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Ikke bruke noe på et år... Brekke begge beina eller begge armene? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2019 Forfatter Del Skrevet 7. april 2019 Begge beina. Da kan jeg i det minste sitte i en rullestol. Jobbe som leiemorder for den italienske mafiaen, eller jobbe som bøddel i middelalderen? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Leiemorder.... Ville du vært brannmann eller politi? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Jobbe som bøddel høres gørr kjederlig ut, og jobbe som leiemorder høres ikke særlig ut. Vil ikke bli tatt for drap. Så jeg går for mirakuløst for leiemorder, og håper på at jeg ikke blir tatt. i Reise i tid, vekk fra alt du eier og har, eller bli værende i en selle og ekstremt ensom og bli hatet av de andre fangene? Endret 7. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Arizona: Brannmann, mer action, og mindre krangling og dritt. Pluss at man automatisk blir en damemagnet. SCM: Reise vekk, det andre alternativet er jo ren tortur. Kjøre over en andefamilie som krysser veien, eller spise ei teskje med asbest? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 He he er ikke sikkert alle damer liker brannmenn da Kjøre over en andefamilie da selv om det hadde vært trist... Bli skutt på med paintball kuler i en time eller stun gun? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Bli skutt med en paintballgevær. Ha en fylliker som raserer ditt hjem og roter i dine private ting som venn, eller gå å dreper mengder med rå søte katter og hunder? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Trur jeg tar den fylliken jeg da altså... Gå over sydpolen eller nordpolen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Nordpolen, den er i det minste nærmest. Tids paradoks Grave ned din egen lik, eller spise seg selv? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Får skjære av fingeren og gafle den i meg. Holde foredrag om jusstudier, eller danse nonstop i tre dager? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Danse nonstop tenker jeg... Bli solbrent eller få forfrysninger? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. april 2019 Forfatter Del Skrevet 8. april 2019 Solbrent faktisk. Det ble jeg når jeg var i Afrika. Skjedde ikke noe mer enn at jeg fikk samme farge som en hummer. Forfrysninger vil sikkert føre til amputasjoner. Aldri delta mer på forumet her inne, eller bare spise fisk i tre måneder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå