Scarvo Skrevet 29. april 2018 Forfatter Del Skrevet 29. april 2018 Det hørtes gøy ut å hoppe på en trampoline fra ti meters høyde. Så tror jeg hadde valgt den Som barn, vil du helst ha trampoline i hagen eller playstation på rommet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Playstation Du sykkler ned over en bakke i skstremt stor fart. Plutselig må du gjespe, så får du en skikkelig feit ekkel spyflue eller en veps inn i susende rett inn i din munn. Endret 30. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 Tror jeg hadde gått for spyflua. Flytte til landet hvor du har ingen naboer, langt til nærmeste butikk osv, eller bo midt i et travelt og bråkete bysentrum med nærhet til alt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) Av en merkelig grund hadde jeg valgt ingenmans land langt i gokk. Det er på grund av å komme seg vekk fra støy, og i tilegg får jeg ufattelig god trim hvær gang jeg skal handle mat. Uheldige deg, du fikk en lem inn i en ekstremt kraftig suge maskin, kuken eller tunda di? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Jeg fikk latter krampe av den der. ROFL Endret 1. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Kuken, det kan være godt, eller så kan den bli skadet. Om det skjer noe med tunga ville det hatt større innvirkning på livet mitt. Ville du gått med ei reke, med skallet på, inni munnen en del dag, eller badet i rekesaft med klærne på, for så å løpt Karl Johan på langs og tilbake? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2018 Sannsynligvis det siste, da jeg hater reker og for all del vil unngå å putte det i munnen. Alltid oppleve at absolutt alle er sinte på deg uten grunn, eller at alle er overdrevent snille med deg? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Det siste. Forstrekke et lem, sånn at den blir lengere, penisen/klitorisen eller tunga? Endret 3. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2018 Penisen. Mer normalt med lang penis enn lang tunge. Fiske selv eller kjøpe i butikk? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Kjøpe. Ha en sex-robott eller ha en sex-dukke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2018 Ingen av delene. Men hvis jeg absolutt MÅ velge, da går jeg for dukke. Ananas på pizza eller fiskesaus på pølse? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 (endret) Ananas på pizza er digg. :love: Tyttebærsyltetøy på middagsmaten eller tyttebærsyltetøy på brødskiva? Tyttebærsyltetøy på middagsmaten er altfor rart for meg, syltetøy har man jo på brødskiva. Endret 6. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2018 Hmm. Tror jeg hadde gått for tyttebær på middagsmaten. For håpe det er kjøttkaker som blir servert. Du kan få et av disse ønskene oppfylt. Hva velger du og hvorfor? - Penger vokser på trær? - Fred på jord? - Evig liv? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Fred på jord. Være oppblåst eller sprenkt (som å være super mett)? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Fred på jord. Være oppblåst eller sprenkt (som å være super mett)? Går ikke dette ut på det samme? Eller mener du oppblåst som for eksempel overlegen, blærete? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Fred på jord. Være oppblåst eller sprenkt (som å være super mett)? Går ikke dette ut på det samme? Eller mener du oppblåst som for eksempel overlegen, blærete? Jeg sa jo det i parantes i hva jeg mente. :hrm: PS: For meg er ikke det det samme. Endret 7. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2018 Fred på jord. Være oppblåst eller sprenkt (som å være super mett)? Supermett. Da kan jeg gå lang tid uten å spise. Bo i et fjøs sammen med masse kyr, eller bo i en grisebinge sammen med griser? (og husk begrunnelse) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Jeg er for grisete, derfor må jeg bo i en grisebinge. Du må kjenne meg får å forstå. Snakke med deg selv eller være gal i å snakke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2018 Snakke med meg selv. Det gjør jeg hver dag uansett. Alltid måtte dusje med klær på, eller alltid lukte tåfis? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Dusje med klær på. Gå med gjenomvåte svette klær resten av ditt liv eller gå med brukt voksen bleie resten av ditt liv? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2018 Dusje med klær på. Gå med gjenomvåte svette klær resten av ditt liv eller gå med brukt voksen bleie resten av ditt liv? Vi må bli flinkere til å begrunne svarene våre. Det gjør denne tråden mye mer morsom og interessant Hmm det der var faktisk vanskelig. Tror jeg hadde gått for gjennomvåte svette klær. Da slipper jeg å risikere å få noe skumle sykdommer baki rompa. Vil heller lukte vondt enn å bli smittet av noe skumle greier. Ville du helst ha jobbet som livvakt for kongen eller for statsministeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå