TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Jeg syns det er vanskelig å komme med ordentlig begrunnelse. Kongen, blir sikkert rikt belønnet. Du har mistet synet, og du ønsker å lære deg enten ekko-lokalisering eller kjenne lydbølger gjennom bakken? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Tror jeg hadde gått for ekko-lokalsering. Mannen i videoen så ut til å trives med det, så jeg satser på at det blir bra. Vil du helst at en edderkopp skal kravle inn i øret ditt, eller vil du heller at en tiger biter av deg storetåa? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Edderkopp i øret. Sikkert mindre smertefullt, samt at stortåa har en funksjon når det gjelder balanse. Fise hver gang du flirer, gjerne høyt og med vond lukt, eller ta en shot med rødsprit en gang i måneden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2018 Hmm. Jeg ler enda når noen fiser, så da får jeg vel latterkrampe. Tror jeg går for det første Jobbe som pirat i Somalia eller terrorist i Syria? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Pirat i Somalia, høres mindre ille ut. - klare å drikke hva og hvor mye du vil og aldri få bakrus, men du driter deg alltid ut i fylla og husker aldri noe av det som skjer eller - få drømmedama for life, men du må gi opp den ene spiselige tingen du elsker aller mest Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Den siste. Bytte ut alt av bilder du har med super erotiske bilder, sånn vær gang du får besøk av foreldrene dine. Så blir dem super flaue av erotiske bildene dine. Eller Vær gang du besøker bestevenen din og hans sin kjæreste, så har de altids sex rett forran øynene dine med uten tilatelse. Og du blir altids super flau. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2018 Vel de er foreldrene mine og jeg kan stole 100% på dem. Så hadde valgt det første alternativet i håp om at de forstår. Hete Fredrik eller hete Jens? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Hete Fredrik. Bytte fornavn til Tønne eller etternavn til Saus? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Tønne Føle seg oppblost eller være oppblost? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Heller føle meg oppblåst enn å være det. Gapflire eller slippe en brakfis hver gang noe trist skjer? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Brakfis, minus og minus blir pluss. Være med på den neste store hiten til Justin Bieber, eller få et halv års ferie, der du får dekt alle utgifter og reiser, pluss rikelig med lommepenger? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 Lett det siste alternativet. Elsker å reise til nye byer og land jeg ikke har besøkt. Hvis jeg kan få det gratis i tillegg er det jo en drøm som går i oppfyllelse. Være med meg på tur til Afrika eller reise alene til Slovenia? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mai 2018 Del Skrevet 15. mai 2018 Afrika, mest på grund av at det her blit kjedelig å reise alene. Være konstant kåt forran gammle folk eller få utløst utløsningen blandt dine slekninger? :rofl: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2018 Afrika, mest på grund av at det her blit kjedelig å reise alene. Være konstant kåt forran gammle folk eller få utløst utløsningen blandt dine slekninger? :rofl: Velger slektninger, da de tross alt er familie og kanskje vil vise større forståelse. Gå med ståkuk resten av livet, eller aldri kunne ha mer enn 1000 kr på konto? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 (endret) Ståkuk resten av livet. Er í raun draumur sem ég hef. Du ble mystisk forbannet, så oppdager du at du får DDD Cup tits eller 3.14159265359 meter lang penis. Endret 16. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2018 Jeg har aldri hatt pupper. Kunne vært interessant å prøve. Velger derfor det første. Ikke kunne forlate et toalett på tre dager (72 timer), eller ikke kunne gå på do på 72 timer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Må bli den første, for å ungå store infeksjoner. Du får tilsend mengder av plakater av deg selv naken i dursjen fra en mystisk person, eller du spionerer på en naken person i dursjen og tar bilder av den personen og produserer mengder av det som en plakat og sennder dem alle til den personen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Jeg vil heller spionere på andre, enn å bli spionert på selv. Derfor velger jeg det siste. Jobbe på en bolig for psykisk utviklingshemmede, eller jobbe på gamlehjem? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Gamlehjem. Noen av de kan man nok ha en nogenlunde konversasjon med, og kanskje lære en ting eller to av. Bli stripper på heltid, eller ha utlagt tarm? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2018 Jeg går for stripper. Ny og spennende karrierre for min del! Besøke strippeklubben som Mr supergomp jobber på, eller ha utlagt tarm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå