TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Pliscin skrev (2 timer siden): Det siste. Hadde vært trist å ikke kunne besøke familien min. Få på øret "Nå skal vi skilles Johanne" av Sputnik 2 tilfeldige ganger i døgnet resten av livet, eller aldri kunne gå ned i vekt igjen, bare opp? Den siste!! 🙄 Da kan dem være enten på jobb event er borte eller at de gjør sine private ting i senga. Så du vil risikere å ferske dem å ha sex, eller komme til tomt hus og motsatt fra demmes perspektiv? 🥴🥴🥴 Tilbake til leken: N-4K0 skrev (9 minutter siden): Få Sputnik på øret, kunne vært verre. Miste stemmen eller miste hørselen permanent? Miste stemmen, kan alltids lære meg tegnespråk. Klarte til toppen av Mt Everest uten utstyr, eller fridykke helt ned i Marianergropen? Endret 5. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2022 Klatre til toppen av Mount Everest. Skremme en tilfeldig eldre person slik at hen får hjerteinfarkt og dør, eller ha sex med et esel? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Ha sex med et Esel. Får passe på å bruke kondom😉 Ferske alle dine nærmeste bekjentskaper i å ha sex på ett eller annet tidspunkt, på en måte som gjør det skikkelig kleint å treffes igjen, eller alltid kjøpe med en hel vannmelon hver gang du handler på butikken? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Pliscin skrev (56 minutter siden): Ha sex med et Esel. Får passe på å bruke kondom😉 Ferske alle dine nærmeste bekjentskaper i å ha sex på ett eller annet tidspunkt, på en måte som gjør det skikkelig kleint å treffes igjen, eller alltid kjøpe med en hel vannmelon hver gang du handler på butikken? Eller den andre veien, vis du finner en kondom som passer eselet da. 🥴 Tilbake til leken: Kjøpe en hel vannmelon hver gang jeg er på butikken. Synge bjelle klang kliss naken på forran kongefamilien hvær jul, eller sjikanere mengde hvis av barn på lusia dagen? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Sjikanere barn på Lucia-dagen. Jeg får dra på med et glimt i øyet. To damer vil invitere deg på date/middag. Den ene kjører Ferrari, og hun har på seg litt shabby klær, lue og ser blek ut, den andre kjører en rusten Nissan Cherry, hun er kledd pent og har solbriller og blondt hår. Hvem vil du bli med på middag sammen med? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2022 Det kommer naturligvis an på hvem av de to jeg har best kjemi med, men jeg tenker at utseendet ikke trenger å bety noe. Derfor blir jeg med på en kjøretur i en god gammeldags Nissan Cherry. Vil du alltid ha litt for lite klær på kroppen slik at du fortere blir kald, eller alltid litt for mye klær slik at du blir fort varm og svett? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Vanskelig den, men tror jeg velger den siste. Mye på grunn av at vi bor i Norge, og det ofte er behov for mer klær enn mindre klær. Samtidig liker jeg komforten med å være pakket inn i klær. Så får jeg heller være mindre aktiv for å unngå å bli svett, enn å måtte aktivisere meg for å unngå å fryse. Man er blitt lat med årene. Ville du doblet alle dine verdier (penger, to av ting du eier) i dag, eller halvert dem, for å så 4-doblet dem om 10 år? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2022 Doblet alt jeg har, selv om plassmangel ville blitt en utfordring. Bli trampet på av en ku, eller trampe på en eldre mann? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. februar 2022 Del Skrevet 13. februar 2022 Trampet på av en ku, tar heller smerten det gir enn å påføre en gammel mann smerte. Sparke borti noe hardt og måtte amputere en tå eller slå borti noe hardt og måtte amputere en finger? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2022 Amputere en finger. Usikker på begrunnelse, men tror man klarer seg lettere i livet med ni fingre enn man gjør med ni tær. Alltid ha en eim av tåfislukt hengende rundt deg, eller alltid være sur? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Jeg vet ikke hva "eim" er for noe. 🤔 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Tåfislukt. Jeg går veldig sjelden rundt og er sur. Det er i noen perioder hvor jeg blir provosert av andre personer. Jeg hater å være negativt stresset, og synes det er ubehagelig. Jeg er en positiv person i bunn, og synes at problemer bør løses av kjærlighet fremfor hat. Bli kastrert, eller få injisert bodybuilder-mengder med testosteron en gang i uka? 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Kastrert, kun testiklene som fjernes/gjøres ufunksjonelle og jeg har ikke tenkt å bli pappa uansett. - aldri kunne slette søkeloggen din, sånn at et evt. hackerangrep kan avsløre pinlige detaljer om hva du liker eller - aldri kunne søke på noe som helst på internett igjen, ikke engang ord du ikke kjenner betydningen av? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2022 Aldri kunne slette søkeloggen. Tror ikke jeg skal ha noe særlige pinlige detaljer der, kanskje med unntak av diverse Google-søk jeg har gjort oppigjennom, av ren nysgjerrighet. Farge håret hvitt eller spise fem kongler? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 Farge håret, har det ganske kort og pleier å rake det av meg før det blir 2cm uansett. Bo ett år i et dårlig hus i Halden eller ett år i et bra hus i Røros? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2022 Tenker at Røros ikke kan være så galt i ett år, spesielt ikke hvor standarden på huset er bra i tillegg. Spise en rå potet hver morgen eller alltid måtte legge deg kl 21.00 hver kveld? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Legge meg klokken 9 om kvelden. Slikke biffgardiner i 23 timer hverdag, eller slutte helt å gå på do? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2022 Del Skrevet 5. mars 2022 Så stille det ble i denne leken da. 😮😮 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2022 (endret) Slutte å gå på do. Gjør heller mitt fornødne i skogen eller lignende plasser. Bære en potet gjennom en hel dag, eller sette fyr på en busk? Endret 6. mars 2022 av Scarvo Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 Sette fyr på en busk. Må bare passe på forholdene, og evt ha klart vann eller brannslukkingsapparat. Verve deg til den ukrainske hæren akkurat nå, eller bli med i et demonstrasjonstog i Russland der du grovt krenker Putin offentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå