Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alene på en øde øy. IS ville muligens torturert meg og gjort oppholdet til en stor risiko. På en øde øy er det også mye risiko, og å overleve et helt år ville blitt tøft, men hvis jeg greier det har jeg erfaringer og minner for livet.

Springe naken gjennom et rom fullt av sennepsgass, eller surfet blant hvithaier i Australia?

Lenke til kommentar

Jeg er veldig lite kresen, og ville gjerne smakt på begge disse. Men hvis man MÅ velge, da går jeg for friterte oksetestikler.

Ville du stukket hodet langt ned i en utbæsjet doskål, eller stå bak noen som promper i fire timer?

Lenke til kommentar

Rive av seg håret hadde jeg valgt. Jeg sliter riktignok med angst av og til, men heldigvis ikke så ille at jeg begynner å kutte meg selv. Skallet blir jeg nok uansett når undertegnede blir eldre.

Leve hele livet uten venner, eller være med venner hver eneste dag resten av livet uten privatliv? (husk begrunnelse)

Endret av Mr supergomp
Lenke til kommentar

Denne var virkelig vri en. :hmm: :hmm:

Jeg vil jo ha både ha privatliv og venner. Hem, hva skal jeg velge, vanskelig valg. Jeg tror jeg velger å ofre privat livet mitt. Ha venner rundt meg vær eneste dag, så lenge jeg kan stole på dem da skal det gå greit. :wee:

Være den ekstreme feminine gutten på hele skolen, med enorm guttemagnet eller være den super søsteste janta på hele skolen, med enorm magnet mot alle?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg hadde gått for det siste, og med det håpet og bedt om at naboen er en eldre kar med KOLS og rullator.

Måkeskrik utenfor vinduet HVER DAG resten av livet uansett hvor du sover? Eller sove ute seks måneder i året?

Lenke til kommentar

Å varme opp med kun ved hjelp av hendene hadde spart meg masser av tid, samt vært jævlig praktisk hvis man har dårlig tid. Lett alternativ to!

Leve uten mobil og PC resten av livet, eller spise fisk til middag 10 av 12 måneder i året?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...