Scarvo Skrevet 28. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2019 Sauene ser jeg for meg hadde skapt et helvetes gris og leven. Bjeller og bæing 24 timer i døgnet. Fuglene hadde gitt mye gris og fugledritt de også, men jeg kan i det minste ha femti bur til femti fugler. Jepp jeg går for fugler. Pelle deg i nesa og legge busa på brødskiva til en i familien, eller ødelegge en i familiens nye mobiltelefon? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 (endret) Ødelegge mobiltelefonen. Ha 100 lamaer, eller 100 surikater inni huset ditt? Endret 28. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 100 surikater. De er sååååå søte. Passe 100 katter eller 100 unger alene Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2019 100 katter. Det er bare å sette frem nok mat og drikke så klarer de sikkert seg selv. Sitte i et amerikansk fengsel i ti år, eller jobbe som tekstilarbeider i Bangladesh under helsefarlige forhold? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Må nok bli tekstilarbeider... Sove i hengekøye ute i 20 minus eller i en hengekøye på utsiden av et høyt fjell? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2019 Sove i hengekøye i 20 minus. Det skulle gått fint så lenge soveposen er av høy kvalitet. Det siste hadde jeg ikke gjort om så du hadde gitt meg 1 million kr. Se Macgyver-maraton eller løpe et ekte maraton? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Helt klart MacGyver maraton. Han er min barndomsminne. Drikke en fremeds flytende snørr, eller spise din egen ørevoks? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2019 Spise min egen ørevoks. Heldigvis er jeg flink til å rense ørene med Q-tips. Aldri kunne ha kork på noen brusflasker, eller aldri kunne ha pose til noen brød? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Aldri kork på brusflaske siden jeg ikke drikker brus. Møte en sinna løve eller en sinna tiger en fin dag i skogen... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2019 Tiger. Begge dreper meg vel fort som fy men tigeren er bittelitt finere å se på. Spise en avkuttet hestehale eller klatre i et middels høyt fjell uten sikring? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Hestehale. Minst risiko og minst frykt. Dusje 10 ganger om dagen, med full innsåping, eller dusje 2 ganger i året? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 10 ganger om dagen helt klart.... 2 ganger i året går jo ikke an.. Uten telefon i 1 år eller uten sex i et år? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2019 Tror jeg må gå for et sexfritt år. Jeg bruker telefonen mye både privat og via jobben. Være uten Internett i et år eller ha regn hver eneste dag gjennom et helt år. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Regn hver dag. Ellers kunne jeg jo ikke postet her på 1 år . Samt at jeg sannsynligvis måtte sluttet i jobben også. Aldri mer spise frukt, eller ha sex med norges statsminister 1 gang i året? (personen endrer seg etter hvert som det blir regjeringsskifte) Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Sex med statsministeren... Er jo bare en gang i året Gå alene gjennom amazonas eller svømme med hvithaier. Endret 30. mars 2019 av Arizona Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Hvis du er en dame, som du ser ut som, så er ikke spørsmålet like vanskelig som om du var en mann men men. Gå gjennom amazonas. Større sjanse for å overleve, samt mindre fryktelig enn å svømme med hvithaier. Alle store fisker er et mareritt for meg. Høre sangen "Baby" av Justin Bieber på ørene i 5 timer hver dag i 10 år, eller leve 20 år uten sex og alkohol? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2019 Jeg drikker nesten ikke alkohol i det hele tatt. Og jeg har kun hatt sex med 1 person i noen måneder bare. Så tror jeg skal klare meg uten sex og alkohol i 20 år fremover. Kaste egg på en politipatrulje eller kaste tran på en dørvakt? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Hvis du er en dame, som du ser ut som, så er ikke spørsmålet like vanskelig som om du var en mann men men. Gå gjennom amazonas. Større sjanse for å overleve, samt mindre fryktelig enn å svømme med hvithaier. Alle store fisker er et mareritt for meg. Høre sangen "Baby" av Justin Bieber på ørene i 5 timer hver dag i 10 år, eller leve 20 år uten sex og alkohol? He he samma det da Er jo kun 1 gang i året... Bare å slukke lyset Helt klart egg på politipatruljen Blitt pop stjerne eller filmstjerne? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Filmstjerne, ville jeg valgt. Hvis det var de eneste jobb mulighetene. Blitt en populær syk kunstner, eller en syk populær genial forsker? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Blitt en sykt populær genial forsker. Byttet kjønn eller levd ensom i en hytte i skogen hele livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå