Scarvo Skrevet 30. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2019 Bo ensom i hytte i skogen. Jeg har full respekt for de som velger å bytte kjønn men det er bare ikke noe jeg kommer til å gjøre. Være med på en kjempestor snøballkamp med hundrevis av andre, eller en stor vannkrig med hundrevis av andre? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Vannkrig helt klart....Wet t-shirt competision.. Sove sammen med en som snorker ekstremt eller en som prater i søvne? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2019 Prating i søvne. Det kan jo være litt morsomt. Snorking er bare høyt og irriterende. Kun spise tomatsuppe til middag i tre år, eller være allergisk mot dine egne barn? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) Da blir det tomatsuppe... Kunne vært en fin slankekur det da Sove en måned i et spøkelseshus eller padlet over atlanteren alene Endret 31. mars 2019 av Arizona Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2019 Sove en måned i et spøkelseshus. Fordel at jeg ikke tror på spøkelser Kun få lov til å høre på radio i en måned eller ha NRK2 som eneste tilgjengelige kanal i en måned? Internett finnes ikke i dette innlegget. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Radio Spise en måned utgått skinke pålegg, eller spise kun muggost, resten av livet? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Muggost hadde jeg aldri klart så da hadde det blitt skinke. Spise 1 kg av den sterkeste chillien eller spise rå fisk i 1 år? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Rå fisk tror jeg. Liker sterk mat, men det høres ut som en oppskrift på magesår og pine. Fisk er jo sunt og noe jeg prøver å spise mer av. Hadde nok blitt lei da men. Være i et rom med 20 supersøte og kosete katter i en time, eller gå rundt i en stor godteributikk der du kan spise så mye du vil i en time? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Gått rundt i en godteributikk en time for da hadde jeg ikke spist noe... Drukket 1 liter whiskey eller 1 liter sprit på styrten. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 1 liter sprit. Av den enkle grunn at whiskey er brunt, og dermed gir mer skallebank. Bli sprutet på av en flammekaster i 5 sekunder, eller springe gjennom 100 meter med CS-gass? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 CS-gass. Kanskje det er nok å bare holde pusten mens jeg beiner avgårde? Flammekaster vil jeg unngå. Leve i et univers hvor alle vet hvem du er eller i et univers hvor absolutt ingen vet hvem du er? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Muggost hadde jeg aldri klart så da hadde det blitt skinke. Spise 1 kg av den sterkeste chillien eller spise rå fisk i 1 år? Da spiser du jo ekte mugg. Muggost er faktisk en oste type man kan få kjøpt på butikken. Jeg ville valgt muggost. ¦3 CS-gass. Kanskje det er nok å bare holde pusten mens jeg beiner avgårde? Flammekaster vil jeg unngå. Leve i et univers hvor alle vet hvem du er eller i et univers hvor absolutt ingen vet hvem du er? Den første. Bli fratatt hus og hjem og alt du eier og har, og bli en ekstremt ensom einstøinhg som bor ved en skrot avfall, eller bli avhengig av kokain og amfetamin, og bli en nasker og havner under svartebørsen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 Da spiser du jo ekte mugg. Muggost er faktisk en oste type man kan få kjøpt på butikken. Jeg ville valgt muggost. ¦3 Den første. Bli fratatt hus og hjem og alt du eier og har, og bli en ekstremt ensom einstøinhg som bor ved en skrot avfall, eller bli avhengig av kokain og amfetamin, og bli en nasker og havner under svartebørsen? Husk på å få med en liten begrunnelse. Trenger ikke å være stor. Det er bare så fryktelig kjedelig når VI bare svarer " det første" osv osv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Husk på å få med en liten begrunnelse. Trenger ikke å være stor. Det er bare så fryktelig kjedelig når VI bare svarer " det første" osv osv. Helt ærlig, det er ikke altids like lett å gi en ordentlig begrunnelse. ¦| Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Helt ærlig, det er ikke altids like lett å gi en ordentlig begrunnelse. ¦| Skjønner deg litt men håper du også ser mitt poeng i at jeg bare vil det beste for tråden. Men jeg har forståelse dersom du ikke alltid fikser begrunnelse så jeg skal ikke mase mer om dette nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Skal vi fortsette denne leken, eller? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Jepp Bade i iskaldt vann eller gå på glødende kull... Begge deler i 10 minutter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 (endret) Bade i iskaldt vann. Gå naken i Oslo eller i Bergen? Endret 5. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Bergen Sykle eller stå slalom naken? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. april 2019 Forfatter Del Skrevet 5. april 2019 Stå slalom. Tenk så ubehagelig å sitte naken på et sykkelsete som borrer seg opp i rassen. Kysse med noen i 24 timer eller klemme med noen i 72 timer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå