Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Drittkjedelig å bare skrive "den første"...

Jeg ønsker ikke å brekke verken nese eller knekke tenner. Velger derfor å dette ned i kloakken, og dermed havne i all mulig slags avførlng. Ekkelt men kan heldigvis dusjes bort.

Kjøpe en helt splitter ny Iphone bare for å kaste den hardt i bakken og ødelegges, eller knuse et butikkvindu uten grunn?

Brekke nese eller tenner!! Hvordan kan man få det til i en våt sement? Sa jo at sement veien var nylig langt. =\ Men uansett, greit la gå. ^^

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drømmen det, knuse en iPhone. Så valget er enkelt.

Nasjonalsangen på repeat hele natta, eller bæbæ lille lam på repeat hele natta?

Nasjonalsangen. Kommer til å våkne opp proppet med en nasjonalistisk følelse.

Gå på glødende kull eller la noen knuse en glassflaske i hodet på deg?

Lenke til kommentar

Gå på glødende kull. Har sett en plass at det ikke er skadelig, siden man beveger seg raskt. En glassflaske i hodet kan i værste fall gi brudd eller hjernerystelse, noe som kan gi senskader.

Bli pepret i underlivet av en Mp-40 "Schmeisser", eller slutte deg til IS, for deretter å publisere offentlig en henrettelse der du dreper en amerikansk soldat med en hammer, umaskert?

Lenke til kommentar

Fallskjerm

Du går tilbake til din barndom, en kveld når du skal legge deg. en bekksvart 24. desember dag. Månen lysen lyser inn på barnerommet ditt mot sengen der du ligger. Plutselig ser du en ekkel skygge og blir livredd og springer til rommet til far og mor. Men da...

1: ...møter du på en kraftig fyr i yttergangen på veien til soverommet til mor og far, og du ser det er nissefar som står og klær av seg. Og tar opp sinn pisk. Da stivner du i frykt.

2: ...når du åpner soveromsdøra til mor og far. Så da ser du nissemor rett foran deg med en hagle.

Så plutselig når lyset skrur seg på, ser du at det er en av foreldrene dine. Som holder en... (1-... hundebånd, far hadde bare luftet hunden deres Cikra.) (2-... stor godter pinne som du skulle få.)

Hvilken av dem ville du fodt angst for resten av livet?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Jeg velger alternativ 2. Jeg tror det hadde skremt meg minst, i og med at nissemor nok er fysisk mindre enn nissefar. Pluss at da får jeg også godteri. Det å møte nissefar i gangen kunne nok gitt meg frykt for å gå i gangen, mens det å møte nissemor på soverommet deres ville gitt meg frykt for å gå inn på soverom. Man skal jo som regel ikke gå inn på soverom uten å banke på uansett, så kanskje den leksen hadde kommet med i en senere anledning.

Balansere på en 50cm bred planke over to skyskrapere, eller ake ned Glittertind på en rattkjelke?

Lenke til kommentar

Ha sex med et barn og bli fersket. Da får jeg hvert fall den straffen jeg uten tvil fortjener, og kanskje også hjelp for problemene jeg tydeligvis har for å gjennomføre en slik handling.

Alltid måtte trykke inn en veldig lang kode av tall og bokstaver når du skal sjekke telefonen, eller ha fem sjiraffer som kjæledyr i hagen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...