TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Er egentlig ikke gla i noen av de programmene. Men hvis jeg skulle ha valgt, da hadde det blidt Skal vi Danse. Hva ville du ha gjort hvis ekte magi fantes, forstørret din favoritt kroppsdel eller ville du legge helt din egen enorm svær gullegg. :rofl: Endret 15. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2017 Skulle veldig gjerne hatt større albue. Alltid måtte drite når du sitter på buss eller alltid måtte tisse når du er på kino? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Kino Bli stukket av juletreet sinne barnnåler eller bli stukket av ei nål? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Barnål. Helt klart. Forstoppet og diaré annnenhver uke i 10 år, eller måtte ta et håndballskudd fra 5 av landslagsspillerne i håndball uten mulighet til å forsvare deg 1 gang i uken de neste 10 årene? Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Helt klart håndballskudd. Ville heller fått en spade i hodet enn diare annenhver uke. Aldri mer alkohol eller aldri mer sex? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2017 Aldri mer alkohol. Av personlige årsaker drikker jeg lite av det uansett. Ha sex med Jenny Skavlan eller Therese Johaug? (hvis den som svarer er en kvinne står du fritt til å velge kandidat selv) Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Fy for et dilemma Therese. Intimbarbere mor/far, eller bli intimbarbert av mor/far? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Herre gud, for et dilemma. Vil heller intimbarbere meg selv enn å intimbarbere mor/far eller av mor/far. Gå kliss naken reten av livet eller ha sex forran øynene på folk reten av livet? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Det var ikke et alternativ Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Gå med samme truse hele livet eller aldri gå med truse? Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Enkelt aldri gå med truse. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Hei, dere hopper over min. Herre gud, for et dilemma. Vil heller intimbarbere meg selv enn å intimbarbere mor/far eller av mor/far. Gå kliss naken reten av livet eller ha sex forran øynene på folk reten av livet? Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Hei, dere hopper over min. Herre gud, for et dilemma. Vil heller intimbarbere meg selv enn å intimbarbere mor/far eller av mor/far. Gå kliss naken reten av livet eller ha sex forran øynene på folk reten av livet? Ha sex. Null stress hvis folk har lyst å se på. Blir kaldt å gå naken hele tiden. Ganske upraktisk i lengden. Fortære en hel ukes avføring på en uke (et måltid hver dag) - eller papirløs i Syria. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Hmm. Tror jeg går for papirløs i Syria. Satser på å komme over en Røde Kors leir eller noe lignende. Bli pågrepet i Somalia og sone i fem år, eller bli pågrepet i Norge og sone 25 år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Somalia Være ekstremt super avhengig av dataspilling i resten av ditt liv med uten søvn eller være ekstremt super avhengig av sex med uten stopp. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Dataspill. Mindre sjans for at noen blir voldtatt av meg som ikke klarer å styre meg selv. Snakke flytende spansk og ikke kunne forstå noen andre språk, eller bare være rundt folk med skarp Stavanger-dialekt resten av ditt liv? Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Vel, jeg bor i Stavanger. Så går for skarp Stavanger-dialekt. Utsatt for grovt justismord der du blir uthengt i VG som pedofil jævel. Eller lam fra halsen og ned resten av livet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2017 Hmm. Tror jeg går for justismord. Få alt av regninger (strøm, husleie osv) dekket resten av livet, eller hatt superkrefter? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg ville gjerne hatt superkrefter. Sniffe sprittusj reten av livet eller snuse heroin resten av livet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Sprittusj. Bare kunne spise det du elsker én dag i året eller være nødt til å spise noe du hater én gang i uka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå