Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Bo ensom i hytte i skogen. Jeg har full respekt for de som velger å bytte kjønn men det er bare ikke noe jeg kommer til å gjøre.

Være med på en kjempestor snøballkamp med hundrevis av andre, eller en stor vannkrig med hundrevis av andre? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sove en måned i et spøkelseshus. Fordel at jeg ikke tror på spøkelser :)

Kun få lov til å høre på radio i en måned eller ha NRK2 som eneste tilgjengelige kanal i en måned?

Internett finnes ikke i dette innlegget.

Lenke til kommentar

Rå fisk tror jeg. Liker sterk mat, men det høres ut som en oppskrift på magesår og pine. Fisk er jo sunt og noe jeg prøver å spise mer av. Hadde nok blitt lei da men.

Være i et rom med 20 supersøte og kosete katter i en time, eller gå rundt i en stor godteributikk der du kan spise så mye du vil i en time?

Lenke til kommentar

Muggost hadde jeg aldri klart så da hadde det blitt skinke.

Spise 1 kg av den sterkeste chillien eller spise rå fisk i 1 år?

Da spiser du jo ekte mugg. Muggost er faktisk en oste type man kan få kjøpt på butikken. Jeg ville valgt muggost. ¦3

CS-gass. Kanskje det er nok å bare holde pusten mens jeg beiner avgårde? Flammekaster vil jeg unngå.

Leve i et univers hvor alle vet hvem du er eller i et univers hvor absolutt ingen vet hvem du er?

Den første.

Bli fratatt hus og hjem og alt du eier og har, og bli en ekstremt ensom einstøinhg som bor ved en skrot avfall, eller bli avhengig av kokain og amfetamin, og bli en nasker og havner under svartebørsen?

Lenke til kommentar

Da spiser du jo ekte mugg. Muggost er faktisk en oste type man kan få kjøpt på butikken. Jeg ville valgt muggost. ¦3

Den første.

Bli fratatt hus og hjem og alt du eier og har, og bli en ekstremt ensom einstøinhg som bor ved en skrot avfall, eller bli avhengig av kokain og amfetamin, og bli en nasker og havner under svartebørsen?

Husk på å få med en liten begrunnelse. Trenger ikke å være stor.

Det er bare så fryktelig kjedelig når VI bare svarer " det første" osv osv.

Lenke til kommentar

Helt ærlig, det er ikke altids like lett å gi en ordentlig begrunnelse. ¦|

Skjønner deg litt men håper du også ser mitt poeng i at jeg bare vil det beste for tråden. Men jeg har forståelse dersom du ikke alltid fikser begrunnelse så jeg skal ikke mase mer om dette nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...