Scarvo Skrevet 13. august 2018 Forfatter Del Skrevet 13. august 2018 Spretten som en sprettball. Mye mer gøy med fart og spenning! Sjokoladebolle eller skillingsbolle? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Lett, skillingsbolle. Har aldri vært et sjokkerende menneske. Bevege seg som en sneggle eller åle like fort som en meitemark? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. august 2018 Forfatter Del Skrevet 14. august 2018 Snegler virker som om de lever et fint og bedagelig liv. Velger det jeg. Drukne en katt eller kvele en hund? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Vil ikke gjøre noen av dem. Med andre og Pass. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Drukne en katt. Fått vasket understellet med en kraftig høytrykksspyler, eller tørke deg i ræva med sandpapir i en uke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. august 2018 Forfatter Del Skrevet 18. august 2018 Det første alternativet kommer vel til å blåse av meg ballesekken, og det vil jeg for all del unngå. Derfor går jeg for sandpapirtørkingi en uke, og håper at jeg driter minst mulig. Kaste kake i ansiktet på et tilfeldig barn, eller kaste kongler på en stor og kraftig mann? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Kaste kongler på en stor og kraftig mann. Jeg må få tøyd ut ryggen, den er vond. :tease: Fly fly når det lyner intenst eller seiler en seil når det er orkan på havet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Fly. Moderne fly skal greie seg relativt greit om de blir truffet av lynet. Det å være ute med seilbåt når det er orkan tror jeg kan bli en strabasiøs ferd, og sjansene er nok større for at det går skeis. Hoppe ut fra et fly uten fallskjerm på en vilkårlig plass på jorda, eller våkne opp i morgen helt kliss naken uten noen ting i regnskogen Amazonas, uten å kunne komme tilbake til sivilisasjonen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Ingen er å foretrekke, mens hvis jeg skal velge så går jeg får det siste. Der har jeg i det minste en liten mulighet til å komme i kontakt med andre som bor der, og hvor de forhåpentligvis vil ta meg inn som en av dem. Bli bitt av en giftig edderkopp, eller bli jaget av en puma? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 (endret) Bli bitt av en giftig edderkopp og håper på at det ikke er en av de verdens giftigste sorten. Ta blodprøve med en skitten sprøyte 3 ganger i seks måneder eller drikke fordervet kulturmelk i 5 ganger i seks måneder? Endret 20. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Det første kan drepe meg. Det siste gir meg bare diare. Derfor velger jeg å drikke den fordervede kumelken. Du skal ha fest. Serverer du is eller kake til dessert? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 (endret) Gjerne begge deler. Elsker dem begge. Hvis det absolutt må være en av dem, da tror jeg går for isen. Være ekstremt voldelig mot en og samme person en gang i månden resten av ditt liv eller være en folkemorder og dereper opp mot 1300 mennesker bare den ene gangen? Endret 23. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. august 2018 Forfatter Del Skrevet 24. august 2018 Jeg velger å være voldelig mot en og samme person en gang i måneden resten av livet. Forhåpentligvis er det en pedofil eller ond kriminell jeg får utøve vold mot. Være kjent som filmstjerne eller fotballspiller? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 (endret) Filmstjerne Være demokratisk eller være en diktator? Endret 26. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. august 2018 Forfatter Del Skrevet 26. august 2018 Demokratisk. Liker ikke diktatorer. Dø av latterkrampe eller dø av gassforgiftning? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Dø av latterkrampe. Hvære grei og snill mot en diktator eller være hard og slem mot en demokrat? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 Hard og slem mot en demokrat. Satser på at jeg bare trenger å være slem i en kort stund. Melde deg ut av diskusjon.no, eller aldri mer kunne spise pizza? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Den var vrien. Jeg elsker dem begge. Men hvis jeg måtte ofre en av dem, da hadde det blitt melde meg ut av diskusjon.no. Våke for å få fred og ro eller sove, og blir vekt konstant av en sur, gretten og gammel gubbe? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. september 2018 Forfatter Del Skrevet 4. september 2018 Våke for å få fred og ro eller sove? Skjønte ikke helt den... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Våke for å få fred og ro eller sove? Skjønte ikke helt den... Hallo, våke er det samme som å døgne,.. ...våke hele natten og får fred og ro eller sove og blir vekt konstant av en sur gretten og gammel gubbe Altså, når du leger deg ned for å sove om natten da blir du vekt av sur gretten og gammel gubbe konstant, det eneste måten å få fred er å våke hele natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå