N-4K0 Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Malta, skal være et interessant sted. Jeg vil ikke egentlig kalle det et "dilemma", dóg. Bli strandet/fanget på en klippe 500 m over bakken eller i et bekmørkt rom i 3 timer? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Bekmørkt rom. Bli brukt som nålpute på en taiwansk syfabrikk der alt blir gjort for hånd i en dag, eller være med i en 4 timers paintballmatch mot norges beste lag helt naken uten beskyttelse eller våpen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Bekmørkt rom. Bli brukt som nålpute på en taiwansk syfabrikk der alt blir gjort for hånd i en dag, eller være med i en 4 timers paintballmatch mot norges beste lag helt naken uten beskyttelse eller våpen? Hvordan i hulsete kan det da være paintballmatch når man ikke har et våpen!! Jeg tror jeg velger paintballmatch. Å være avhengig av å drikke klordioxid eller være avhengig av å spise fluesopp? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2018 Fluesoppen Spise utgått mat fra et gammelt kjøleskap eller drikke svette? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Jeg foretrekker å drikke svette, i en sånt dilamma. Bli i nåtiden å se deg selv død eller reise i tid til fortiden å bli der, til du treffer på deg selv som ung i nå tiden? Endret 23. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 Treffe på meg selv i ung alder. Nidar eller Freia? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Freia. Få et lastebillass med ringpermer over deg, eller sitte på en stol i 24 timer? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Ringpermer. Legger meg i fosterstilling og håper på det beste Gå hele barneskolen på nytt igjen (1-7 klasse) i voksen alder, eller slite med løs mage hver eneste dag resten av livet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Barneskolen på nytt. Gå rundt å spise hybelkaniner resten av livet eller spise din egen søppel resten av livet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Sistnevnte. Kan finne mye bra i søpla Kjøpe båt eller motorsykkel? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Motorsykkel. Aldri kunne drikke øl igjen eller aldri kunne drikke whiskey igjen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Whiskey, drikker heller ikke whiskey. Underberg er den ensete jeg drikker av den type drikke. Miste all av smaksløkene eller være lam fra brøstkassen og ned? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Miste smaksløker, selv om jeg er veldig glad i mat, så er alternativet mye, mye værre. Gå på sjokoladedietten i 1 år, eller aldri klippe håret igjen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Sjokoladediett Spise dine egne kjønnshår eller få servert levende blekksprut til middag to ganger i uka resten av livet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 (endret) Kan være større risiko å spise levende blekksprut. Så jeg velger kjønnshår. Ville du vært i drømmeland resten av livet eller ville du oppleve en ekkel død? Endret 26. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Drømmeland høres trivelig ut, så velger det Flytte til Kristiansand i sør eller Tromsø i nord? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Tromsø, kortere reise utifra her jeg bor nå. :wee: Være klistret til teveskjermen resten av livet i strekk på en og samme kanal ARY med null forståelse for demmes språk eller flytte til en av de aller farligste landene, og bosette deg på den farligste stedet i det landet, og så klistrer du deg til tveskjermen å ser på en og samme kanal, norsk kanal som du forstår TV-Norge i strekk til tiden er inne i det landet. Endret 28. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Det siste, av den grunn av at jeg elsker å reise Lar meg ikke lure av media som påstår at alle steder er farlige. Blitt med på meg på tur til et spennende land eller blitt hjemme i sofaen å spise chips? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Sitte hjemme og spise chips. Gå konstant med et headset med sangen "Skal vi skilles Johanne" av Sputnik på repeat i et år (det eneste du kan kontrollere er volumet når du skal sove), eller aldri dusje eller bytte klær igjen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Pilscin sin: Aldri dusje igjen. Sputnik er ikke min greie. Gompe sin: Det hadde vært utrolig koserlig med gutte tur. Du kan skifte kjønn etter ønskelig: Jente tur eller gutte tur? Endret 29. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå