Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Cockpit i fly. Hadde vært kult å se at det tar av og lander derfra, samt hvordan pilotene jobber. Kunne vært kult å være i førerhuset på et tog også, men førstnevnte er nok en mer unik opplevelse.

Jobbe et år med veldedighet for kirken, eller verve deg i forsvaret for 3 år, med utenlandstjeneste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri mer bursdagsgaver. Den var enkel egentlig. Det er jo egentlig bare å kjøpe "dobbelt opp" med julegaver for å kompensere. Julen blir litt trist uten gaver, men en bursdag kan feires like bra med kake og gratulasjoner. Det blir jo også da enda mer å glede seg til ved julen. Man får også opplevelsen av å åpne gaver med flere rundt seg.

Aldri mer spille på PC, eller aldri mer spille på konsoll?

Lenke til kommentar

Nå er det ikke altfor lenge siden jeg debuterte seksuelt og det var jo ganske digg for å si det rett ut. Men samtidig bruker jeg veldig mye telefon i jobben og tror ikke jeg kunne klart meg uten. Derfor må jeg prioritere telefonen og heller se frem mot når sexforbudet er over.

Stupe kråke ned en trapp eller stupe kråke opp en trapp?

Lenke til kommentar

Når man stuper kråke opp en trapp, da kan faren være at man stuper kråke ned en trapp med et uhell. Så jeg velger den første. Man får vondt og blåmerker uansett hva man velger.

Grave din egen grav og i tillegg grave deg selv levende av en mystisk grund, eller prøve å drepe deg selv fra lang distanse og i tillegg skaper du en merkelig tids-paradoks, sånn at det blir en skjede drap av kun deg selv, der det ender med at du begraver deg selv levende, i håp om du ikke blir skutt?

PS: Klarte du å holde tungen rett i munnen? :tease:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Krusskår har jeg aldri hørt om. Fluesopp gir meg sikkert bare diare så det får bli svaret mitt.

Rasere et hotellrom i raseri, eller rasere hele huset ditt i enda større raseri?

Hva kaller du splintene fra en knust kruskopp? :huh: :huh: Fra en knust glass, kaller man det for glasskår.

Bedre å rasere sitt eget hjem enn et hotellrom. Så jeg velger den siste, rasere huset mitt.

Spise en saftig råttent fersken eller spise en stein hardt tørt grovt brød, umulig å tygge? 

Lenke til kommentar

Å flytte ut sammen med stammefolk høres utrolig koselig ut. :wee: :wee: Begge to høres koselig ut. Vanskelig å velge en av dem da.  :hmm:

Plukker bare rett fra luften på denne. Den siste mongolske stammefolk.

Du har hast verk og møter på en dud og han bærer på en plastkasse med noe flytende oppi. Du ser ham ikke og går rett i ham, så mister han plastkassen han bar på og alt det som er i den havner på deg.

1: Bli til griset av ekkelt og motbydelig gammelt surnet melk.

2: Du oppfatter at du blir tilgriset av reint vann, og innser ca 10 min at det ikke er vann som du trudde. Og du oppdager at det er noe som svir på nesten hele kroppen. Det viste seg at du ble tilgriset av syre, en av tredje mildeste typen.

3: Du blir til griset av et orange stoff som tar flere uker å fjerne. Det nytter ikke å dusje en gang.

Lenke til kommentar

1: Det er kun ekkelt og illeluktende. Ikke farlig på noe som helst vis.

2: Syre er fortsatt syre uansett hvor mild den måtte være. 

3: Kjedelig å gå rundt som en jævla appelsin i noen uker.

Jepp det må blir det første valget her. Lukten kan i det minste fjernes og det er da noe.

Få kontroll over alle Facebook-kontoer til alle i hele verden, slik at du kan skrive hva som helst for hvem som helst, eller spise tjue cheese-burgere på McDonalds uten å ta pause i mellom?

Lenke til kommentar

Det hadde vært digg å spist så mye, med uten å bli kvalm etter tredje, fjerde burgeren. Man må virkelig være sulten som Obelix, for å klare 20 hamburgere. :confused:  Den første høres ut som ala Facebook sabotering.  Det er noe jeg ikke vil. Hem, jeg tror jeg går for den andre, å spise som en gris. :wee:

Denne gangen er du duden som bar på en plastkassen med noe flytende oppi.Og plutselig dukker det bare opp en ekstremt travel mann, din store bror og går rett i deg, og du mister kassen, og alt det som er i den havner på ham.

1: Han blir til griset av et sjokk rosa stoff som tar nesten tre uker å fjerne. Det nytter ikke å dusje en gang.

2: Han blir til griset av carolina reaper saus, og vil svi som pokker. Og sviingen vil vare i en og en halv dag.

3: Han blir til griset av feromoner, en hær av katter vil følge etter ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...