Sviskepott Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Jeg velger "småvondt" da. Feire hele julen i selskap med familien og gå i altfor "kan ikke få puste-trange klær" og sko som så absolutt ikke kan brukes fordi de er to nummer for små og klemmer helt fryktelig tærne sammen og det er skrikevondt....eller ta av deg finstasen og feire avslappet i fullstendig naturisten mellom de festkledde i sofaen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg har lyst til å svare det siste, men jeg tror at familien ikke ville satt pris på en slik "gave". Derfor skal jeg heller kjempe meg gjennom en hel dag i ubehagelige klær og skotøy. Være julenisse for naboen sin 3-årige datter, eller få 50 gaver selv? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 Få femti gaver selv. Få noen til å tvinge til å feire jula blant familien, men innerst inne er du utmattet av presshet, eller tvinge andre m ed å ikke feire jula blant sine foreldre, men innerst inne angrer du på det du gjorde i etter tid? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 Feire jula blant familien. Teste ut det gjeve julenisseyrket neste jul, eller gjemme seg i en random julegave? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 SprengeMobil skrev (37 minutter siden): Feire jula blant familien. Teste ut det gjeve julenisseyrket neste jul, eller gjemme seg i en random julegave? Du har misforstått spørsmålet mitt. 🙄 Men okei da, la gå. 😑 Tilbake til leken: Er ikke helt sikker på om hva du mener med "gjeve" da man. Men jeg tar første valget med å teste ut julenisseyrket. Spise ekstremt mye med melkeprodukter til at du får ekstremt urolig mage, eller drikke hel 500ml flaske av avføringsmiddel? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2021 Begge sørger vel uansett for at jeg blåser toalettet mitt i biter, men det første høres i det minste mer behagelig og velsmakende ut, til tross for de negative konsekvensene som senere vil komme. Møte på en hissig bisverm hver eneste gang du går utenfor døra hjemme, eller bli møtt av en mobb som kaster gamle egg og sur melk på deg hver gang du kommer inn døra hjemme? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Hva er en mobb? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (9 timer siden): Hva er en mobb? En gjeng med sinte folk, kort og godt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 N-4K0 skrev (8 timer siden): En gjeng med sinte folk, kort og godt. Aldri vært borti det ordet før. Veldig rart og uvant for meg i den sammenhengen. 😳 Men uansett, det er greit. 👍😃 Scarvo skrev (På 27.12.2021 den 20.32): Begge sørger vel uansett for at jeg blåser toalettet mitt i biter, men det første høres i det minste mer behagelig og velsmakende ut, til tross for de negative konsekvensene som senere vil komme. Møte på en hissig bisverm hver eneste gang du går utenfor døra hjemme, eller bli møtt av en mobb som kaster gamle egg og sur melk på deg hver gang du kommer inn døra hjemme? Bli bombardert av gammel egg og sur melk. Bedre det enn å bli jaget av en bisverm. Ha sex inni et knøtt liten ekstrem rå trang kått, eller blotte seg inni politistasjonen's motsatt kjønns garderobe? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2022 Sex er vel alltids bedre enn blotting, så lenge det er frivillig fra begges side. Går for alternativ nr. 1 Stjele krykkene til en gammel kar slik at han faller og brekker hofta, eller låse en hund ute på en iskald veranda i 12 timer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 Låse en husky ute på en iskald veranda. Den type hunder vil klare å oveleve. Se på sola uten solbriller i 12 timer, eller lukte som søppel i en 3 uker? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2022 Lukte som søppel i tre uker. Passer bare på å holde meg alene i den perioden. Spise et levende ekorn eller hoppe tolv meter ned fra et tre? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2022 Del Skrevet 30. januar 2022 Kommer ikke på tale om jeg spiser en levende ekorn, så jeg tar sjansen å hoppe ned fra et tre. Og håper på at jeg lander på noe mykt. Ordne deg en portal truse og bli voldtatt i 24/7 i alle hull, hvor enn man ferdes, eller bo i et drit skittent og ille luktende hus? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2022 Tuller ikke med voldtekt av noe slag. Da går jeg heller med neseklype og gummihansker i et skittent og illeluktende hus. Salt i drikkevannet eller ketchup på isen? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Salt i drikkevannet. I små mengder er det bare bra, det fungerer som elektrolytter og vil være bedre for hydrering enn vanlig vann. Bo i en blokk i byen, eller et småbruk på landet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2022 Blokk i byen, tror jeg. Kortere vei til det meste, tilbud om kommunale tjenester slik som fks brøyting og muligheter til å bli kjent med flere naboer. Tatovere en frosk eller en tomat i pannen? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Frosk. Tatovere en krusedull i panna på noen du er glad i eller få det gjort på det selv? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Tatovere meg selv. Slutte både helt å besøke de du er glad i, og aldri få besøk av dem, eller besøke de du er glad i og få besøk av dem, men kun når det overhode ikke passer verken for deg og dem? Endret 5. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Det siste. Hadde vært trist å ikke kunne besøke familien min. Få på øret "Nå skal vi skilles Johanne" av Sputnik 2 tilfeldige ganger i døgnet resten av livet, eller aldri kunne gå ned i vekt igjen, bare opp? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Få Sputnik på øret, kunne vært verre. Miste stemmen eller miste hørselen permanent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå