Milhouse85 Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Alltid irriterende og ertende ovenfor alle jeg møter. Jeg gjør det med humor og stil. Så lar folk det passere. Jo eldre man blir, jo mer direkte kan man være - uten at folk reagerer så mye på det. Kris 20 år = Denne fiskekaka var jævla tørr. Alle som hører på: Fy faen for en frekk jævel, kast ham ut. Kris 80 år = Denne fiskekaka var jævla tørr. Alle som hører på: Åhhh for en søt gammel mann. 😜 Være 4 år hele livet (!) eller 89 1/2. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2021 4 år hele livet. Ingen bekymring for jobb, sosialt eller økonomisk press eller hva man skal gjøre ut av dagen. Kun 4 år gamle Scarvo i barnehagen med masse venner. Blir nesten litt vemodig når jeg tenker tilbake på hvor enkelt livet var da. Forsøke å spise en vannmelon uten å tygge eller drikke dovann? 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 14. juli 2021 Del Skrevet 14. juli 2021 Dovann. Så slipper jeg å risikere å bli kvalt. Det sies at dovann ikke er så ille som folk skal ha det til. Snikfotografere babes på en offentlig strand mens du lager upassende lyder til alle forbipasserende. Snike i en hver kø du befinner deg i - snu deg rundt å lage geipefjes til de bak deg i køen. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. juli 2021 Del Skrevet 14. juli 2021 Må nok bli alternativ 1, det er en éngangshendelse, og teknisk sett ikke noe ulovlig så lenge stranden ikke er privat, eller at jeg publiserer bilde av noen mot deres vilje. Kan hende jeg ikke blir oppdaget heller, og da er det bare å la alt passere. I beste fall fikk jeg noen kule bilder å se på senere. Kø er noe jeg sikkert kommer til å havne i mye, og det å snike er dårlig stil, spesielt hvis det er noe viktig. Kan risikere å snike foran en som er i dårlig humør på en flyplass, så har vi tilfeldigvis sete ved siden av hverandre... Kjenne ånden til alle personer du snakker med, under hele samtalen, eller bare kunne pusse tenner en gang i måneden? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2021 Kjenne ånden til alle personer jeg snakker med. Folk hadde jo unngått meg som pesten hvis jeg pusser tenner kun tolv ganger per år. Dra ut samtlige tenner ved hjelp av tang, eller vokse av samtlige kroppshår? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) Vokse kroppshår. Flå en hund, eller en dusin marsvin og lage en herlig rett av det? Endret 16. juli 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2021 Et dusin marsvin. Smaker sikkert bare kjøtt. Bare sitte innendørs resten av livet, eller miste en arm? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Miste en arm. Mister jeg friheten så er det slutt. Aldri betale en regning mer (går til inkasso, namsmann etc) eller bo resten av livet i en campingvogn? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Vel, etter litt for mye erfaring med inkasso, namsmann og lignende. Velger jeg campingvogn. Gidder ikke forklare. Det eneste du får lov til å drikke - er alkoholholdige drikker. Eller, hver gang du går på do - får du en vanlig dose av en av de 14 549 legemidlene som finnes her i verden. Hva du får tildelt er helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2021 Forfatter Del Skrevet 5. august 2021 Alkohol. Forhåpentligvis blir jeg så full at jeg faller foran T-banen og dør raskt og smertefritt, fremfor å muligens bli torturert i hjel av potensielt farlige medikamenter i kroppen. Spise et pringles-rør (ikke chipsen inni, bare røret) eller drite i buksa? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Spise et pringles-rør. Være et bord eller en stol? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Være et bord. Får sannsynligvis mindre tyngde på meg, og er dermed mindre slitsomt. Dog er faren for brannskader til stede.. Lage høye ufrivillige stønnelyder hver gang du masturberer, eller aldri kunne bruke et offentlig toalett? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Lage høye ufrivillig stønnelyder, hver gan jeg onanerer. Jeg må har toalett for så og si nærheten av meg nesten hele tiden. Være en dørhåndtak eller en do? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Dørhåndtak. Bli "teaset" av 5 av dine drømmedamer/menn på erotisk vis hele dagen, men uten å få noe fullbyrdet, eller være en hel dag på et gamlehjem og prate med/henge med de eldre? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. november 2021 Forfatter Del Skrevet 25. november 2021 Lett å velge det siste. Gamle mennesker har masse historier å fortelle, samtidig som jeg ville kjent på følelsen av å gjøre noe meningsfullt. Aldri kunne gi noen en klem igjen, eller aldri kunne bruke underbukser? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. november 2021 Del Skrevet 26. november 2021 Aldri kunne bruke underbukser. Bo i et hus med mengde hvis med termitter eller bo i verdens hjemsøkte hus? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. november 2021 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) Hjemsøkt. Får ta en telefon til Bendrissen etterhvert om det blir for ille. Termitter spiser både opp huset og lommeboka. Slippe alt du har for hånden i dette øyeblikk for å dra til Tibet og bli munk gjennom 12 år, og deretter stå fri til å gjøre det du vil, eller bli med de første menneskene til mars om 4 år, for deretter å kunne returnere til jorden etter 12 år? Endret 26. november 2021 av Pliscin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. november 2021 Del Skrevet 26. november 2021 Være en av de første menneskene som lander på Mars. Det vil jeg tenke meg hadde vært råkult. Bo på badet eller se på veggen i 24/7. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Bo på badet. Proppe kroppen full av steroider og trene helt til du klarer 200 kg i benkpress, eller spise junk food til du blir 200kg, for så å få påkostet en slankeoperasjon? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Trene til jeg klarer 200kg i benkpress. Spise en sprell levende hanefar, eller rope "forbanne oppbloste gjøker" til en MC-gjeng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå