Scarvo Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Jeg hadde klart meg fint med kollektivtrafikk, og velger derfor å miste muligheten til å kunne kjøre. Ville du vært fanget alene på en øde øy i et helt år, eller være fanget av IS i en måned? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Alene på en øde øy. IS ville muligens torturert meg og gjort oppholdet til en stor risiko. På en øde øy er det også mye risiko, og å overleve et helt år ville blitt tøft, men hvis jeg greier det har jeg erfaringer og minner for livet. Springe naken gjennom et rom fullt av sennepsgass, eller surfet blant hvithaier i Australia? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) Den første. Du er blidt mystisk teleportert inni et spill: Hvilken univers ville du vært i Agony, eller The Evil Within, eller Resident Evil? Endret 7. juni 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2018 Kjenner ingen av de universene, så på rein tilfeldighet velger jeg Agony. Spise fem pakker mariekjeks uten å drikke noe til, eller spise 100 reker? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Jeg klarer helt fint å spise med uten drikke. Så det blir den første. Du er blidt invitert til middag til din afrikanske slekninger: Ville du blidt servert friterte gjødselbiller eller friterte oksetestikler? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2018 Jeg er veldig lite kresen, og ville gjerne smakt på begge disse. Men hvis man MÅ velge, da går jeg for friterte oksetestikler. Ville du stukket hodet langt ned i en utbæsjet doskål, eller stå bak noen som promper i fire timer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Den siste. Hvis det umulige gikk ann: Stikke din egen hode langt oppi din egen rompe, og få evig ryggplager eller sluke hele deg selv og forsvinner fra virkeligheten. Endret 11. juni 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Det å forsvinne fra virkeligheten hørtes mest behagelig ut. Det første gir jo bare ryggsmerter. Så jepp jeg velger alternativ to. Spise is på Island, spise pizza i Pisa, eller spise Thai-mat i Taiwan? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Is på Island siden det er eneste jeg ikke har gjort:) Slikke ei i ræva eller få golden shower? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Bare hopp over denne: Is på Island siden det er eneste jeg ikke har gjort:) Slikke ei i ræva eller få golden shower? Hva mener du med Golden shower? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Bare hopp over denne: Hva mener du med Golden shower? Det betyr å bli urinert på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Det betyr å bli urinert på. Okei Is på Island siden det er eneste jeg ikke har gjort:) Slikke ei i ræva eller få golden shower? Da blir den siste. Rive av seg alt av hår i frustrasjon eller kjære seg med barberblad av angst? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Rive av seg håret hadde jeg valgt. Jeg sliter riktignok med angst av og til, men heldigvis ikke så ille at jeg begynner å kutte meg selv. Skallet blir jeg nok uansett når undertegnede blir eldre. Leve hele livet uten venner, eller være med venner hver eneste dag resten av livet uten privatliv? (husk begrunnelse) Endret 12. juni 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) Denne var virkelig vri en. :hmm: Jeg vil jo ha både ha privatliv og venner. Hem, hva skal jeg velge, vanskelig valg. Jeg tror jeg velger å ofre privat livet mitt. Ha venner rundt meg vær eneste dag, så lenge jeg kan stole på dem da skal det gå greit. Være den ekstreme feminine gutten på hele skolen, med enorm guttemagnet eller være den super søsteste janta på hele skolen, med enorm magnet mot alle? Endret 14. juni 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2018 Vel jeg er gutt og er fornøyd med det. Det at jeg hadde vært femi er igrunn ikke noe problem. Det blir mitt valg. Brekke en annen persons bein med vilje, eller stjele 50 000 kroner fra julegryta? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Stjele 50k, da sparer jeg samvittigheten, samt at jeg blir 50k rikere. Aldri kunne se på eller bruke en kalender igjen, samt at du aldri får vite hvilken dag det er, eller bli kjeppjaget av naboen hver gang du skal ut fra huset? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2018 Jeg tror jeg hadde gått for det siste, og med det håpet og bedt om at naboen er en eldre kar med KOLS og rullator. Måkeskrik utenfor vinduet HVER DAG resten av livet uansett hvor du sover? Eller sove ute seks måneder i året? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Sove under åpen himmel i seks måneder i året. Ofre ditt kjønnsorgan bare for å få taki din favoritt super skjeldne godter eller offre alt av mat som du har, og uten å ete bare for å redde ditt kjønnsorgan for stor urin infeksjon? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Jeg ofrer alt jeg har av mat for å redde kjønnsorganet mitt fra en urinveisinfeksjon. Ville du fått evnen til å lese stemningen i ethvert rom, eller kunne varme opp mat bare ved å legge hånden på det? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2018 Å varme opp med kun ved hjelp av hendene hadde spart meg masser av tid, samt vært jævlig praktisk hvis man har dårlig tid. Lett alternativ to! Leve uten mobil og PC resten av livet, eller spise fisk til middag 10 av 12 måneder i året? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå