Scarvo Skrevet 10. april 2018 Forfatter Del Skrevet 10. april 2018 Haha. Velger å ta det siste. Satser på at det bare er hjelp til stell eller lignende. Spise is på vinteren eller drikke varm kakao på sommeren? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Det er egentlig akkurat det samme for meg. Hvis jeg spiser is på vinteren, da spiser jeg den innendørs. Frister ikke å spise den ute. Samme greia med kakao. Men hvis jeg måtte ha valgt: Da tror jeg hadde valgt Is på vinteren. Ostepop eller peanøttsmørr? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Er veldig glad i peanøttsmør, så det må bli det. Være stolen til Erna Solberg under en 1 time lang pressekonferanse, eller få venstre stortå knust med slegge? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2018 Forfatter Del Skrevet 11. april 2018 Vel... tror jeg hadde gått for Erna Solberg på fanget i en time. Være nazist-soldat under Hitler-perioden, eller være IS-terrorist i dagens Syria? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Den var vanskelig. Hem, hva ville jeg ha valgt!! :huh: Jeg tror jeg ville ha valgt å være Nazist-soldat under Hitler-perioden. Ha oral eller anal sex med en rå feit og ekkel kvinnelig hore? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Analsex. Med kondom. Holde et impro standup show live i en time, som blir kringkastet til hele verden, eller gå ned på alle prostituerte i Oslo uten noe forvask eller beskyttelse? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Tror jeg hadde prøvd meg på impro standupshow. Gå i bobledress hele sommeren, eller gå i speedo hele vinteren? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Jeg tor jeg hadde valgt å gå i bobledress. Pga det er større risiko å gå i speedo hele vinteren, frostskade er ikke særlig. Ha på seg godt med skikkelig varme vinter klær inni i en 70 graders varm bastue eller sitte kliss naken inni en -70 graders fryserom? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Fryserom. Det kommer an på hvor lenge dog. Gå ut og springe naken rundt huset akkurat nå, eller runke til et bilde av din bestemor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) Fryserom. Det kommer an på hvor lenge dog. Gå ut og springe naken rundt huset akkurat nå, eller runke til et bilde av din bestemor? Nei, herre gud. Da vile jeg ha sprunget rundt huset naken. Ha sex med verdens feiteste kvinne eller lage ommelet av en råttendt gammelt eggerøre til deg selv til frokost? Endret 13. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Ha sex med verdens feiteste kvinne eller lage ommelet av en råttendt gammelt eggerøre til deg selv til frokost? Tar gjerne en runde i høyet med moren din jeg SCM Spise en stor levende skogsedderkopp til middag i dag, eller bli sittende på dass med eksplosiv diaré resten av uken? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Ha sex med verdens feiteste kvinne eller lage ommelet av en råttendt gammelt eggerøre til deg selv til frokost? Tar gjerne en runde i høyet med moren din jeg SCM Spise en stor levende skogsedderkopp til middag i dag, eller bli sittende på dass med eksplosiv diaré resten av uken? HÆ!! Skulle du ikke svare på min? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 HÆ!! Skulle du ikke svare på min? Jeg svarte på din, du må lese mellom linjene. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 HÆ!! Skulle du ikke svare på min? Jeg svarte på din, du må lese mellom linjene. Jeg klarer ikke å se at du svarte på den, desverre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Tar denn på nytt, jeg klarer ikke å se at den ble besvart. Ha sex med verdens feiteste kvinne eller lage ommelet av en råttendt gammelt eggerøre til deg selv til frokost? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. april 2018 Forfatter Del Skrevet 15. april 2018 Tror jeg hadde gått for eggerøre der faktisk. Være avhengig av narkotika eller alkohol? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Alkohol Hvis du havner i bil ulykke med en trailer, du kjører så klart bilen. Front kolisjon eller rompe kolisjon? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. april 2018 Forfatter Del Skrevet 16. april 2018 Tror jeg går for bakfra. Frontkollisjon er jo å be om et dødsfall. Du arrangerer koselig grillfest, og har invitert kjæresten, din mor og din beste venn. På grillen ligger hamburgere, pølser, og fisk. Uten at du spør hvem som ønsker hva av mat, hvem av gjestene bestemmer du at skal få pølse, hvem får hamburger, og hvem får fisk? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Kompisen får hamburger, dama får pølser, og mor får fisk. Ville du plyndret og voldtatt et gamlehjem sammen med andre maskerte menn, eller pisset på kista til kongen da den blir heiset ned i graven, da han en gang dør? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Herre gud, det var en vanskelig dilemma. Hem, jeg velger den som er minst straffbart. Mener å pisse på kista er minst straffbart. Er ikke sikker altså. Med andre ord jeg tror jeg velger kista. Ville du hatt sex med et dyre lik eller ha sex med med ville dyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå