Pliscin Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 (endret) Jeg ville valgt å bli sperret inne i mitt eget hjem. Der har jeg alle fasiliteter, mat, vann etc. samt at jeg kan jobbe hjemmefra. Og jeg kan da ringe og få hjelp mens jeg sitter i sofaen og slapper av. Om jeg ble stengt ute så hadde tilstanden vært mer prekær, og om det hadde skjedd på vinteren kunne man risikert å f.eks pådra seg frostskader om man går ut barbent. Og jeg måtte fysisk gå til enten naboer eller til nærmeste åpne butikk eller bensinstasjon for å få hjelp, som da ikke åpner før 07. Ville du blitt konstant tappet for blod, slik at du er ved et minimum blodnivå i kroppen til enhver tid i 5 år, eller bli konstant overvåket av politiet med kamera og mikrofon 24/7 i 3 år? Endret 25. juli 2018 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 Kjør på med full overvåkning. Jeg har absolutt ingenting å skjule. Være den som overvåker meg 24/7 i tre år, eller få støt på forskjellige tidspunkt hver dag i et år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 24/7!! Hva menes med det? Er ikke vant med det utryket. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 24/7!! Hva menes med det? Er ikke vant med det utryket. Det betyr hele tiden. 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 (endret) Det betyr hele tiden. 24 timer i døgnet, 7 dager i uken.Oki Kjør på med full overvåkning. Jeg har absolutt ingenting å skjule. Være den som overvåker meg 24/7 i tre år, eller få støt på forskjellige tidspunkt hver dag i et år? Få støt, harmløs støt på min favoritt kroppsdel. Leve med at det er over 40+ grader eller under 30- grader resten av livet? Endret 30. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2018 Jeg hater å fryse. Og jeg har oppholdt meg i 40+ tidligere og det har gått greit. Derfor velger jeg det første alternativet. Bli kidnappet av romvesener, eller jaget av zombier? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Jeg foretrekker tuten min ubesudlet. Så da blir det zombiene. Spise til du spyr eller få et skikkelig ballespark? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2018 Hmm. Vanskelig den der. Ballesparksmerte går som regel over etter noen få minutter, mens det tar tid å spise seg så mett til man spyr. Tror faktisk jeg går for ballesparket. Få en basketball kastet hardt midt i nesa, eller balansere på en stang bare for å falle ned med beina på hver side av stangen? (og dermed få jævlig ballevondt i en kort stund) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Den der var vanskelig. Jeg tror jeg går for den siste. Få en blaut bæsj rett i knollen av en full kar fra en femte etasje, eller få en blomstepotte rett i knollen av en uheldig gammel dame fra tredje etasje? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. august 2018 Forfatter Del Skrevet 4. august 2018 Blaut bæsj er å foretrekke. Det gjør meg bare skitten, og jeg kan gå hjem og dusje det bort. Blomsterpotten derimot kan gi hjernerystelse, og det er ikke ønskelig. Derfor velger jeg alternativ nr 1. Spise en banan mens du holder øyekontakt med damen ved siden av deg på bussen, eller oppføre deg som en hund i et minutt hver gang du går inn på en butikk? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Spise en banan, siden det er et engangstilfelle. Få en "stalker" eller bli en "stalker"? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. august 2018 Forfatter Del Skrevet 4. august 2018 Spise en banan, siden det er et engangstilfelle. Få en "stalker" eller bli en "stalker"? Hmm. Den der var ikke enkel. Men jeg har nevnt i andre tråder at jeg gjør hva som helst for at andre skal oppfatte meg som snill og grei, så derfor velger jeg å få en stalker, og på den måten slippe å plage andre. Banne høyt i kirken under en gudstjeneste, eller prompe høyt på bussen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Jeg fordufter gjerne i bussen høy lytt, sånn at det bobler i rompa mi. Bedre det enn å banne og skjelde ut religionen/andre. Du er uheldig: Bli bendelorm smittes eller få en insekt inni øret ditt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2018 Forfatter Del Skrevet 5. august 2018 (endret) Insekt inn i øret. Ormer og slanger liker jeg virkelig ikke. Insekt i øret kan jeg forhåpentligvis raskt fjerne. Bo sammen med indianere i Amazonas, eller sammen med eskimoer/inuitter på Grønland? Endret 5. august 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg vil gjerne prøve å bo blant eskimoer/inuitter jeg. =D Du havner i en skikkerlig stygg uhel: Bli flambert. Eller Havne i en pappresser som er i gang. Eller Bli flådd av tåget. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. august 2018 Forfatter Del Skrevet 9. august 2018 Jeg går for toget, da jeg tror døden inntreffer fortere enn ved flammer eller pappressen. Løse kryssord eller strikke? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Løse kryssord. Er i det minste litt mer artigere enn å strikke. Går for det søte og koserlige delen jeg nå: Ha et husdyr eller et enorm stor kosedyr lag med deg i senga vær gang du skal sove? Endret 9. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. august 2018 Forfatter Del Skrevet 12. august 2018 Et husdyr Virker veldig trivelig å ha en hund eller lignende som selskap, og noe å holde rundt. Kjøpe deg Grand Danois eller Schæfer hund? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Liker schæfer og lignende raser best. - bli forvekslet med en kjendis, kidnappet og holdt som gissel for løsepenger - bli forveksler med en forbryter og arrestert på gata foran mange tilskuere og avhørt i 8 timer før politiet oppdager feilen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Den var vrien. Jeg tror jeg velger den siste. Være spretten som et sprett ball eller være tong som et stein med null bevegelser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå