Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dyrelik tror jeg. Selv om jeg ikke ønsker noen av delene i det hele tatt.

Kjøre med 2 i promille, eller knuse et butikkvindu og stjele varer for flere tusen kroner?

Begge er straffbart. Men er ikke helt sikker, jeg tror at nekrofili er mer straffbart enn zoofili. :hmm:

Kjøre 2 i promille, tror jeg. :huh:

Være ruset av alkohol eller være ruset av trøtthet?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Aldri ha kjøkken. Avhengig av å ha et sted jeg kan vaske meg på. Mat kan man skaffe andre steder.

Være innendørs i et hus i 1 år uten å kunne gå ut, eller være utendørs i 1 år uten å kunne gå inn? Og hvorfor velger du det du velger?

Lenke til kommentar

Utendørs. Gir meg mulighet til å reise mye, holde meg i aktivitet, tiden går raskere og man føler kanskje at man lever mer. Det å være så mye inne hadde gjort meg gal, jeg føler meg avhengig av frihet, og en slik tilværelse får meg til å føle meg som i et bur. Det kommer dog litt an på hvilke fasiliteter og ting man har tilgang til inne også, har man nok armslag så kan det gå bra over lengre tid.

Ville du spist bukspyttkjertelen til Charter-Svein rå, eller sitte i fengsel i 3 uker?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

3 uker. :)

Hvis du var fattig og bodde i et slitt og gammel hus, der badet er både skitten og stinker som grisen selv og doen er tett som faen, og det eneste vannskilden du har i huset er vasken på bade. Ett stykke unna renner det en bekk nærheten av forurensende industri, bekken kan være giftig for alt man vet. Så, hvor ville du ha drokket vann henn, bade eller bekken?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Tror jeg hadde gått for vasken, av den enkle grunn av at jeg stoler mer på mitt eget hus enn på en elv nær en fabrikk. Men vanskelig å velge.

Blø neseblod hver gang du prater, eller få krampe i beinet hver gang du tar på skoene?

Lenke til kommentar

Siden utseendet ikke er det viktigste i et menneske (mener jeg), så hadde jeg valgt det første. En "ekkel", stor og "feit" dame. Også er jeg ikke homofil heller, så det gjør jo forsåvidt valget enkelt.

Rulle deg i en søledam naken når det regner, eller måke snø naken når det snør?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...