Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Sauene ser jeg for meg hadde skapt et helvetes gris og leven. Bjeller og bæing 24 timer i døgnet.

Fuglene hadde gitt mye gris og fugledritt de også, men jeg kan i det minste ha femti bur til femti fugler. Jepp jeg går for fugler.

Pelle deg i nesa og legge busa på brødskiva til en i familien, eller ødelegge en i familiens nye mobiltelefon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regn hver dag. Ellers kunne jeg jo ikke postet her på 1 år  :cry: . Samt at jeg sannsynligvis måtte sluttet i jobben også.

Aldri mer spise frukt, eller ha sex med norges statsminister 1 gang i året? (personen endrer seg etter hvert som det blir regjeringsskifte)

Lenke til kommentar

Hvis du er en dame, som du ser ut som, så er ikke spørsmålet like vanskelig som om du var en mann  :tease:  men men.

Gå gjennom amazonas. Større sjanse for å overleve, samt mindre fryktelig enn å svømme med hvithaier. Alle store fisker er et mareritt for meg.

Høre sangen "Baby" av Justin Bieber på ørene i 5 timer hver dag i 10 år, eller leve 20 år uten sex og alkohol?

Lenke til kommentar

Jeg drikker nesten ikke alkohol i det hele tatt. Og jeg har kun hatt sex med 1 person i noen måneder bare. Så tror jeg skal klare meg uten sex og alkohol i 20 år fremover.

Kaste egg på en politipatrulje eller kaste tran på en dørvakt?

Lenke til kommentar

Hvis du er en dame, som du ser ut som, så er ikke spørsmålet like vanskelig som om du var en mann  :tease:  men men.

Gå gjennom amazonas. Større sjanse for å overleve, samt mindre fryktelig enn å svømme med hvithaier. Alle store fisker er et mareritt for meg.

Høre sangen "Baby" av Justin Bieber på ørene i 5 timer hver dag i 10 år, eller leve 20 år uten sex og alkohol?

He he samma det da :dribble:  :rofl: Er jo kun 1 gang i året... Bare å slukke lyset :rofl:

Helt klart egg på politipatruljen :ph34r:

Blitt pop stjerne eller filmstjerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...