TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Herre gud for et spørsmål. Jeg tror jeg ville ha hatt briller som hender. Ville du hatt en enorm dildo og tatt den i bruk på deg selv eller brukt en akkurat passelig stor trekvist som en sex leketøy? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Trekvist, ville heller runka med den enn å få rumpehullet utstrekt sin egen størrelse x10, jeg synes du gir litt for enkle dilemmaer for å være ærlig. Ville du fått nappet ut alle hårene på kroppen, 1 etter 1 med pinsett, som gjentar seg når hårene vokser ut, resten av livet, eller fått en sprøyte med de 10 sterkeste narkotiske rusmidlene som finnes, der du garantert overlever? Endret 27. november 2017 av Pliscin Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Narkotika!Det ene er jo vondt, det andre er digg, og høres ganske kostbart ut, er jo for gave å regne.Ville du hatt smør, der hvor øynene var, eller vært dypt forelsket i din far? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hæ, første del av det spørsmålet skjønte jeg ikke. Trekvist, ville heller runka med den enn å få rumpehullet utstrekt sin egen størrelse x10, jeg synes du gir litt for enkle dilemmaer for å være ærlig. Ville du fått nappet ut alle hårene på kroppen, 1 etter 1 med pinsett, som gjentar seg når hårene vokser ut, resten av livet, eller fått en sprøyte med de 10 sterkeste narkotiske rusmidlene som finnes, der du garantert overlever? Ekkelt og komisk spørr du meg. :rofl: Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hæ, første del av det spørsmålet skjønte jeg ikke. Trekvist, ville heller runka med den enn å få rumpehullet utstrekt sin egen størrelse x10, jeg synes du gir litt for enkle dilemmaer for å være ærlig. Ville du fått nappet ut alle hårene på kroppen, 1 etter 1 med pinsett, som gjentar seg når hårene vokser ut, resten av livet, eller fått en sprøyte med de 10 sterkeste narkotiske rusmidlene som finnes, der du garantert overlever? Ekkelt og komisk spørr du meg. :rofl: Smør istedet for øyne 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hæ, første del av det spørsmålet skjønte jeg ikke. Trekvist, ville heller runka med den enn å få rumpehullet utstrekt sin egen størrelse x10, jeg synes du gir litt for enkle dilemmaer for å være ærlig. Ville du fått nappet ut alle hårene på kroppen, 1 etter 1 med pinsett, som gjentar seg når hårene vokser ut, resten av livet, eller fått en sprøyte med de 10 sterkeste narkotiske rusmidlene som finnes, der du garantert overlever? Ekkelt og komisk spørr du meg. :rofl: Smør istedet for øyne Okei, ville vært dypt forelsket. Jeg vil jo så klart kunne se. Hvis man havnet i et motorsag uhell, ville du mistet ene armen eller ene foten? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. november 2017 Forfatter Del Skrevet 27. november 2017 (endret) Foten Gå med "jeg er rasist" skilt midt på tjukkeste Grønland i Oslo, eller spise lutefisk til hvert måltid de neste fem årene? Endret 20. april 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Lutefisk Sove i en seng med uten madrass, rett på bjelkene eller i en knøttliten ekstremt nedsunket gammel sofa? :rofl: Endret 28. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Nedsunket sofa. Bare å legge seg i fosterstilling. Blir det for lite, så legger jeg meg på gulvet, kan fint sove på gulvet også. Ville du gått en dag med 3 golfballer stappet oppi rumpa, eller vært i en 8 timer lang non-stop "tysker'n" kamp mot Charter-Svein? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hva mener du med "tysker'n"? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Trodde det var kjent... men iallefall er det et spill der man skal slå den andre oppå knyttneven, og hvis man bommer, skal den andre slå tilbake, og slik går det frem og tilbake. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Trodde det var kjent... men iallefall er det et spill der man skal slå den andre oppå knyttneven, og hvis man bommer, skal den andre slå tilbake, og slik går det frem og tilbake. Okei Da hadde jeg velgt 8 timer lang non-stop "tysker'n" kamp mot Charter-Svein? Hvem av disse ville du tenkt hat sex med, din all time favoritt superhelt eller din all time favoritt superskurk? Endret 3. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Skulle latt Harley Quinn naile meg om hun ville Du blir avhørt av en tysk offiser under 2. verdenskrig. Du får valget om å få trekt neglene eller tenna. Velger du ingenting tar han nøttene Endret 3. desember 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Neglene Bo i et hus bare lagd av vinduer hvor alle kan se inn, eller bo i et hus uten noen vinduer i det hele tat? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hus uten vinduer. Da hadde jeg gjort det meste med ingen problem. Bo i en knøtt liten hule eller bo i en knøtt liten hytte med uten strøm? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Liten hytte uten strøm Bæsje i Indiastil for resten av livet (google 'squat poop") Eller tørke deg bak Indiastil. (Med venstrehånda) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Squat poop. Har reist mye i Afrika og blitt erfaren med å bæsje mens jeg sitter på huk. Reise til Nord-Korea og hilse på Kim Jong ding dong et eller annet, eller reise til Tyskland under Nazi-perioden og hilse på Hitler? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hitler, han vil for alltid huskes, han andre er bare en liten drittunge. Ha jobben til Trump eller Putin i ett år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Liten hytte uten strøm Bæsje i Indiastil for resten av livet (google 'squat poop") Eller tørke deg bak Indiastil. (Med venstrehånda) Jeg skjønner ikke hvordan man skal klare å sitte sånn, spesielt i lengere periode/min. Hitler, han vil for alltid huskes, han andre er bare en liten drittunge. Ha jobben til Trump eller Putin i ett år? Jeg lurer på om; hvem er mer voksen av Kim Jong Un og Adolf Hittler? Hel hetlig sett, så er ingen av dem gode. Hitler, han vil for alltid huskes, han andre er bare en liten drittunge. Ha jobben til Trump eller Putin i ett år? Kanskje Puddingen sinn jobb. Er egentlig usikker. Hvem av disse ville du tatt live av, hvis du hadde muligheten til det, Donald Duck (Trump) og Puddingen (Putin) eller Donald Duck (Trump) og Kim Jong Un? Endret 4. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Lett Trump og Kim Jong un. Putin blir jo et geni sammenlignet med de der to Appelsin eller eplejuice? (ja vet det var lite kreativt..) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå