Pliscin Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Elefant. Tror det er minst smertefullt. Maur kan gi meg mareritt nok som det er. Spise en rå menneskepenis, eller bli voldtatt av en Bukk med løpetid? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2019 Da går jeg for rå menneskepenis. Forhåpentligvis er den ikke erigert. Bli jaget av en T-rex gjennom Oslos gater, eller svømme i et havområde med mye hvithai? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Bli jaget av en T-Rex. Få skutt små stein i begge øyene dine, sånn at du får gråstær, den kraftige utgaven, eller spise rå menneske øye? Endret 2. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2019 Jeg går for rått menneskeøye. Fryktelig ekkelt men likevel å foretrekke fremfor fæl øyesykdom. Spise ørevoks, eller slikke en hund i rompa? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 (endret) Spise ørevoks. Vil nok smake forferdelig, og i tillegg blir man skjeldent smittet av sin egen bakterie. Så jeg tar ikke risken i å slikke en hund i rompa. Uheldig å knuse kjeven å miste evnen til å snakke, eller uheldig å knekke nakken å bli lam fra halsen og ned? (Og i tillegg er det ekstremt dårlig utvalg av nyttige ting/elektriske-produkter og kurs der du bor. Så, det er ingen som kan lære deg tegnespråk.) Endret 5. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2019 Tenker at det høres bedre ut å være stum fremfor lam. Derfor må jeg velge alternativ nr.1 Være med på saueslakting eller kufødsel? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Begge høres artig ut å være med på. Hvis jeg måtte velge. Da hadde min første valg vært kufødsel. Få konstant hikke anfall som varer resten av dagen, eller få latter anfall som varer like lenge? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2019 Hikke-anfall faktisk. Jeg er redd for at det siste hadde gitt meg alvorlige pusteproblemer. Bli bitt av en giftig edderkopp, eller påkjørt av en buss? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Bli bitt av en giftig edderkopp. Og håper på at den ikke er en av de verdens gifige edderkopper, da. 1: Grave i andres indre mørke tanker, sånn den personen har lagt bak seg for lenge siden. 2: Slutte seg til verdens verste gjeng. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2019 Alternativ nr 1. Det hørtes ganske interessant ut for min del. Da hadde jeg nok avdekket mye spennende informasjon. Se 24-timers maraton av Teletubbies eller Noddy? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Helt klart Noddy. Teletubbiene er så fjern og rare. Donere bort dine friske organer til de skadde ekstreme krimminelle, eller la absolutt alle krimminelle fot følge kun deg ingen andre. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2019 Donere bort friske organer. Hadde vært kjedelig å bli forfulgt dag inn og dag ut. Spise en buse fra nesen din, eller spise avklippede tånegler? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Det sies at dem begge er næringsrikt. Jeg tror jeg går for tånegler. Bli klort opp av en bjørn, eller bli sprayet ned av et ildsint stinkdyr? Endret 17. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2019 Ha tregt internett, eller ingen internett i det hele tatt? Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Tregt internett seff. Pepsi eller Cola ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2019 Cola (Zero) Drikker det nå faktisk. Pannekake eller egg til frokost? (ikke lov å kombinere de to) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Hei, dere hoppet over min. ¦/ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Cola (Zero) Drikker det nå faktisk. Pannekake eller egg til frokost? (ikke lov å kombinere de to) Pannekaker er så digg. Nam Siden dere hoppet over min forrige, så tar jeg den på nytt. ¦| Bli klort opp av en bjørn, eller bli sprayet ned av et ildsint stinkdyr? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) Sorry. Den forsvant tydeligvis utenfor min synsvinkel. Da hadde jeg blitt sprayet av et sinna stinkdyr. Ja det hadde nok luktet helt for jævlig, men det er likevel å foretrekke fremfor et bjørneangrep som kanskje vil ta livet av meg. Være den som svarer på et dilemma, eller den som poster et? Endret 18. mars 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Poster, da kan jeg få være mer kreativ. Lage et scenario, i stedet for å svare på et fiktivt et. Drikke 0,5 liter 96% sprit på styrten, eller bare ta kalde dusjer resten av året? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå