Pliscin Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 Gammel ost slik at jeg får mageknip. Det er vondt, men skikkelig godt når det løsner og man kommer på do. Det å drikke til jeg spyr har jeg gjort flere ganger oppgjennom på div. festlige lag. Det er dritt, og man blir så jævlig fyllesjuk av å drikke så mye. Få intens kløe i skrittet hver gang du møter en pen jente, eller bare kunne dusje og bytte klær 1 gang i uka? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 Dusje og bytte klær en gang i uka. Kan vaske meg uten dusj - med nøysom intimhygiene skal det kunne gå. Kan også bruke innlegg rundt kuken... så med litt egeninnsats skal nok det gå bra. Er alt for mange pene jenter her i verden, til at kløe er akseptabelt. Prompe ukontrollert og høylytt - spesielt i situasjoner tett mot andre folk. Eller ha ukontrollert snørr som renner ned som du er tvunget til å sleike vekk med tunga (du får ikke røre med henda / tørke vekk med papir). Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Rennende nese. Kjøre på en humpende vei i 5 timer i strekk, eller sitte oppå en vaskemaskin mens den er på full sentrifugering til den er ferdig? Endret 28. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Sitte på vaskemaskinen selvfølgelig. Deilig....😁 Vaske klær i oppvasmaskinen eller vaske kopper,fat og bestikk i vaskemaskinen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Vaske klær i oppvaskmaskinen. De hadde nok bare krympet eller blitt ødelagt. Bestikk i vaskemaskinen ville sannsynligvis ødelagt hele maskinen. Pule en sofapute eller en håndduk? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Håndduk. Den er mindre, så tar ikke like stor plass i søpla etter bruk. Ergo derfor også mer miljøvennlig. Bo på en båt 50 nautiske mil fra nærmeste bosted. Eller bo i en hytte uten strøm 1200 meter over havet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Bo i en hytte med uten strøm. Skal nok klare å overleve. Leve i Resident Evil eller i The Evil Within universet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Resident Evil, da jeg ikke aner hva det andre består av. Kun måtte spise mat som begynner på D i 24 timer, eller bo under en bro i 24 timer? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Tja, som kokk er det ikke noe problem å spise mat som begynner på D. Donuts, dumplings, dronning maud -kake, dillpoteter, delfiakake, dessertpizza, douchesspoteter (klassiker), daim-sjokolade.. øhhh, dadler, druer og en liten dram til slutt Gå på et 10 dager langt seminar som tar for seg emballasje og hvordan du kan pakke inn ymse ting. Eller gjennomføre den såkalte "helvetesuka" i hæren. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 10 dagers seminar. Gapskratte, eller eller prumpe i nesten 24 timer i strek? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2021 Gapskratte. Det er både gøyere og mindre illeluktende. Slå meg i nesa eller klype meg i øret? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 (endret) Klype deg i øret😍 Forsiktig... Gå 1 måned i stringtruse eller Bh. Du får ikke lov å ta den av... Endret 30. januar 2021 av Arizona Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 (endret) Det mener jeg skal klare dem begge. Litt utfordringer med sting trusa da. Så, jeg velger helst å gå med BH i en måned. ☺☺ Gå med en dildo stappet i en av hollene nedentil, eller gå med en strap-on med en monster dildo i en hel uke? Endret 30. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 Begge deler er det samme. Så et fett for meg. Drikke et glass med vann eller rense øra med q-tips? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 @Kris85, nei det er ikke det samme, les en gang til i hva jeg skrev. 😔 Første valget sier jeg at dildoen er stappet i en av holdene (rompa, eller musa, for oss men blir det rompa), den andre nevner jeg at man har på seg en strap-on, en dildo på utsiden, ikke inni kroppen. Det er stor foresjel. 😒😒 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2021 Strap-on med monsterdildo. Lukker alle gardiner og holder meg innendørs i en ukes tid. Få en alvorlig lungesykdom selv eller "donere" den bort til en du misliker? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Lett! Jeg donerer den bort til en jeg misliker. Leve som analfabet resten av livet eller aldri mer kunne drikke alkohol. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg skulle fint ha klart meg uten alkohol. Være pottesur i en hel uke eller være blid og strålende fornøyd i en måned? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Har vært sint/frustrert i en uke før, men ikke nå lenger. Nå er jeg ikke lenger lang sint/frustrert. Så, jeg velger å være blid og fornøyd i en måned. Leve som en action-figur eller en bamse? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Hvis bamsen er levende som i filmen TED - så bamse. Leve med uønsket hårvekst på absolutt alle kroppsdeler, eller ha alopecia areat (hårtap). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå