Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

30 år gammel mann. For det første er han eldre, for det andre trenger han mer mat enn jenta, så hvis det er krise så kan hun overleve lengre, og for det tredje så er jeg så gammeldags at jeg tenker kvinner og barn først, og her er det to fluer i en smekk.

 

Reist alene til en et isolert stammesamfunn på en stillehavsøy for å være der i 1 år, eller sitte én uke fengslet av IS for spredning av "propaganda" mot dem?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drikker ingen av dem, faktisk ingen av dem. :yucky: :yucky:  Klarer heller ikke tanken om å forestille meg å velge noen av dem heller.

 

Sove med både hode og arman ned fra en tredje etasje køyeseng, sånn at hode og arman dingler på utsiden av køyesengen, eller bli konstant sugd igjennom hele natten av en hærlig dame mens du sover, man i drømmen din er det en stygg og ekkel dame som suger deg.  :p :p :p

Lenke til kommentar

Jeg er glad i både brød, vann, tacolefser og appelsiner. Kjedelig å måtte velge mellom dem.

 

Men jeg går for vann og brød. Finnes nok en del mennesker i verden som ikke har annet enn nettopp det til å spise.

 

Gå inn på en barneskole med et fake våpen(som ser veldig reelt ut), eller snike deg inn på et eldresenter for så å sette igang brannalarmen?

Lenke til kommentar

Lett, sette i gang brannalarmen, bedre det enn å skremme barna med en realistisk fake våpen.

 

Bli bitt av en giftig edderkopp eller bli bitt av en hund som har arabis?

Er ikke sikker om hvordan den sykdommen skrives, altså når hunder får hvit skum rund munnen. :huh:

 

Det er nok Rabies du tenker på :) Ikke alltid like enkelt å huske.

 

Hmm. Vanskelig valg det der. Rabies er kanskje enklere å behandle? Jo jeg går for det.

 

Drikke te med små biter av oppkast oppi, eller drikke kaffe med noen andres spytt oppi?

Endret av Mr supergomp
Lenke til kommentar

Æsj, høres ekkelt ut begge to. Og at jeg er te drikker ikke en kaffe drikke. Og småbiter etter oppkast, nei takk. Med andre ord jeg kan ikke velge noen av dem. O_O

 

 

Drikke saft med rosiner i, eller drikke surnet pølselake med pepperkaker biter i?

 

Det ødelegger jo litt poenget med tråden når man svarer "ingen av dem". 

 

Svar på siste dilemma: Tror jeg går for 30 år gammel ost faktisk. Pleier ikke slike fine oster å bli lagret på tempererte lagre i lang lang tid?

 

Måke masse snø med kun en teskje, eller kun kunne bruke kniv som eneste bestikk resten av livet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...