Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det siste. Oljeovnen.

 

Du blir skadet i en ulykke å mister delvis taleevnen din. Hvilke bokstaver ville du valgt å ikke kunne bruke igjen. S eller E?

HÆ!! Mener du at man ikke kan si noen av de bokstavene? :huh: :huh:

 

 

Ja

 

Okei :wee:

 

Da blir det bokstaven S. :wee:

 

Hvis du er skikkelig uheldig og sklir på isen, ville du ha knekt ankelen eller hånleddet?

Lenke til kommentar

 

Hvis du er skikkelig uheldig og sklir på isen, ville du ha knekt ankelen eller hånleddet?

 

Tror jeg måtte valgt ankelen. Det vil nok suge å ikke ha full bevegelighet i den igjen, men hendene er pri numero uno.

 

Ville du hatt sex med moren din eller hunden din?

Lenke til kommentar

Ja vel. Da velger jeg å bare ligge på piggemadrassen.

 

Reise til vest eller østkysten i USA?

 

Vest inneholder jo fks LA, San Francisco og Las Vegas

 

Mens på øst finner du New York, Washington DC og Miami.

Endret av Gompemann
Lenke til kommentar

Breivik. Hitler startet en krig, og kriger fører med seg stor teknologisk utvikling, samt at jeg er veldig usikker på hvordan verden ville sett ut i dag uten WW2. Det Breivik gjorde var bare ren terrorisme og massemord av uskyldige mennesker, og satte Norge i et svært dårlig lys.

 

Ville du anlagt og gått med Hitler-bart resten av livet, eller fått Tourettes-ticks typ random spontane banneord 20 ganger i løpet av dagen resten av livet?

Lenke til kommentar

Breivik. Hitler startet en krig, og kriger fører med seg stor teknologisk utvikling, samt at jeg er veldig usikker på hvordan verden ville sett ut i dag uten WW2. Det Breivik gjorde var bare ren terrorisme og massemord av uskyldige mennesker, og satte Norge i et svært dårlig lys.

 

Ville du anlagt og gått med Hitler-bart resten av livet, eller fått Tourettes-ticks typ random spontane banneord 20 ganger i løpet av dagen resten av livet?

HÆ!! Jeg skjønte ikke den siste delen.

Lenke til kommentar

 

Breivik. Hitler startet en krig, og kriger fører med seg stor teknologisk utvikling, samt at jeg er veldig usikker på hvordan verden ville sett ut i dag uten WW2. Det Breivik gjorde var bare ren terrorisme og massemord av uskyldige mennesker, og satte Norge i et svært dårlig lys.

 

Ville du anlagt og gått med Hitler-bart resten av livet, eller fått Tourettes-ticks typ random spontane banneord 20 ganger i løpet av dagen resten av livet?

HÆ!! Jeg skjønte ikke den siste delen.

 

Du sier 20 banneord i løpet av en dag. Du velger ikke når du sier dem, men de kommer av seg selv.

Lenke til kommentar

 

 

Breivik. Hitler startet en krig, og kriger fører med seg stor teknologisk utvikling, samt at jeg er veldig usikker på hvordan verden ville sett ut i dag uten WW2. Det Breivik gjorde var bare ren terrorisme og massemord av uskyldige mennesker, og satte Norge i et svært dårlig lys.

 

Ville du anlagt og gått med Hitler-bart resten av livet, eller fått Tourettes-ticks typ random spontane banneord 20 ganger i løpet av dagen resten av livet?

HÆ!! Jeg skjønte ikke den siste delen.

 

Du sier 20 banneord i løpet av en dag. Du velger ikke når du sier dem, men de kommer av seg selv.

 

Okei, tror jeg skjønner nå. :)

 

Er skikkerlig usikker på om hvordan folk vil reagere, hvis jeg anlegger en Hitler-bart. Så jeg tror jeg velger å si; 20 banneord daglig resten av livet.

 

Hvis du hadde super evnen hamskifte, og at den evnen virker kun den ene gangen:

Forvandle deg til motsatt kjønn eller forvandle deg til din favoritt rovdyr?

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Hadde valgt motsatt kjønn. Ved å forvandle meg til et rovdyr mister jeg vel hjernen, og blir dermed gående rundt som et "hjernedødt" dyr som handler på instinkt. Det å være kvinne i dag virker slettes ikke værst, og jeg slipper sannsynligvis å dø en brutal død som et dyr.

 

Ville du gått 1-2-3-4. klasse på barneskolen om igjen fra høsten og de neste 4 årene, eller adoptert 2 nyfødte unger og fått støtte fra staten for dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...