TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) Drittkjedelig å bare skrive "den første"... Jeg ønsker ikke å brekke verken nese eller knekke tenner. Velger derfor å dette ned i kloakken, og dermed havne i all mulig slags avførlng. Ekkelt men kan heldigvis dusjes bort. Kjøpe en helt splitter ny Iphone bare for å kaste den hardt i bakken og ødelegges, eller knuse et butikkvindu uten grunn? Brekke nese eller tenner!! Hvordan kan man få det til i en våt sement? Sa jo at sement veien var nylig langt. =\ Men uansett, greit la gå. ^^ Endret 1. januar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 Drømmen det, knuse en iPhone. Så valget er enkelt. Nasjonalsangen på repeat hele natta, eller bæbæ lille lam på repeat hele natta? Nasjonalsangen. Kommer til å våkne opp proppet med en nasjonalistisk følelse. Gå på glødende kull eller la noen knuse en glassflaske i hodet på deg? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Gå på glødende kull. Har sett en plass at det ikke er skadelig, siden man beveger seg raskt. En glassflaske i hodet kan i værste fall gi brudd eller hjernerystelse, noe som kan gi senskader. Bli pepret i underlivet av en Mp-40 "Schmeisser", eller slutte deg til IS, for deretter å publisere offentlig en henrettelse der du dreper en amerikansk soldat med en hammer, umaskert? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 Mp-40"Schmeisser". Da dør jeg fort og slipper å bli offer for hevnlystne amerikanere som vil hedre deres falne kamerat. Slutte deg til IS, spise IS en sommerdag, eller skrape IS av frontruta om vinteren? (dette bør være et lett valg) Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Helt klart spise is en sommerdag. hehe Hoppe i fallskjerm eller kjøre bil i 250 kmt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 (endret) Fallskjerm Du går tilbake til din barndom, en kveld når du skal legge deg. en bekksvart 24. desember dag. Månen lysen lyser inn på barnerommet ditt mot sengen der du ligger. Plutselig ser du en ekkel skygge og blir livredd og springer til rommet til far og mor. Men da... 1: ...møter du på en kraftig fyr i yttergangen på veien til soverommet til mor og far, og du ser det er nissefar som står og klær av seg. Og tar opp sinn pisk. Da stivner du i frykt. 2: ...når du åpner soveromsdøra til mor og far. Så da ser du nissemor rett foran deg med en hagle. Så plutselig når lyset skrur seg på, ser du at det er en av foreldrene dine. Som holder en... (1-... hundebånd, far hadde bare luftet hunden deres Cikra.) (2-... stor godter pinne som du skulle få.) Hvilken av dem ville du fodt angst for resten av livet? Endret 1. januar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Jeg velger alternativ 2. Jeg tror det hadde skremt meg minst, i og med at nissemor nok er fysisk mindre enn nissefar. Pluss at da får jeg også godteri. Det å møte nissefar i gangen kunne nok gitt meg frykt for å gå i gangen, mens det å møte nissemor på soverommet deres ville gitt meg frykt for å gå inn på soverom. Man skal jo som regel ikke gå inn på soverom uten å banke på uansett, så kanskje den leksen hadde kommet med i en senere anledning. Balansere på en 50cm bred planke over to skyskrapere, eller ake ned Glittertind på en rattkjelke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2019 Ake ned Glittertind på rattkjelke. Da har jeg det i det minste gøy mens jeg er på vei mot døden Havne i brytekamp med en svett japansk sumobryter eller bli kilt av fem sinte kvinner med skarpe negler? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Jeg går for å bli kilt. Ake på ratkjelke ned fra toppen fra Mauntevrest eller sykle på en enhjul sykkel på en line på 5000km over havet? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Enhjulssykkel på line over havet. Er bare å ha med seg fallskjerm. Makse ut kredittkort eller låne av lånehai på ferie i USA Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Makse krita. Er jo nesten som en vanlig ferie det. Drepe et lite barn og komme unna med det, eller ha sex med et lite barn og bli fersket? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2019 Ha sex med et barn og bli fersket. Da får jeg hvert fall den straffen jeg uten tvil fortjener, og kanskje også hjelp for problemene jeg tydeligvis har for å gjennomføre en slik handling. Alltid måtte trykke inn en veldig lang kode av tall og bokstaver når du skal sjekke telefonen, eller ha fem sjiraffer som kjæledyr i hagen? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Alltid trykke lang kode, fem sjiraffer blir bare en enorm utgift Gå baklengs til butikken eller betale 10% mer for alle varer Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Betale 10% mer for alle varer. Hadde til slutt blitt gal av å gå baklengs. Ha dobbel tyngdekraft, eller 20 % lavere smerteterskel? Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 20% lavere smerteterskel. Kan komme godt med Bæsje foran live tv eller pisse på strømgjerde? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2019 Bæsje foran live TV. Det er mer flaut enn det er smertefullt. Kaste kake på Donald Trump, eller fysisk gå til angrep på Erna Solberg? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Kake på Trump, da hadde jeg fått heltestatus jeg liker Erna for godt til å gjøre noe med henne. Ta en iskrem fra en liten gutt på 17. mai og kaste den til helvete, eller gå naken i 17. mai toget? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2019 Ta is fra guttungen. Da kan jeg i det minste bare kjøpe en ny når jeg er ferdig. Kanskje to til og med for å være ekstra grei. Gå utkledd som maskot en varm sommerdag, eller gå naken en hel uke? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Maskot, får bare pine meg gjennom det. Kanskje får jeg betaling også? Rulle terning om du får leve eller dø, eller skyte alle kattene og hundene i nabolaget? Evt. nærmeste nabolag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) Kaste terning, det er tross alt 50% sjanse for at jeg lykkes for å leve. Bedre det enn å gå og drepe en hel hær av kattepuser. Kaste terning om hvor stor penis du får, mellom 30, 100, 240 og 450cm lang, eller få enorme silikon pupper som på bildet viser. :rofl: Endret 9. januar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå