Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en merkelig grund hadde jeg valgt ingenmans land langt i gokk. Det er på grund av å komme seg vekk fra støy, og i tilegg får jeg ufattelig god trim hvær gang jeg skal handle mat. :wee:

Uheldige deg, du fikk en lem inn i en ekstremt kraftig suge maskin, kuken eller tunda di?  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Jeg fikk latter krampe av den der. ROFL

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Kuken, det kan være godt, eller så kan den bli skadet. Om det skjer noe med tunga ville det hatt større innvirkning på livet mitt.

Ville du gått med ei reke, med skallet på, inni munnen en del dag, eller badet i rekesaft med klærne på, for så å løpt Karl Johan på langs og tilbake?

Lenke til kommentar

Hmm. Tror jeg hadde gått for tyttebær på middagsmaten. For håpe det er kjøttkaker som blir servert.

Du kan få et av disse ønskene oppfylt. Hva velger du og hvorfor?

- Penger vokser på trær?

- Fred på jord?

- Evig liv?

Lenke til kommentar

Fred på jord.

Være oppblåst eller sprenkt (som å være super mett)?

Supermett. Da kan jeg gå lang tid uten å spise.

Bo i et fjøs sammen med masse kyr, eller bo i en grisebinge sammen med griser? (og husk begrunnelse)

Lenke til kommentar

Dusje med klær på.

Gå med gjenomvåte svette klær resten av ditt liv eller gå med brukt voksen bleie resten av ditt liv?

Vi må bli flinkere til å begrunne svarene våre. Det gjør denne tråden mye mer morsom og interessant :)

Hmm det der var faktisk vanskelig. Tror jeg hadde gått for gjennomvåte svette klær. Da slipper jeg å risikere å få noe skumle sykdommer baki rompa. Vil heller lukte vondt enn å bli smittet av noe skumle greier.

Ville du helst ha jobbet som livvakt for kongen eller for statsministeren? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...