TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 (endret) Da demonstrere jeg utkledd som en annen person (så klart en fantasi person), for å minske faren får å bli fengslet. Krenke Hitler av en Pudin har jeg litt løst til å gjøre innerst inn. Sove i nærheten av 5 ørnereder rundt deg, faren er stor for å bli angrepet når som helst, eller jodle den sangen du hater aller mest i 24/7, til du mister stemmen din? Endret 7. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2022 Sove i nærheten av ørneredet. Passer bare på å ha teltduken lukket. Slåss med en bjørn eller en en kamel? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mars 2022 Del Skrevet 12. mars 2022 Slåss med en bjørn, satser på at det er fort over. Plage naboen med høy musikk tre timer natt til søndag eller bli plaget av naboen med høy musikk i tre timer natt til søndag? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2022 Den var vanskelig. Jeg er litt for snill til tider, så antageligvis hadde jeg latt naboen holde på. Sy i Syria, møte en ire i Irak eller kline i Kina? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Kline i Kina. Det er det mest fredelige og oppegående landet av de tre, samt at klining kan være flott, gitt at det er med riktig person. Dumt tidspunkt å reise på nå dog, mtp krigen, men likevel er det foretrukket. Seile skute i Skottland, Sveise i Sveits, eller Se på sebra i Serbia? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2022 Sveising har jeg ikke peiling på, og sebraer i Serbia er vel ikke annerledes enn andre steder. Men det må være spennende å seile en gammel skutte opp langs kysten av Skottland, med alt det har å tilby av slott og historier. Åpne en port i Portugal, dra på en kro i Kroatia eller være lat i Latvia? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 (endret) Være lat i Latvia. Gjøre alle de ordene man finne i navnet til absolutt alle landene i verden på en dag (eksempel rett under), eller koke deg en råtten egg og spiser den? Eksempel: Være lat i Latvia. Dra til nord i Norge. Åpne en port i Portugal. Være russ i Russland. Osv... Endret 15. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2022 Det første virker som et gøyalt tidsfordriv for en geografinerd som meg. Snakke en totalt annen dialekt enn din egen resten av året, eller bare ha regnværsdager resten av året? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Snakke tilfeldig en dialekt. Lære deg absolutt alle språkene som fantes i verden for 2022 år f.kr, men du har glemt din egen språk, eller sove i en ødelagt fryseboks? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2022 Sove i en ødelagt fryseboks, med lokket åpent slik at jeg ikke dør. Melde deg som fremmedkriger i Ukraina, eller bo utendørs i et år? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 Bo utendørs, det er noe jeg drømmer om langt inne. Komme tilbake til naturen. Være den som tar livet at Putin, og få anerkjennelse for det internasjonalt, eller få spesialbygd ditt drømmehjem hvor du vil i Norge, med en prisramme på inntil 30 mill? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2022 Jeg er ikke gira på å leve livet i frykt for revansjelystne russiske spesialagenter, så da blar jeg opp for å bygge et drømmehjem i Nord-Norge, et sted jeg alltid reiser til så ofte jeg kan. Være den som bygger mitt drømmehjem, eller være en russisk spesialagent som jakter på meg fordi jeg drepte Putin? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 (endret) Blir gjerne med på å hjelpe har Scar med å bygge drømmehuset hans. Kanskje han kan hjelpe med min drømmehus også. 😃😃 Krympe deg selv like liten som en mus, fare for å bli spist av rovdyr, eller for vekse deg selv til en enorm kjempe, fare for å trampe på en hel boligstrøk? Endret 26. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2022 Enorm kjempe. Skal trampe over den røde plass i Moskva. Drikke tiss eller spise bæsj? (ja den var fryktelig barnslig, men det får bli slik i dag) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Blir nok å drikke piss, det trenger ikke være farlig om det er blankt nok. Å spise bæsj kan man bli dårlig av. Bare kjøre moped, eller bare ta taxi? 1 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2022 Bare ta taxi. Tryggere og mer komfortabelt, dog litt dyrere. Fordel på vinteren når mopeden er ubrukelig. Adoptere to sjiraffer, eller 100 surikater? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 (endret) 100 surikater. De ser så søte ut når de speider / holde vakt over ting. Det slår sikkert litt ut på pengpungen for å ha ansvar for så mange. Det går sikkert greit. 😍😍 Ha uendelig peng på kontoen, og dermed bli shoppe avhengig, den usunne sorten, eller ha gjeld på uendelig kroner, og dermed må du leve på gata resten av livet? Endret 30. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2022 Uendelig med penger, og dermed shoppeavhengig. Saft i kaffen, eller kaffe i saften? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) Helst ingen av dem. Men, hvis jeg absolutt må velge, da blir det kaffe i saften. Leverpostei og ost eller sjokolade og ost i lag på brødskiva? Jeg personlig elsker begge de kombinasjonene. Det er så drit godt. 😍😍😍 Endret 1. april 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. april 2022 Forfatter Del Skrevet 2. april 2022 Jeg promper og gasser av for mye ost, så da går jeg for leverpostei og sjokolade. Ha laktoseintoleranse eller mange kviser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå