Scarvo Skrevet 17. april 2018 Forfatter Del Skrevet 17. april 2018 Dyrelik tror jeg. Selv om jeg ikke ønsker noen av delene i det hele tatt. Kjøre med 2 i promille, eller knuse et butikkvindu og stjele varer for flere tusen kroner? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 (endret) Dyrelik tror jeg. Selv om jeg ikke ønsker noen av delene i det hele tatt. Kjøre med 2 i promille, eller knuse et butikkvindu og stjele varer for flere tusen kroner? Begge er straffbart. Men er ikke helt sikker, jeg tror at nekrofili er mer straffbart enn zoofili. Kjøre 2 i promille, tror jeg. Være ruset av alkohol eller være ruset av trøtthet? Endret 17. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2018 Forfatter Del Skrevet 17. april 2018 Definitivt trøtthet. Ikke kunne ha sex lenger, eller ikke kunne se det motsatte kjønn? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Ikke å ha sex. Vil gjerne se på de vakkreste mennesken på jorda. Bade i småe iskalde syre våte glasskuler eller bade i småe steinkuler dekket meg glo heit flytende metall? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. april 2018 Forfatter Del Skrevet 17. april 2018 Tror jeg velger å gå for de små syreglassene. Reise på tur til Asia alene, eller dra på tur til Sør-Amerika alene? (trenger tips) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Asia. Thailand eller Filippinene tror jeg. Kanskje backpacking-tur, men sannsynligvis hotellferie. Ta over som vokalist i Cannibal Corpse i en konsert, uten betaling, eller bo i 3 dager i kloakksystemet under Oslo? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. april 2018 Forfatter Del Skrevet 20. april 2018 Hmm. Tror jeg hadde gått for vokalistlivet i en liten stund. Aldri kunne bruke bestikk når man spiser grisete mat, eller bare kunne bruke spisepinner på alt man trenger bestikk til? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Spisepinner Bytte ut mel med salt eller bytte ut krydder med sukker? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. april 2018 Forfatter Del Skrevet 20. april 2018 Krydder med sukker sannsynligvis. Vanskelig å begrunne hvorfor. Være vegetarianer eller kun spise kjøtt resten av livet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Spise kjøtt, elsker kjøtt. Skyle hånda eller hodet igjenom pc skjermen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Hånda er jeg ganske sikker på at jeg hadde valgt. Aldri kunne ha mobil eller aldri kunne ha PC Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Pc Aldri ha kjøkken eller bad? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 Aldri ha kjøkken. Avhengig av å ha et sted jeg kan vaske meg på. Mat kan man skaffe andre steder. Være innendørs i et hus i 1 år uten å kunne gå ut, eller være utendørs i 1 år uten å kunne gå inn? Og hvorfor velger du det du velger? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Utendørs. Gir meg mulighet til å reise mye, holde meg i aktivitet, tiden går raskere og man føler kanskje at man lever mer. Det å være så mye inne hadde gjort meg gal, jeg føler meg avhengig av frihet, og en slik tilværelse får meg til å føle meg som i et bur. Det kommer dog litt an på hvilke fasiliteter og ting man har tilgang til inne også, har man nok armslag så kan det gå bra over lengre tid. Ville du spist bukspyttkjertelen til Charter-Svein rå, eller sitte i fengsel i 3 uker? Endret 23. april 2018 av Pliscin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) 3 uker. Hvis du var fattig og bodde i et slitt og gammel hus, der badet er både skitten og stinker som grisen selv og doen er tett som faen, og det eneste vannskilden du har i huset er vasken på bade. Ett stykke unna renner det en bekk nærheten av forurensende industri, bekken kan være giftig for alt man vet. Så, hvor ville du ha drokket vann henn, bade eller bekken? Endret 23. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. april 2018 Forfatter Del Skrevet 25. april 2018 Tror jeg hadde gått for vasken, av den enkle grunn av at jeg stoler mer på mitt eget hus enn på en elv nær en fabrikk. Men vanskelig å velge. Blø neseblod hver gang du prater, eller få krampe i beinet hver gang du tar på skoene? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 (endret) Få krampe i beinan. Blind gifte deg med en ekkel, stor og feit dame eller med en ekkel, kåt og gammel mann? Endret 25. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. april 2018 Forfatter Del Skrevet 26. april 2018 Siden utseendet ikke er det viktigste i et menneske (mener jeg), så hadde jeg valgt det første. En "ekkel", stor og "feit" dame. Også er jeg ikke homofil heller, så det gjør jo forsåvidt valget enkelt. Rulle deg i en søledam naken når det regner, eller måke snø naken når det snør? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 (endret) Innen dørs søledam. Du nevnte ikke noe om søledammen måtte vær ute. :tease: Bli jaget av en stygg, kåt og syk dame som er storemforelsket i deg eller du jager etter en stygg, kåt og syk dame, mens du er stormforelsket i ho? Endret 29. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Bli jaget. Hoppet ned på en vanlig hagetampoline fra 10 meters høyde, eller svømt naken en lengde i et 50 meters basseng, fullt av igler og sultne pirayaer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå