Scarvo Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Under tvil, så velger jeg det siste alternativet. Brannskadene kommer til å svi, men jeg vil heller ha vondt (veldig vondt), fremfor å sulte meg i hjel. Være seks måneder på sjøen med megahøye bølger hver dag, eller bo en uke i toppen av en heisekran? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Bo i toppen av en heisekran. Til tross for at jeg har høydeskrekk. Seks måneder på sjøen er lenge nok i seg selv, og med bølger og påfølgende sjøsyke i tillegg hadde det vært et rent helvete. Komme opp med en kur for kreft, som gir deg nærmest heltestatus og priser og gud vet hva, eller få evnen til å være usynlig i 30 sekunder hver dag? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Hadde det vart lenger enn 30 sekunder, så hadde jeg gått for alternativ nr 1. Men samtidig er det også stort å få være den som oppdager en kur mot jævelskapen kreft. Det blir mitt valg. Sparke lilletåa i en bordkant, eller bli skutt i nøttene med et paintballgevær? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Jeg elsker smerte når det kommer gradvis, og at den er forventet. Men ikke når det kommer så uforventet og så fort. Så alternativet blir den første, å sparke lilletåa i en bordkant. Det er i det minste litt grann mindre vondt, og forsvinner fort. Det gjør ikke det med paintballgevær. Sove på en ujevn stein madrass og stein pute, med en tung stein teppe, sove på en spiker madrass og spiker pute, med en middels lett spiker teppe, eller sove på en sylskarp knivblad madrass og knivblad pute, med en lett knivblad teppe? Det jeg mener med knivblad madrass/pute er at det er mange blader oppreist etter hverandre, der kvass siden er opp. Med teppet da er det knivblad på begge sidene. Endret 27. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Steinmadrass, steinpute og steinteppe. Tror det gjør minst vondt av de tre. Alternativ 3 med sylskarpe knivblader er jo nesten dødelig. Ville du stupt fra 10-meteren ned i et basseng med diesel, fått lupus, eller måtte spise en stekt menneskearm? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2018 Forfatter Del Skrevet 28. september 2018 Jeg har ikke tenkt å bli kannibal (med mindre jeg er desperat). Lupus aner jeg ikke hva er for noe, men høres ut som en fæl sykdom av noe slag. Derfor går jeg for å stupe i et basseng med fylt til randen av diesel. Jeg håper virkelig at ingen er i nærheten med lighter. Kjøpe en tromme i Tromsø , kjøpe en stav i Stavanger, eller bli kristen i Kristiansand? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Kjøpe en stav i Stavanger. Kan benytte muligheten til å visitere en slektning i samme slengen. Gå med klær laget av gaffateip resten av livet, eller kun bruke Sjiraff som transportmiddel resten av livet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Det hadde jo vært kult da å ha en sjiraff som transbortsmiddell. Må bare bygge et hus til den sånn at den ikke vil fryse seg i gjæl om vinteren. Selv om det er enorm ansvar, da går jeg for det. Spise gjørmkake eller den kaken du hater? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Vet ikke hvilken kake jeg hater, hater sikkert gjørmekake så da går det for det samme. Bo i en uke på nærmeste søppelfylling, der du må livnære deg på det du finner der, eller kjøre jorda rundt i en gammel Lada? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2018 Forfatter Del Skrevet 28. september 2018 Det siste er en drøm for meg. Det å få reise verden rundt høres helt fantastisk ut, selv om det er med en sliten bil. Lett valg her. Være med meg på tur rundt jorda i Ladaen, eller bo en uke på nærmeste søppelfylling? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Blitt med i Ladaen tror jeg, det hadde blitt en skikkelig roadtrip gomp ;-) Bli biologisk 20 år eldre enn du er over natta, eller aldri kunne sove i en seng eller med dyne og pute igjen? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2018 Forfatter Del Skrevet 28. september 2018 Jeg elsker å sove behagelig. Kanskje en av de tingene jeg verdsetter høyest ved å bo i verdens beste land. Puta og dyna er mine beste venner. Derfor velger jeg å bli tjue år eldre over natta. Du har tjuefire timer igjen å leve. Hva gjør du det siste døgnet? - Går på en dyr restaurant og storspiser sammen med en venn. - Tilbringer HELE tiden sammen med nærmeste familie. - Bruker opp alle sparepengene dine? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Tilbringe hele tiden sammen med nærmeste familie. Det er det eneste jeg kan tenke meg, og som gir meg mening, og en verdig avslutning på livet, akkurat som det startet. De to andre alternativene er mer YOLO, og hadde sikkert vært gøy, men jeg antar at det på noen måte utelukker å møte nærmeste familie, og da frafaller dem. Kunne spise så mye du vil uten å legge på deg, kunne kjøre et hvilket som helst kjøretøy uten å bruke drivstoff, eller kunne prate med dyr? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. september 2018 Forfatter Del Skrevet 30. september 2018 Jeg har ingen bruk for å prate med dyr. Klarer meg også greit med kollektivtrafikk. Jeg elsker mat derimot. Tenk så digg å kunne spise ti hamburgere uten å legge på seg! Det er mitt soleklare valg. Være handicappet fra nakken og ned, eller være blind? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Være blind, da vil jeg veldig gjerne lære meg ekkolokasjon sånn som han her kan. Sånn at livet blir i det minste litt lettere. Få kraftig leddgikt eller få kraftig psoriasis? Endret 30. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 Psoriarsis. Da kan jeg i det minste gå uten smerter i bena. Studere engelsk, tysk eller spansk på universitetet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Ingen av de tre språkene faller ikke i interesse for meg. Men hvis jeg absolutt måtte velge, da hadde jeg valgt engelsk. Ofre ditt seksualliv bare for å oveleve en pervers serie morder eller ofre alt av elektriske utstyr for å ungå en ulovlig syk avhengighet? Endret 2. oktober 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Tror jeg velger å ofre sexlivet for å unngå å bli drept, får kastrere meg etterpå slik at det ikke blir et problem. Leve resten av året på banan og vann, eller sitte i fengsel i én måned og kunne spise hva du vil? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2018 Jeg liker ikke banan... fengsel i Norge er jo som hotell å regne. Jepp jeg går for en måneds fengsel. Jobbe som fengselsvakt eller ordensvakt på kjøpesenter? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Fengselsvakt, tror faktisk jeg kunne trivdes med det. Være med i en flystyrt med 50% sjanse for å overleve, eller bli med på ekspedisjon til Mount Everest, og deretter til Nordpolen, for så å få en godartet hjernesvulst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå