Skabbetuss Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Kaste terning. Med slike pupper så blir det ryggproblemer deluxe. Hva skal noen med slike pupper. Bo fast i gazastripen eller bo fast i damaskus, syria ? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2019 Damaskus i Syria. Av en eller annen grunn synes jeg det virker tryggere faktisk. Bevisst stikke en heroinsprøyte i armen din, eller ta livet av to barn? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Kaste terning. Med slike pupper så blir det ryggproblemer deluxe. Hva skal noen med slike pupper. Bo fast i gazastripen eller bo fast i damaskus, syria ? Man kan få blackout hvis man har for stor penis, hvis den stivner. :wee: Damaskus i Syria. Av en eller annen grunn synes jeg det virker tryggere faktisk. Bevisst stikke en heroinsprøyte i armen din, eller ta livet av to barn? Den første, risikere livet mitt i for hold til å ta livet av to barn. Få hulken sin penis hver gang man blir for ivrig unger sex eller få super farten som superman hver gang du har sex? :rofl: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Så dødens stille det ble her da. :huh: Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Fart som supermann. En hulk penis kunne man ikke gjort så mye med Få ei glassflaske knust over hodet, eller sette fast snoppen i ei glassflaske? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Få en glassflaske knust over hodet, snoppen i ei glassflaske høres så mye mer ille ut. Hvordan få den ut igjen? Hinke på en fot resten av livet, eller gå på knærne resten av livet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hinke, tror man kan trene seg til å få det til bra. Om man går på knærne så vil de nok bli ødelagt etterhvert. Bli "helt spaca" i hodet, eller bli tvunget til å drikke 2 liter cola hver dag? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Hinke, tror man kan trene seg til å få det til bra. Om man går på knærne så vil de nok bli ødelagt etterhvert. Bli "helt spaca" i hodet, eller bli tvunget til å drikke 2 liter cola hver dag? Hva er spaca for noe? Aldri hørt om det. ¦| Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2019 Hinke, tror man kan trene seg til å få det til bra. Om man går på knærne så vil de nok bli ødelagt etterhvert. Bli "helt spaca" i hodet, eller bli tvunget til å drikke 2 liter cola hver dag? 2 liter cola hver dag. Garantert å gi meg diabetes men faen så digg det hadde vært En til morgenen og en til kvelds. Gå inn på Elkjøp og knuse alle telefonene de har til salgs, eller gå inn på Kiwi og tisse i frukt avdelingen? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Gå inn på kiwi og tisse, stealth er best Bokse mot Cecilia Brækhus eller spise råtten kebab? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2019 (endret) Går for å bokse mot Cecilia Brækhus. Kanskje hun kan lære meg noen knep når vi først er i ringen sammen. Dra på cruise-ferie i Karibien, safari i Afrika, eller storbyferie i Asia? Endret 14. januar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Storbyferie i Asia. Båt er ikke helt min ting, selv om det sikkert hadde vært gøy, og safari i Afrika har jo vært en drøm, men jeg anser det som risikabelt på flere måter. Storbyferie er kult, og man har som regel utallige aktiviteter og ting å gjøre, samt at man sikkert bor på en fint hotell. Asia har jo mange spennende storbyer også. Bare drite ute i det fri resten av året, eller legge ut det verst tenkelige rasistiske og diskriminerende personangrepet mot en kjent norsk innvandrer som innlegg på facebook? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2019 Lett bæsje i det fri. Det siste vil jeg unngå for alt i verden. Du starter med gårdsdrift. Hva vil du lære deg først. Melking av kuer eller klipping av sau? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Melking av kyr har jeg faktisk gjort. Men aldri klippet en sau. Jeg går for det jeg ikke har gjort før, klipping. Drikke en hel bøtte med fiskeslo, eller spist et råttent dyre lik som åtseletere har lempet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2019 Går for fiskeslo. Tenker at det bare er usannsynlig kvalmt men ikke farlig. Råttent dyrelik kan fort gjøre meg alvorlig syk. Du er på en spennende kulturopplevelse hos en familie i et fattig land. Familien tilbyr deg å være med å tilberede et måltid. Blir du med på slakting av høne eller av geit? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Slakting av høne, for det har jeg vært med på før. Du er pilot på et fly med 15 millioner kroner du nettopp stjal fra en bank med 2 andre medsammensvorne. A: Du tar pengene og hopper fra flyet med den eneste fallskjermen ombord B: Du lander flyet trygt og deler beløpet mellom alle 3 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2019 Jeg er snill som et lam og deler beløpet på tre Være med å rane en bank uten bruk av finlandshette (slik at alle ser hvem du er på kameraene), eller hoppe inn til gepardene i Kristiansand Dyrepark? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Når man skal reparere brillene men trenger de for å se noe Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Rane en bank, sistnevnte kan få meg drept. Jeg kan ta noen år i fengsel. Ta en tattovering av Hitler på overarmen, eller få et hardt slag i magen av Mike Tyson? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Å ta tattovering av Hitler høres både kult og upraktisk ut. Så jeg går for den andre å bli slått hardt i magen av hvem nå han Mike Tyson er. Hvis du hadde Guds evner. Ville du utryddet alt liv på jorda på en dag eller sprengt jorda i fille bitter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå