Gå til innhold

Dilemma-leken

Scarvo

Anbefalte innlegg

Da demonstrere jeg utkledd som en annen person (så klart en fantasi person), for å minske faren får å bli fengslet. Krenke Hitler av en Pudin har jeg litt løst til å gjøre innerst inn. :yes::yes:

Sove i nærheten av 5 ørnereder rundt deg, faren er stor for å bli angrepet når som helst, eller jodle den sangen du hater aller mest i 24/7, til du mister stemmen din?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kline i Kina. Det er det mest fredelige og oppegående landet av de tre, samt at klining kan være flott, gitt at det er med riktig person. Dumt tidspunkt å reise på nå dog, mtp krigen, men likevel er det foretrukket.

Seile skute i Skottland, Sveise i Sveits, eller Se på sebra i Serbia?

Lenke til kommentar

Sveising har jeg ikke peiling på, og sebraer i Serbia er vel ikke annerledes enn andre steder. Men det må være spennende å seile en gammel skutte opp langs kysten av Skottland, med alt det har å tilby av slott og historier.

Åpne en port i Portugal, dra på en kro i Kroatia eller være lat i Latvia? 

Lenke til kommentar

Bo utendørs, det er noe jeg drømmer om langt inne. Komme tilbake til naturen.

Være den som tar livet at Putin, og få anerkjennelse for det internasjonalt, eller få spesialbygd ditt drømmehjem hvor du vil i Norge, med en prisramme på inntil 30 mill?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke gira på å leve livet i frykt for revansjelystne russiske spesialagenter, så da blar jeg opp for å bygge et drømmehjem i Nord-Norge, et sted jeg alltid reiser til så ofte jeg kan.

Være den som bygger mitt drømmehjem, eller være en russisk spesialagent som jakter på meg fordi jeg drepte Putin?

Lenke til kommentar

100 surikater. De ser så søte ut når de speider / holde vakt over ting. Det slår sikkert litt ut på pengpungen for å ha ansvar for så mange. Det går sikkert greit. 😍😍

Ha uendelig peng på kontoen, og dermed bli shoppe avhengig, den usunne sorten, eller ha gjeld på uendelig kroner, og dermed må du leve på gata resten av livet?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...