Scarvo Skrevet 17. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2019 Sprengt jorda i fillebiter. Den kommer til å gå under en dag uansett. Være alene i verdensrommet å se på at jorda sprenges, eller være eneste igjen på jorda når resten av befolkningen er flyttet til en annen planet? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 være eneste igjen på jorda når resten av befolkningen er flyttet til en annen planet. Livet i verdensrommet blir for klaustrofobisk, rasjonene er begrenset. Bo på en øde sydhavsøy med tilgang på masse mat, eller drive rundt i et cruiseskip helt alene? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Drive et cruisekip alene. Kan se for meg at det hadde vært deilig. Kansje ikke i lengden da. Vere i en paradoks verden alene, altså du er inni deg selv, eller reise en veis bildett til en tids-paradoks, der du ser deg selv dø? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2019 (endret) Være alene i meg selv. Bare godt å ha litt alenetid en gang i blant. Bli smittet av AIDS eller Malaria? Endret 20. januar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Nå er jeg usikker på hvem av dem som er minst verst. Så jeg tar den som er minst verst. Svaret mitt ligger her. Regner med at AIDS er minst verst av de to, er så klart usikker. Få en forbannelse over deg eller bli psykisk syk? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Psykisk syk. Finnes nok av folk i verden som kan bistå meg med de utfordringene jeg måtte få. Spise berlinerbolle i Perlin, wienerbrød i Wien, ost i Oslo, eller drikke brus i Brussel? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Berlinerbolle i Berlin. Har ikke vært der før, så da kunne jeg få opplevd byen. Samtidig er berlinerbolle kanskje det beste av de alternativene. Få 1 million kroner på konto, eller 20 millioner på IPS, men uten skattefordel? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Hæ!! Hva er IPS for noe? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Berlinerbolle i Berlin. Har ikke vært der før, så da kunne jeg få opplevd byen. Samtidig er berlinerbolle kanskje det beste av de alternativene. Få 1 million kroner på konto, eller 20 millioner på IPS, men uten skattefordel? Skulle klart meg med 1 mill på konto. Bo i en blokk med svært bråkete naboer, eller bo rett ved en åker som stinker av gjødsel og dritt hvert år. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Den siste, bo ved en åker. Jeg har en gang i tiden bod nærheten av et fjøs. Skal nok klare det. Bli innlagt inn i et utenlands sykehus eller prøver å gjøre inngrepet på deg selv, med uten erfaring? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Utenlandsk sykehus. Man kan være heldig å havne på et skikkelig bra og moderne sykehus med gode leger. Og jeg er altfor dårlig praktisk anlagt til å utføre operasjon på meg selv. Strippe foran statsministeren. eller danse tango med dronningen? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Strippe foran statsministeren, jeg tror det ville vært utrolig morro Aldri mer bruke diskusjon.no eller aldri mer spise favorittmaten din ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Aldri mer bruke forumet. Sorry folkens men jeg er litt for glad i enkelte typer mat til å la være å spise det Konvertere til Islam eller Buddhisme? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Buddhisme uten tvil. Islam er noe jeg holder meg langt, langt unna. Bare drikke Jack Daniels Whiskey resten av livet, eller havne på rømmen etter at du har drept en hel barnehage med unger og tanter, med maskinpistol? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Bare drikke whiskey. Forhåpentligvis drikker jeg meg selv i hjel etter å ha gjort slik en forferdelig handling. Se Tangerudbakken maraton, eller sitte på to i do dager? Endret 25. januar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Tangerudbakken maraton, koselig gjeng Få et kraftig støt hver gang du driter, eller legge på deg en kilo hver gang du pisser Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Støt hver gang jeg driter. Hadde lagt på meg minimum 2-3kg om dagen ellers, og hadde ikke hatt nubbsjans til å ta det av igjen. Da hadde jeg dødd av overvekt rett og slett. Være en menneskelig benkpress-stang under et styrkeløftstevne, eller bli pepret av et MP40 luftgevær med metallkuler, på 10m hold? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2019 Menneskelig benkpress-stang. Det skulle vært en interessant opplevelse tenker jeg. Spise opp et helt glass med tyttebær i løpet av en time, eller aldri spise pizza igjen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Hvis det telles å lage hjemmelaget tyttebær syltetøy av det, så det blir nok den første. :wee: Være ekstremt forkjølet, sånn at det river ekstremt i halsen vær gang man hoster, fare for at det utløser oppkast, eller ha ekstremt forstoppelse sånn at det kan være fare for at du spyr avføring? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2019 Ekstremt forkjølet. Jeg har hatt både det og forstoppelse, og det siste er forferdelig. Da skal jeg heller tåle en del smerter i halsen. Få lov til å besøke cockpiten i et fly, eller besøke førerhuset på et tog? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå