Scarvo Skrevet 18. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2019 Ta kalde dusjer resten av året. Bruker å gjøre det av og til, så tror jeg skulle klart å vende meg til det. Ha smerter i ryggen, i kneet, i hodet, eller i magen? Og hvorfor velger du det du velger? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 (endret) Skjeldent jeg har store smerter på de stedene der. Velger magen, det er der smerten er ekstremt skjeldent stor. Gå i bleie med uten bukser og truser, sånn bleien er synelig, og gå sånn i 5 månder, eller gå i super søt rosa kort kjole uniform resten av livet? Endret 21. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2019 Bleie Det ville vært enklere å forklare tror jeg. Jobbe som fisker i røff sjø, eller som dørvakt på et travelt utested? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) Bleie Det ville vært enklere å forklare tror jeg. Jobbe som fisker i røff sjø, eller som dørvakt på et travelt utested? Men hva er minst flaut å gå i da? =3 Tror ikke jeg hadde klart noen av dem. Liker ikke sress. Men hvis jeg måtte velge, da hadde jeg valgt som første valg. Jobbe som fisker i røff sjø. Kun for guttene: Ha badedrakt som det eneste plagget, eller gå i knøtt lite bikini? Kun for jentene: Bli ferska at du bruker vanlige manne truser, eller gå halv naken og toppløs i bokser med stor falsk penis i? Endret 23. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 Badedrakt som eneste plagget. Jeg kan ha flere enn bare en enkel badedrakt håper jeg. Drikke glovarm te slik at du brenner tunga, eller styrte en slush slik at du får en krattig brainfreeze? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 (endret) Skjeldent jeg har store smerter på de stedene der. Velger magen, det er der smerten er ekstremt skjeldent stor. Gå i bleie med uten bukser og truser, sånn bleien er synelig, og gå sånn i 5 månder, eller gå i super søt rosa kort kjole uniform resten av livet? Jeg ville gått i super søt rosa kort kjole uniform resten av livet... Love pink Jeg ville drukket slush trur jeg... Ville du spist saueballer eller haggis? Endret 26. mars 2019 av Arizona Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2019 Jeg ville gått i super søt rosa kort kjole uniform resten av livet... Love pink Jeg ville drukket slush trur jeg... Ville du spist saueballer eller haggis? Jeg har allerede spist Haggis når jeg var i Skottland i 2017. Var ikke godt. Velger derfor å satse på saueballene. Gå ute i regnet i 24 timer, eller være inne i huset ditt i fire uker uten å kunne gå ut for noe som helst? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Usj høres grusomt ut. Gå ute i regnet. Reise med buss i 1 uke uten stopp eller med båt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2019 Båt. Da håper jeg på at den nevnte båten er et stort cruiseskip med masse restauranter, butikker osv. Kile en tilfeldig gammel dame i øret, eller bli jaget av en flokk med sinte høns? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 He he nei det var dessverre et lasteskip Bli jaget av en flokk høns. Kan jo bare klatre opp i et tre... Ikke få sove på 5 dager eller ikke få dusje på 5 uker.? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2019 Huff. Jeg dusjer hver morgen. Det å plutselig skal gå fem uker uten skal bli tøft. Men søvn må en jo ha uansett. Jepp jeg får bare gå å lukte som et udyr i fem uker. Ha bursdag 02.01 eller 01.02? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Vel må vel bli 01.02 Ville du flyttet til russland eller afrika? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Helt klart Rusland, klarer ikke hete varmen. Være lyn forbannet resten av livet eller ha intenst svie over hele kroppen resten av livet? Endret 27. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2019 Lynforbannet. Da har jeg i det minste muligheten til å være alene, slik at ingen trenger å se meg i dårlig humør. Ha evnen til å kommunisere med en sel eller med en alligator. Og hvorfor velget du det du velger? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Helt klart en alligator. Syns de er fasinerende.. Dinosauruser Måtte løpe 2 mil eller svømme 2 mil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Svømme, elsker å svømme. Ha evnen til å falle sidelengs som en kanonkule eller bli oppblåst som en gigantisk balong? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2019 Falle sidelengs som en kanonkule. Det siste regner jeg med gjør ganske vondt. Sette hånda fast i en Pringles-boks, eller sette tunga fast på en kald lyktestolpe? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Sette hånda fast... Drikke et glass med bensin eller et glass med motorolje Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Bensin. Selv om det er mer eksplosivt, så er det er lettere stoff. Tenker at det brytes lettere ned av kroppen, og vil derfor ikke gjøre like stor skade som olje. Spise en neve med rå hvitløk hver gang før du går ut av bostedet ditt, eller slippe en høylytt fis hver time på slaget? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Spise hvitløk.... Ha 50 sauer eller 50 fugler inni huset ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå