TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Lett Trump og Kim Jong un. Putin blir jo et geni sammenlignet med de der to Appelsin eller eplejuice? (ja vet det var lite kreativt..) Enig, sammeligner man de tre, da er Putin den klokeste, ingen tvil om. Hvis man var uheldig i å miste en kroppsdel, mister en tommel, miste sin edledeler eller miste tungen sin. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Lett Trump og Kim Jong un. Putin blir jo et geni sammenlignet med de der to Appelsin eller eplejuice? (ja vet det var lite kreativt..) Enig, sammeligner man de tre, da er Putin den klokeste, ingen tvil om. Hvis man var uheldig i å miste en kroppsdel, mister en tommel, miste sin edledeler eller miste tungen sin. Du svarte aldri på "dilemmaet". appelsin eller eplejuice? Endret 6. desember 2017 av Gompemann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Lett Trump og Kim Jong un. Putin blir jo et geni sammenlignet med de der to Appelsin eller eplejuice? (ja vet det var lite kreativt..) Enig, sammeligner man de tre, da er Putin den klokeste, ingen tvil om. Hvis man var uheldig i å miste en kroppsdel, mister en tommel, miste sin edledeler eller miste tungen sin. Du svarte aldri på "dilemmaet". appelsin eller eplejuice? Oj, jeg glemte meg. Sorry. Det er Appelsin Hvis man var uheldig i å miste en kroppsdel, mister en tommel, miste sin edledeler eller miste tungen sin. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Den der var rimelig enkel. Vinker farvel til en av tomlene. Sette fyr på en random bil (uten noen inni), eller knekke nesa på en tilfeldig forbipasserende? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Sette fyr på en bil. Hvis man var uheldig i å miste en pinelig kroppsdel; penis staken eller testiklene? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Testiklene. Ville du sett kongeparet vårt hatt sex live, der du måttet på et tidspunkt foretatt en tilfeldig samleie-relatert interaksjon, eller stemt MDG og hatt på deg MDG skjorte i full offentlighet ved neste valg? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Åh, herre gud. Jeg ville ha setmt MDG. Hvis man var uheldig i å bli spiddet, fra rompa og ut munnen eller fra rompa og ut magen? Endret 7. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2017 Munnen. Dør trolig fortere da. Du blir dømt til døden i et krigsherjet og farlig land, og får selv velge hvordan ditt liv skal ende. Henging eller den elektriske stol? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Henging, det fungerer uansett. En elektrisk stol i et krigsherjet land ville jeg rett og slett ikke stolt på, siden det er en mer kompleks operasjon. Pekefinger på høyre hånd og penis byttet plass, eller blitt blind på venstre øye? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2017 Henging, det fungerer uansett. En elektrisk stol i et krigsherjet land ville jeg rett og slett ikke stolt på, siden det er en mer kompleks operasjon. Pekefinger på høyre hånd og penis byttet plass, eller blitt blind på venstre øye? Haha. Måtte faktisk tenke noen få sekunder på den der. Tror jeg hadde valgt å leve livet som pirat, altså blind på et øye. Du må kjøpe et kjæledyr. Skilpadde eller rotte? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Skilpadde er mer fasinerende enn rotta. Så det blir skilpadde. Nesa byttet plass med penisen eller ansiktet byttet plass med rumpa? :rofl: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 Skilpadde er mer fasinerende enn rotta. Så det blir skilpadde. Nesa byttet plass med penisen eller ansiktet byttet plass med rumpa? :rofl: Klarte ikke å velge så kastet krone. Valget er tatt. Jeg ønsker tydeligvis å gå med en kuk som nese resten av livet... Gå fra Nordkapp til Lindesnes eller sykle fra Norge til Spania? 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Gå Nordkapp - Lindesnes. Det er noe jeg faktisk har vurdert i utgangspunktet. Byttet stemme + dialekt med Harald Rønneberg i en måned, eller gått med sveisen til Trump i 2 uker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Byttet dialekt For brent hud eller for frøsset hud? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 Tror jeg faktisk hadde gått for brent hud. Vanskelig å begrunne hvorfor. Spise en muggen ost eller slikke i 20 minutter på et bildekk? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Det er jo bakterier på dem begg, hemm. Ville nok slikket på bildekk. Åpne en kjent ustabil portal, der du kan havne opp på hvilken som helst sted eller åpne en ukjent stabil portal, der du havner flere år tilbake i tid da din bestemor (morfar) levde noen par år før hun døde, ved soverommet hennes mens hun har sex med din sted-bestefar? Lenke til kommentar
Fried FrenZ Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Det første Ville du brukket høyre arm eller aldri kunne bruke mobilen igjen? Endret 12. desember 2017 av AdidasBukså Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 Brukket høyre armen. Hvis du ble nødt til å flytte inn i en TV-serie, ville du valgt The Walking Dead eller Under the Dome? Kjapt forklart for de som ikke har sett de to seriene. The Walking Dead handler om å overleve under en Zombie-apokalypse, mens Under the Dome handler om en by som blir fanget under en svær glasskuppel og ikke kan komme seg ut. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Det første Ville du brukket høyre arm eller aldri kunne bruke mobilen igjen? Jah, jeg ville også valgt å åpne en kjent ustabil portal. Brukket høyre armen. Hvis du ble nødt til å flytte inn i en TV-serie, ville du valgt The Walking Dead eller Under the Dome? Kjapt forklart for de som ikke har sett de to seriene. The Walking Dead handler om å overleve under en Zombie-apokalypse, mens Under the Dome handler om en by som blir fanget under en svær glasskuppel og ikke kan komme seg ut. Ingen av dem intreserer meg. Men hvis jeg er nødt til å velge; da hadde det blidt Under The Dome. Ville du ha ofret deg selv for å finne ut om ormehul faktisk blir skapt av svart hull eller ville du sotte i en romstasjon å sett på menneskeheten utrydder seg selv? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Skulle lett ha ofret meg selv. Tanken på å bo alene i verdensrommet er skremmende. Meldt deg på Skal vi Danse eller Idol? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå