TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Jah, takk begge deler. Med første valg, da hadde jeg valgt Kims. Stekte kryddrete potetbåter eller pommes frites? Endret 18. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 Krydrete potetbåter Kan ha fries også men foretrekker det første. Jobbe som renholder på en skitten, slitt og farlig bussterminal, eller jobbe som gruvearbeider dypt under bakken? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Renholder, ikke at jeg har klaustrofobi, men jeg hadde nok trivdes bedre med mer varierte oppgaver og slikt. Ser for meg at gruvearbeid er veldig tungt, samt at jeg liker dagslys veldig godt. Jobbe som statsministerens sekretær, eller som fengselsvakt i USAs tøffeste fengsel i et år? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 Statsminister-sekretær. Tryggere og sannsynligvis bedre lønn. Bli med på en TV-serie som lar deg reise verden rundt, eller få 30 000 kr i gave? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) Få 30 000 kr i gave. Er ikke så glad i å reise. Drikke 0,5L flytende rein sukker på styrten eller ha ekstremt lav blodsukker (hypoglykemi)? Endret 19. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 Tar en 0,5 liter og håper på det beste. Et jævla sukkerkick kommer jeg til å få hvert fall. Spise dine egne ballehår, eller spise naboens armhulehår? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Spise mine egne ballehår. Vet ikke helt hvorfor Konstant bli stukket av synåler på fingertuppene eller alltid få flis i stortåa når du går på stuegulvet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 Alltid få flis i stortåa på stuegulvet. Da skal jeg prøve så hardt jeg kan å klatre via møblene. Bli satt i en fengselcelle sammen med tre voldtektsmenn, eller bli satt i bur med fem aggressive hunder? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Den siste, vil nok klare å roe de fem hundene ned på en eller annen hvis. Bade blant skrubbsultne mellom store hvithaier, eller ta risikoen for å bli drept av en enorm pytonslange? Endret 21. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2019 Jeg går for det siste. Det er tross alt bare en risiko som du nevner. Skrubbsultne haier er jo 100% garantert å spise meg. Ta livet av alle kattene i nabolaget ditt, eller tisse på gulvet inne på Rema 1000 mens alle ser på? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Tisse på gulvet. Får heller blotte meg og bli anmeldt enn å ta livet av søte små katter. Slåss bare-knuckle MMA mot Bjørn Eidsvåg, eller svømme 1000 meter i et basseng med kloakk? Endret 22. februar 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Da går jeg for en regelrett fist-fight mot Eidsvåg. Han er vel en gammel mann, så kanskje det er nok med et slag og ingenting mer enn det. Være programleder på et kjent TV-program, eller være radiovert for en kjent radio-kanal? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Frister ingen av dem sånn egentlig. Men hvis jeg måtte velge, da tror jeg går den første, programleder i et TV-program. Hadde garantert at det hadde blitt et elendig TV-program, da. Hva slags paradoks hadde du valgt?: 1: Tids paradoks, der det ender med at du slakter deg selv på et slakterbord. 2: Paradokset er at du altids lager sand witch vær gang du skal kjøre bil, altså du gjør det samtidig. 3: Eller du går inni en portal paradoks, og det er bare en veis bilett, at du går inni deg selv og havner ved magen i den tiden magen jobber på fult. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2019 Nr 2 hørtes jo fantastisk ut, hvis jeg har forstått det rett. Det å spise en deilig sandwich mens man kjører bil hørtes godt ut. Lett valg Krabbe på alle fire til nærmeste dagligvarebutikk, eller gå inn og ut av døra i hjemmet ditt i seks timer? (kun det) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Nr 2 hørtes jo fantastisk ut, hvis jeg har forstått det rett. Det å spise en deilig sandwich mens man kjører bil hørtes godt ut. Lett valg Krabbe på alle fire til nærmeste dagligvarebutikk, eller gå inn og ut av døra i hjemmet ditt i seks timer? (kun det) Man vil risikere å dø uansett hva man velger da. Den var god Mr-SG. :rofl: Tror jeg velger å være litt klumsete, gå ut og inn døra i seks timer. Åle som en slange til og fra en byen, eller bli flau over at vennen din vil åle til og fra byen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2019 Skulle heller tatt følge med kameraten, og sett på han dumme seg ut. Stikke hånda inn i en bikube, eller trø på glødende kull? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Trø på kull. Tror ikke det er så farlig om man er rask, gjør kanskje bare litt vondt. Vet ikke helt hva som skjer om man stikker hånda inn i en bikube, men ser for meg at man kan bli stukket, og da får man sikkert hevelser og smerter. Aldri vaske håret igjen, eller bytte klær/undertøy maks 2 ganger i uka? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2019 Tror faktisk jeg går for det siste. Skulle klart å komme med samme underbukse flere dager på rad, selv om det naturligvis ville ha vært uhygienisk. Aldri tørke støv i huset ditt, eller aldri støvsuge igjen? (og nei, du kan ikke få andre til å gjøre det for deg) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 (endret) Aldri tørke støv. Du og to kompiser, og to av dere er skikkelig uhelig. 1: Du blir tilgriset av et sjokk rosa stoff, som tar flere dager å fjerne, så skjer det noe uventet med jente kompisen din også, hun blir til griset med ekkelt stinkende stoff, lukten tar flere dager å bli kvitt. Så får gutte kompisen din skikerlig latter kikk. Til og med du hadde gledet deg som et lite barn til fotballkampen som du har ordnet billett til, som starter i morn. Den kampen må nok dessverre avlyses, pga du vil ikke få så stor oppmerksomhet på en og samme tid. 2: Samme hendelsen skjer, men denne gangen er du jenta som blir til grisete av stinkende stoffet, som tar flere dager å fjerne, og du må avlyse din største dag, 30 årsdagen din. Det vil stinke i hele huset av den lukten der. 3: Du er ham som får latter kikk av hendelsene, du ler skakk i gjel av begge to. Dem blir alderles ikke bli på deg at du lo. De vil være sur og sint på deg i dagevis. Endret 27. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2019 Nr 3. Typisk meg å få latterkick av noe slikt. Tror nok ikke de hadde blitt sint så lenge. Bli spist levende av maur, eller trampet på av en elefant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå