Pliscin Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Tynn som en høvelflis. Være fysisk dørmatte på en nattklubb i Oslo i en kveld, eller være med på en episode av Norske Rednecks, der du blir bæsja på og får grisebank på TV? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2018 Vanskelig den der... man blir jo mørbanket uansett alternativ. Men tror jeg går for grisebank (og dritt på) på TV Kysse med en ku eller en sau? og hvorfor velger du det du velger? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Sauen, man får ikke den en saftig tunge kysset av en sau. Være den som elsker og aldri hater eller være den som hater og aldri elsker? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 Skulle veldig gjerne valgt den første men det er sinnsykt vanskelig for meg å la være å hate noen personer som har ødelagt livet mitt.. så det må nok bli det siste. Den som hater og aldri elsker. Handle på Kiwi eller Rema 1000? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 Sauen, man får ikke den en saftig tunge kysset av en sau. Være den som elsker og aldri hater eller være den som hater og aldri elsker? Bra dilemma forresten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Sauen, man får ikke den en saftig tunge kysset av en sau. Være den som elsker og aldri hater eller være den som hater og aldri elsker? Bra dilemma forresten. ÅH, takk. Skulle veldig gjerne valgt den første men det er sinnsykt vanskelig for meg å la være å hate noen personer som har ødelagt livet mitt.. så det må nok bli det siste. Den som hater og aldri elsker. Handle på Kiwi eller Rema 1000? Kiwi, er trump medlem. Vil gjerne få trump bonus. Være den som er glad og aldri får sårg eller være den som har sårg og aldri er glad? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 Det første. Den som er glad og aldri opplever sorg. Jobbe som tømmerhogger i skogen eller taxisjåfør i storbyen? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Taxisjåfør. Ha sex med en random mann en gang i året, eller aldri ha sex igjen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Når det gjelder sex, da er kvinnene og shemale hvelkomen til mitt soverom. Så jeg velger aldri ha sex igjen, bare for å ungå ha sex med en mann. Vere achluofili eller vere actirasty? https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_parafilier Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Actirasty. Så velger jeg å holde meg i mørket resten av livet. Du må velge en ny hobby å begynne med. Maling og tegning, eller basketball. Hva velger du og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Jeg elsker å male og tegne. Så jeg velger det. (Ikke akkurat nytt for meg, da. ) Ha sex med din mor, uten at du ikke vet at hun faktisk er din mor eller ha sex med en tilfeldig feit og ekkel kvinne? :rofl: Endret 5. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Tilfeldig kvinne. Få ukontrollert utløsning en gang i døgnet, på et tilfeldig tidspunkt hver gang, eller miste evnen til å smake søtt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Hmm. Tror jeg velger å miste evnen til å smake søtt. Falle ned en lang trapp eller falle ned fra et middels stort tre? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Trappen Dra på trippeklubb: Se på rå pene og spinkel tynne kvinner, så tynne at man kan se skjelettet demmes eller se på stygge, lubben og feite kvinner som prøver å vere sexy. Endret 7. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Trappen Dra på trippeklubb: Se på rå pene og spinkel tynne kvinner, så tynne at man kan se skjelettet demmes eller se på stygge, lubben og feite kvinner som prøver å vere sexy. Lett, de tynne. Miste ballene eller øynene? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Miste øynene. Bedre å være blind enn å ikke kunne reprodusere seg. Bo i et land som utvikler seg ufattelig tregt eller bo i et land som utvikler seg ufattelig fort? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2018 Bo i et land som utvikler seg ufattelig tregt. Kunne aldri tenke meg å bo i hypermoderne byer slik som Tokyo eller Beijing. Bade i badekar eller dusje? Hva velger du? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg liker å gjøre dem begge, men lenge siden jeg har bedet i badekar da. Har kun dusj. Bade i en fontene ofentlig klissnaken eller bade i en parkdam ofentlig klissnaken? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2018 Parkdammen. Kan jo bare gjøre det midt på natta Din mor, din kjæreste, hunden din og deg selv er ute å går tur på et islagt vann når moren din, kjæresten din og bikkja plutselig går gjennom isen. Du har bare tid til å redde en av dem. Hvem velger du? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Parkdammen. Kan jo bare gjøre det midt på natta Din mor, din kjæreste, hunden din og deg selv er ute å går tur på et islagt vann når moren din, kjæresten din og bikkja plutselig går gjennom isen. Du har bare tid til å redde en av dem. Hvem velger du? WOW, det var litt av en dilemma. Jeg hadde valgt kjæresten min. Du har ustabilt økonmi. Du eier en enorm svær eiendom, og du eier 3 bygninger, ditt hus, butikken din og gjeste huset. Det er stor avstand fra vær av dem, man må gå et stykke for å komme til dem. Plutselig begynner det å brenner alle de tre bygningene samtidig. Brannvesnet kan bare være på et sted om gangen. Så hvilken av bygningne dine ville du ha reddet? Endret 7. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå