TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Det er veldig mange svar på dette, avhengig av hvilken type pilot og rallysjåfør det er snakk om. Her er bare åtte av dem: Hvis det er snakkom jægerfly pilot vs vanlig rallysjåfør, da er svaret vanlig rallysjåfør. Hvis det er snakkom jægerfly pilot vs formelen sjåfør. Den blir mer vrien. Da tror jeg velger jægerfly pilot. Hvis det er snakkom pasasjerfly pilot vs vanlig rallysjåfør, da blir det pasasjetfly pilot. Hvis det er snakkom pasasjerfly pilot vs formelen sjåfør, da blir det pasasjerfly pilot. Hvis det er snakk om seilflypilot vs vanlig rallysjåfør, da blir det seilflypilot. Hvis det er snakk om seilflypilot vs formelen sjåfør, da blir det seilflypilot. Hvis det er snakk om godsfly pilot vs vanlig rallysjåfør, da blir det godsfly pilot. Hvis det er snakk om godsfly pilot vs formelen sjåfør, da blir det godsfly pilot. Pengespill gamer eller vanlig tv/pc spill gamer? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Det siste. Tenker at det er lett å bli avhengig av pengespill. Røyke sigar eller drikke whisky? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Whiskey, det gjør jeg uansett, og jeg røyker ikke. Gå langs hele norskekysten og plukke søppel resten av året, eller la DDE spille en konsert med tykktarmen din som trekkspill? Du må ligge i en seng, bare delvis bedøvd, men bevisst. Endret 21. februar 2018 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Whiskey, det gjør jeg uansett, og jeg røyker ikke. Gå langs hele norskekysten og plukke søppel resten av året, eller la DDE spille en konsert med tykktarmen din som trekkspill? Du må ligge i en seng, bare delvis bedøvd, men bevisst. Lett det første. Gjør en bra innsats for miljøet samt at jeg sikkert treffer på mange hyggelige folk langs veien. Begynne å røyke eller konstant være dårlig humør? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Sjelden jeg er i dårlig humør i denne alderen jeg er i nå. Og jeg liker ikke brente flisbiter rullet i pappir. Det jeg mener er at den der var vrien. Så jeg tror jeg vil velge dårlig humør. Dursje i skittent og farlig syrette vann eller dursje i 7 år gammelt urin? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Det første er jo som du sier farlig.. mens det andre bare er ekkelt og illeluktende. Ikke noe annet. Derfor velger jeg det siste. Spise bæsj eller drikke tiss? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Drikke tiss, det er ikke farlig med mindre det er mye konsentrert. Spise en penis, eller suge en penis? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Suge en rå sexy shemale penis. Drikke 7 år gammelt urin, eller drikke din favoritt juise som er 7 år gammelt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Juice Du er ute å går tur når du tilfeldigvis finner en gjenglemt lommebok med 2000 kr i. Vær helt 100% ærlig. Tar du pengene og beholder de selv, eller leverer du innholdet til politiet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Jeg tar de selv. Sitte på Karl Johan i 1 time og suge på en banan, med seksuell undertone, eller gi 5000 kr til en tigger på Karl Johan? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2018 Det første. Jobbe som taxisjåfør eller bussjåfør? Og hvorfor velger du valget ditt? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Kommer an på om det er by eller land. I by er det taxi, og på landet er det 50/50 taxi/buss. Drikke 3 liter kaffe om dagen i 6 måneder, eller ta et skihopp med full sats fra den største hoppbakken under OL helt kliss naken på live TV? Endret 25. februar 2018 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2018 Liker ikke kaffe voldsomt godt, men tror jeg hadde valgt det første likevel. Hadde sikkert skadet meg stygt på skihoppet. Kjøpe hytte på fjellet eller ved sjøen? Og hvorfor velger du det du velger? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Fjellet, elsker utsikten. Høre på musikk på full styrke resten av ditt liv eller stå klint intil en flyplass gjære der flyet tar av, sånn at flyet nesten snitter hodet ditt når den tar av, resten av ditt liv? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2018 Det siste. Skal stille meg på en øde flyplass langt ute i ødemarka hvor det går en flyavgang i måneden eller liknende. Klatre Mount Everest i sandaler, eller dykke langt ned i havet uten dykkerdrakt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Jeg er ikke så gla i å klatre sånn egentlig, elsker å dykke. Men å dykke langt ned i havet uten dykkedrakt, da risikkerer jeg å miste pusten. Og samtidig vil trykket knuse meg til slutt. Så jeg tror jeg velger å gå for sandaler. Går på en spikermatte eller tråkke på en spiker? Endret 25. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2018 Det siste. Vondt blir det uansett. Hva foretrekker du å spise. Ris eller poteter? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Ris Gå på rød glødende kull, sånn at man får første grad forbrenning med en gang man går på dem, eller gå på pinn kalde isbiter, så kaldt at man får første grad fråstskade med en gang man går på dem. Endret 25. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Første grads forbrenning kan alle overleve så velger den. Bli født som gammel og leve hele livet mens du går nedover i alder helt til du er en baby, eller bli gjenfødt som en krigsfange i Nord-Korea? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Født som gammel, men stakkars mor da gitt... Dyppe kjønnsorganet i batterisyre, eller miste hørselen i et halvt år? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå