TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Det å gå å se ut som en storfot, da vil folk se rart på meg, eller kanskje bli redd. For alt jeg vet. Ønsker ikke å bli sykelig glodd på eller skremme noen. Så jeg velger hårtap. Leve med bark hud på hele kroppen, eller være allergisk mot sollys? Endret 1. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Bark hud? Type bark som du finner på trærne på huden? Da foretrekker jeg allergisk mot sollys. Se på foreldrene dine har sex hver dag resten av livet. Eller bli med en gang for å få slutt på det. 😜 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2021 Bli med en gang. Sex trenger heldigvis ikke alltid å bestå av penetrering. Få en kraftig brainfreeze på et tilfeldig tidspunkt hver dag resten av ditt liv, eller amputere en fot? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Amputere en fot, ikke det aller verste valget. Sko med borrelås eller sko med glidelås? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Glidelås, er litt flaut med den borrelåslyden på skoene når man er en voksen mann. Bytte stilk med Kris85, eller måtte sniffe på underbuksene til SCM før hver gang du inntar et måltid? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 @Kris85, her er det jeg mener med bark hud. 😊 Spoiler Pliscin skrev (1 time siden): Glidelås, er litt flaut med den borrelåslyden på skoene når man er en voksen mann. Bytte stilk med Kris85, eller måtte sniffe på underbuksene til SCM før hver gang du inntar et måltid? Hva mener du med å bytte stilk Plis? 😕😕 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2021 Pliscin skrev (23 timer siden): Glidelås, er litt flaut med den borrelåslyden på skoene når man er en voksen mann. Bytte stilk med Kris85, eller måtte sniffe på underbuksene til SCM før hver gang du inntar et måltid? Jeg tar stilken/staken til Kris85. Gå i dress og finsko gjennom et helt år, eller gå uten bukse i seks måneder? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Uten bukse i seks måneder. Kan alltids gå i shorts eller noe. Dress og finsko er ikke behagelig å gå i. Drepe en tilfeldig person og sone 20 år i fengsel samt bli offentlig hengt ut gjennom norske aviser. Eller forhindre en alvorlig ulykke med ukjent utfall og aldri motta anerkjennelse for det i ettertid. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Forhindre en alvorlig ulykke. Jeg trenger ikke anerkjennelse for ting jeg gjør, og det gode samvittigheten over å ha hjulpet noen er verdt mye. Dessuten er det å drepe en person ganske så drøyt i forhold. Hadde jeg drept en person som fortjener å dø eller som hevnangrep så skulle jeg gjerne sonet noen år for det. Få et finmalt dryss av danglebærene til @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT over hvert eneste måltid du spiser, eller alltid få ereksjon i 5 sammenhengende minutter hver gang du prater med en person? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Alltid ereksjon. Er så vant med ufrivillig ereksjon uansett - at det skal gå nokså greit. Har noen teknikker inne. Tatovere et hakekors i panna eller trekke ut alle tenner i kjeften (uten mulighet for gebiss). Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2021 Trekke ut alle tenner. Da er jeg bare komplett idiot. Gjør jeg det første alternativet er jeg både rasist og idiot i en og samme slengen. Blåse ballonger i flere timer til du besvimer av oksygenmangel, eller overnatte på torvet i hjembyen din i 24 timer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Overnatte på torget. Bo i en forlatt bjørnehi, eller i en spøkelsesby resten av livet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2021 Spøkelsesby. Det høres i det minste tryggere ut enn alternativ nr 1. Tenk hvis en annen bjørnemamma oppdager meg? Løse kryssord naken utendørs i januar, eller løse kryssord naken i toppen av et tre i juli? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 4. februar 2021 Del Skrevet 4. februar 2021 Naken i toppen av et tre i juli. Det høres jo bare koselig ut. Bli med denne karen inn: https://www.google.no/maps/@48.7488856,132.9610816,3a,39.8y,279.64h,79.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbsNcekWgz1-AqFBRCwSUSQ!2e0!7i13312!8i6656 https://www.google.no/maps/@13.9567156,-88.132637,3a,15y,198.8h,94.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAF1QipMXrHymfpGj1zyO1KcE0dYHuLER7HWyZl7zIiOk!2e10!7i7070!8i3535 Eller sove hos han. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2021 Bli med den første karen inn. Det skjuler seg sikkert en luksusvilla under bakken. Bake kake utendørs i januar, eller bake kake innendørs i et basseng? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Utendørs kakebaking i januar. Kan jo lage iskake. Lage verdens mest irriterende radioprogram (type Shaun på P13) der du prater om teite ting som irriterer deg i hverdagen, alt fra fotgjengerfelt til vekkerklokker som ikke virker og borrelåser som mister effekten sin. Eller hver uke skrive en sinna kronikk i Aftenposten og VG der du hisser deg opp over idiotiske ting som at sjakk er et rasistisk spill fordi hvite brikker alltid begynner. Eller at BigMac burde være ulovlig fordi det ikke finnes en LittleMac (i likestillingens navn). Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Samma for meg at BigMac burde være ulovlig pga det ikke finnes LittleMac. Du er uheldig og detter oppi en septiktank med flytende tåregass, eller dette oppi en soppelkonteiner med ekstremt illeluktende søppel, du må dusje ekstremt mange ganger til du blir kvitt søppel lukten helt. Til og med deodorant ellet parfyme hjelper heller ikke. Endret 6. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2021 Detter oppi septiktank med tåregass. Forhåpentligvis får jeg lov til å ha på meg gassmaske. Avsløre ditt telefonnummer, adresse og annen sensitiv informasjon her inne, eller amputere en fot? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Avsløre alt av sensitiv informasjon. Jeg er ikke akkurat ettersøkt av Interpol heller. Så har lite å skjule. Jobbe som innkaster til en suspekt nattklubb i Baku drevet av en baltisk mafia. Eller være pimp for et ulovlig russisk bordell i Sibir. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Innkaster i Baku. Tror det er minst kriminelt av de to alternativene. Samt at man kanskje får oppleve mye rart. Dog vil nok ikke det å være pimp i Sibir være veldig skummelt m.t.p at det sikkert er mye korrupsjon med de tingene i Russland. Få mulighet til å ha sex med hvem du vil i den kommunen du bor i nå, eller få et gavekort på mat på 500kr dagen (går ut samme dag) resten av livet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå