Skabbetuss Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Bo i en søppeldunk i 24 timer, en tom en riktignok. Tar ikke sjansen på frostskader Drikke 3 liter grisefett eller spise frityrstekte okseballer? Endret 6. februar 2019 av Skabbetuss Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Spise frityrstekte okseballer. Tror jeg skulle klart å få de ned. Det å drikke tre liter grisefett høres bare usannsynlig kvalmt ut. Blærk Falle ned i en brønn uten at noen vet at du er der, eller bli sittende fast på en fjellhylle, og heller ikke da vet noen at du er der Endret 6. februar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Sitte fast på en fjellhylle, der har jeg i det minste mulighet å vise signal, flagg/morse signal vil synes bedre der. Flagg eller lommelykt er ganske praktiske i en slik hendelser. :wee: Kollidere med med en trailer her til lands eller med en elefant på en safari tur i Afrika? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2019 Elefant på safari tur. Det første er jo instant død. I Afrika er det guider eller lignende som jager bort elefanten. Pule eksospotta til en bil, eller stikke hodet ned i do og ta et dypt åndedrag? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Hodet ned i do tror jeg. Du mener vel etter at noen har gjort sitt fornødende der? Det å pule en eksospotte kan være både vondt og grisete. Tror jeg hadde slitt med å komme innen rimelig tid også. Havne i nærkamp mot en bjørn, der du har en gammel western-revolver til å forsvare deg med, eller bli stormet av 10 illsinte gorillaer og ha en M60 til å forsvare deg med? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2019 Tenker at jeg går for en bjørn og en revolver. Er jeg heldig kan jeg kanskje sette den ut av spill med et skudd. De ti gorillaene kommer sikkert til å rive meg i filler før jeg får sagt "hjelp". Jobbe langt under bakken i en gruve, eller jobbe høyt over bakken i en heisekran? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Jobbe høyt over bakken i en heisekran. Er for risikabelt med en gruvejobb Lange alkohol til mindreårige eller selge narkotika på gamlehjemmet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 (endret) Må nok bli den siste. Syns ikke det er så hyggelig å gi alkohol til småfolkene. Høre på en og samme musikk i loop i 9 dager i strekk, eller være i blant ulydige unger i en hel uke, konstant skriking og roping? Endret 8. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Alternativ to. Har jobbet litt i barnehage tidligere så tror jeg skulle taklet en uke med støy. Sette hånda fast i en pringles-boks, eller sette hodet fast i en bøtte? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Pringles-boks. Sove ute naken om vinteren under åpen himmel, eller sove inne i en fryser opp mot -120 celsius grader? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) Naken ute, det tror jeg at jeg skulle overlevd, derimot en tilværelse i -120 C ville nok tatt livet av meg. Kanskje det hadde blitt en mindre smertefull død, men jeg satser på å overleve. Drikke 50 liter sterk kaffe i løpet av en uke, eller sitte 50 dager i full isolasjon? Endret 13. februar 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2019 50 dager i full isolasjon. Det hadde gitt meg tid til å tenke over livet, samt noe å se frem mot. Alltid måtte overføre 90% av inntektene til en person du misliker, eller sparke lilletåa i spisebordet hver morgen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Må nok bli lilletåa, selv om det gjør sjukt vondt. Klarer ikke å se for meg at jeg gir bort 90% av min inntekt til en jeg misliker. Bli forelsket i en feit og ekkel blubbe av en kjerring eller få noen til å klipe deg så intenst hardt, sånn at det gjør vondt resten av livet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2019 Jeg ser ikke på mennesker som "ekle" og "feite". Så kunne fint blitt forelsket jeg dersom jeg hadde vært singel. Sette deg på en våt tepose hver gang du setter deg i sofaen, eller aldri eie en sofa igjen? 1 Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Sitte på en våt tepose. Kan ikke leve uten sofa Aldri høre på musikk , eller aldri se en film eller tv serie for resten av livet Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) Aldri se film eller TV resten av livet. Jeg er altfor glad i musikk til å bare kunne droppe det totalt. Det bryter ut en zombie-apokalypse i verden. Hvor vil du helst befinne deg når zombiene kommer, og hvorfor? - På et tog? - På et fly? - I et hus med kun en vei ut? Endret 17. februar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) På et fly. Hvis det da finnes on oversikt over hvor zombiene er, kan kanskje piloten finne nærmeste flyplass som er trygg. Jeg tenker også at man vil storme til flyplasser for å komme seg vekk, og dermed har jeg et forsprang om jeg allerede er i lufta. På et tog er man veldig begrenset siden man må følge sporene, og om zombie-apokalypsen er overalt, så er man like langt. I et hus avhenger veldig av hvor det er, og hva som er i huset. Flyet kan jo også kanskje lande på en øy, eller noen plass der det ikke bor folk, slik at vi kan isolere oss. Kommer jo også an på hvor i verden det er, og drivstoff tilgjengelig. Spise kun vegansk mat resten av 2019, eller jobbe 24 timer i uka for veldedighet i ditt lokalsamfunn resten av året? Endret 17. februar 2019 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2019 Jeg skulle gjerne gjort mer veldedig arbeid. Men jeg har rett og slett ikke 24 timer å sette av. Reduser antallet litt så skal jeg heller ta det opp til vurdering. Derfor må jeg gå for vegansk mat resten av året. Det hadde sikkert blitt spennende. - Hoppe utfor en bro med en strikk du vet kommer til å ryke? - Hoppe utfra et fly med en fallskjerm du vet vil feile? - Eller jogge utendørs i to timer i 20 minusgrader og sterk vind? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Tar den siste, må bare kle meg godt til det, så går det nok bra. 1: Hoppe uti i en basseng fra 10 meteren, selv om du vet at bassenget er tom for vann? 2: Svæve i en mellom stor vind kanon med en vingedrakt med maksimum vind styrke, der du vet at du vil miste kontrollen? 3: Eller stå ca 5 meter bak en flymotor med uten hørselbeskyttelse, du vet at motoren vil starte opp på fult? Endret 18. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 Tror kanskje at jeg velger alternativ nr 3. Forhåpentligvis blir jeg blåst langt avgårde i første vindkast, og slipper kanskje unna med bare blåmerker og skrubbsår. Maarud eller Kims? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå