TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Kaste pai i trynet på henne, og så gi henne en klem, og si unskyld. -Det var bare en prank. Ta ut øyene dine og spis dem begge eller se på en som faktisk gjør det? Endret 3. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Jeg er ikke gal, så jeg hadde helst sett på at noen andre gjorde det. Delta i okseløpet i Pamplona eller prøve deg på rodeo på en vill hest? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Okseløpet, mindre sjanse for å skade seg. Soveromsgulvet blir islagt i det du skal gå på det resten av livet, eller aldri spise kake igjen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Aldri spise kake. Er ikke veldig kakemenneske i grunn. Mer glad i andre type desserter, slik som is, bakverk osv. Oppdage blod i urinen eller oppdage urin i blodet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Blod i urinen, det andre ville vel vært ganske alvorlig? Eller enda mer iallefall. Si opp jobben din på mandag, eller få internettloggen din for sålangt i 2018 publisert offentlig med fullt navn? Endret 3. februar 2018 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Blod i urinen, det andre ville vel vært ganske alvorlig? Eller enda mer iallefall. Si opp jobben din på mandag, eller få internettloggen din for sålangt i 2018 publisert offentlig med fullt navn? Tror begge er ganske alvorlig, og krever umiddelbar legesjekk Oida.. jeg googler ganske mange rare ting som jeg ikke ønsker folk skal vite... så da velger jeg faktisk å si opp jobben Leve som ku eller sau? Endret 3. februar 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Tror jeg går for sau. Tryne i hoppbakke eller slalombakke? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Slalombakken Bo nedi kloakksystemet, og bringe resten av livet der nede, og ville råtter som føde og fersk kloakkvann som drikke eller bo i en slum der det ikke er mat eller vann, resten av livet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Bo i en slum. Drikker man kun kloakkvann så tror jeg ikke man blir gammel. I slummen finner man kanskje redskaper til å ta livet sitt med, slik at man får ende den forferdelige eksistensen så fort som mulig. Bytte jobb til hovedsanger i et mannskor i 100% stilling de neste 30 årene, eller få permanent redusert alle kroppsfunksjoner unntatt hjernen med 50%? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Mannskoret Bli overkjørt av en monstetruck fra beina og oppover, eller bli spist av maur? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Har to svar på denne også av hengig om maurene er giftige eller ikke: Giftige, da valger jeg monstertrucken. Ikke giftige, da velger jeg å bli spist av dem. Hvis du tokk penis kirugi, ville du hatt 30cm lang og 36cm tykk penis eller 90cm lang og 12cm tykk penis? :rofl: Endret 5. februar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 30cm Ville du vært blind, eller døv og stum? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Blind Ville du ha flyttet til Danmark eller Sverige? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Sverige, mest p.g.a språket, og det er kortere vei dit. Byttet hudfarge 1 gang om dagen, eller fått endret navn til Vidkun Quisling, med et ok fra Kongen og Stortinget? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Hmm... hadde gått for hudfarge en gang om dagen. Være innelåst på badet i tre dager, eller ikke kunne forlate huset på en måned? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Forlate huset Bli dehydrert eller å være avhengig av å drikke vann 4 litter pr dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Det siste. Drikker masse vann hver dag så skulle nok klart å innta litt ekstra Dytte en eldre dame ned en trapp eller sparke vekk krykkene til en person på gata? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Dytte en eldre dame ned en trapp. Slipper å bli hatet av folk på gata, og kan få det til å se ut som en ulykke. Ta et 2 timers bad i bensin, eller ha influensa i de neste 3 månedene i strekk? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 Dytte en eldre dame ned en trapp. Slipper å bli hatet av folk på gata, og kan få det til å se ut som en ulykke. Ta et 2 timers bad i bensin, eller ha influensa i de neste 3 månedene i strekk? Den er vrien. I frykt for at noen skal hive en fyrstikk oppi badekaret velger jeg influensa i tre måneder. Jeg har vært mye syk tidligere så vet hva det går ut på. Hvetebolle eller rosinbolle? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Rosinboller Hvis du var en kanibal, hvilken kropsdel ville du ha startet med, den uvasket kjønnsorganet eller den skitne bæsj rompa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå