Scarvo Skrevet 8. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg tar sjansen på å rope "forbannende oppblåste gjøker" til en MC-gjeng. MC-folk er greie folk, så jeg tviler på at noe spesielt ville ha skjedd. Bli kidnappet av et mexicansk narkotikakartell eller av IS? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Meksikansk narkokartell. Får bare prøve å prate med dem, slike folk er ustabile. Jeg kan bli dumpet i en container, torturert, få stappet 10kg med coke rett opp 2ern for å bli shippet over til statene, eller jeg kan bli satt til å jobbe som slave. Med IS så vet du hva du får, det er en sikker død. Lage snømann eller ake med akebrett? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2021 Ake med akebrett. Mindre tidkrevende og mer fart og spenning. Få lov til å være passasjer i jagerfly eller F1-bil? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Jeg hadde mislikt sterkt begge deler, men får si bil da. Liker å holde meg på jorda. Ketchup eller sennep på risgrøten og du er nødt til å spise alt opp? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 (endret) Egentlig ingen av de kombinasjonene. Men vis jeg måtte velge, da tror jeg hadde valgt ketchup på risengrynsgrøten. 🤔 Hvilken av disse spillene ville du ha tilbringt ferien din i... Agony (Horrorfylt og syk), Saints Row (Actionfylt og spenning) eller Gal Gun (søt og bli gal av)? Og hvorfor akkurat det valget du valgte? Usikker på hva slags spill dette er, så sjekk her: Spoiler Agnoy Saints Row Gal Gun Endret 12. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Jeg kjenner ingen av dem med velger det siste. Liker ikke action. Kaste deg ut i festivitas med kjempefråtsing til og med nyttår fra nå av, eller innta de siste ukene av året med faste og meditasjon i stillhet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2021 Innta de siste ukene av året med faste og meditasjon i stillhet. Det tror jeg bare hadde vært en fin ting å gjøre, for å enda mer sette meg inn det som er hverdagen til millioner av mennesker verden over. Dra på tur med meg til Bhutan, eller bare være hjemme og spise frossenpizza? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 (endret) Dra på tur med han Scar til Bhutan. Hadde sikkert vært en artig og flott tur. Men, jeg tror ikke at jeg hadde klart å vært der lenge om sommeren. Blir nok en helgetur. Gå i kun truse/bokser i 24/7 i 13 år, eller bruke buksa som genser og genser som bukse, det samme med ytterplagg også? Endret 14. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2021 Gå kun i boksershorts i 13 år. Jeg får flytte til Karibia eller lignende områder med høy gjennomsnittlig temperatur. Plukke en buse på bussen, finne en bille i bilen eller helle drikke i et helikopter? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Finne en bille i bilen, de er som regel små. Surre deg inn i garn på land og bruke en time på å bli fri, eller falle i havet fra en bilferge 1 km ute og svømme i land? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg er ikke særlig komfortabel med vann. Ved en kilometers svømming ville jeg derfor antageligvis druknet. Derfor går vi for garn på land. Dersom du plutselig skal bli kjent for noe over natta, vil det da være for dine gigantiske baller, dine dyktige fotballferdigheter, eller for din evne til å være omsorgsfull ovenfor alle sammen? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Fotballferdigheter, gitt at jeg også får dem. Ellers kan det bli pinlig. Fotball er penger, og penger er kjekke greier. Bli kvitt alle dine frykter, eller få fryktelig mye penger og makt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2021 Bli kvitt alle mine frykter. Da kunne jeg levd 100% bekymringsfritt, noe jeg dessverre ikke får til den dag i dag. Konstant gå med småstein i skoen, eller alltid finne hår i maten når du spiser? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Bedre å finne hår i maten, enn å ha småstein i skoen. Konstant piss svette i 24/7, eller rape konstant i 24/7? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2021 Rape konstant 24/7. Forhåpentligvis får jeg legehjelp raskt. Leve resten av ditt liv som en frosk i en innsjø eller en bie i en bikube? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Bie, da kunne jeg i det minste fly. Kysse en frosk eller "bestille postordre" for å få deg en dame/prinsesse og håpe det beste? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2021 Kysse en frosk tror jeg. Spise snegler i Frankrike eller Surströmming i Sverige? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Spise snegler er mer fristende enn Surströmming. For det abdre, aldri spist snegler. Feire jula murtes helt alene, eller aldri reise til utlandet igjen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2021 Feire jula helt alene. Lett valg da jeg ikke er noe fan av denne høytiden. Alt skal være så forbanna hyggelig men jeg ser bare stress og mas. Den ene gangen i året folk løper rundt å handler gaver i store dommer, gaver man som regel ikke trenger og som regel robber lommeboka. Beklager at jeg er pessimistisk nå. God jul til dere som feirer. Spise ribbe hver dag frem til mai eller bo i toppen av et tre frem til nyttårsaften? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Ribbe til mai, skulle nok klart det. Bo i en tretopp i en uke blir for kaldt på denne tiden av året. Jeg er for øvrig ikke storfan av jula heller, altfor mye mas og jag og fokus på gaver. Hjelper heller ikke at julemased begynner allerede før september er over og før desember engang har begynt er jeg lei av jula pga. det altfor tidlige maset. Spise smågodt som smaker av vonde ting eller drikke et glass eplesidereddik utblandet i vann (som absolutt ikke er godt)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå