Scarvo Skrevet 22. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2021 Familien. De kan holde tyst det. Politiet vil jo sannsynligvis ta meg i arrest, siden det er snakk om tyveri. Dersom du kunne kontrollere været, ville du ha levd i et år med førtifem varmegrader eller ti minusgrader? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Ti minusgrader med uten vind. Hater varmen. Hvis du kunne skifte kjønn, ville du levd som motsatt kjønn eller som shemale? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Som motsatt kjønn. Kjedelig å gjemme kuken i dameklær. Gå fra Lindesnes til Nordkapp, eller fra Nordkapp til Lindesnes? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Nordkapp til Lindesnes, regner med at jeg får noen par nedoverbakker da. Jobbe som gullgruvearbeider, eller som havfisker? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2021 Gullgruvearbeider. Jeg hadde blitt sjøsyk og kastet opp hele tiden i den andre. Stemme Arbeiderpartiet eller Rødt? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Rødt. Heia Moxnes & Co. Leve i sølibat eller aldri mer kunne bruke internett til mer en absolutt nødvendigheter (type nettbank og jobb). Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2021 Aldri mer kunne bruke internett enn til helt nødvendige oppgaver. Det tror jeg hadde vært ganske sunt egentlig Bli norgesmester i diskodans eller håndbak? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Håndbak. Regner med jeg drar flere damer med det. Sone 10 år i et norsk fengsel, eller 2 år i et Russisk fengsel i Sibir der ingen forstår deg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2021 Ti år i et norsk fengsel. Slipper sikkert ut etter to grunnet "god oppførsel". Danse eller synge foran en folkemengde? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Danse. Aldri mer bruke dopapir - eller aldri mer bruke tannkrem? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2021 Aldri mer bruke tannkrem. Skaffer heller gebiss. Aldri mer bruke tannbørste eller aldri mer deodorant? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Jeg bruker ikke herreparfyme, er alergisk. Så jeg velger aldri deodorant. Bli klø-avhengig sånn at du klør deg til blodts, eller få ubehagelig stikkende følelse over hele koroppen din? Endret 26. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Stikkende følelse. Blir nok vant til det eller finner coping methods. Det å blø ofte er ikke så bra, får lettere infeksjoner og slikt, som kan bli alvorlig. Få kjeven låst annenhver uke, eller halvparten av Kris85 sin IQ i en tilfeldig dag i uka, hver uke? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2021 Halvparten av Kris85 sin IQ. Han virker som en trivelig og smart fyr. Kun ha mulighet til å spise kald is om vinteren, eller drikke varm kakao på sommeren? 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Scarvo skrev (11 minutter siden): Halvparten av Kris85 sin IQ. Han virker som en trivelig og smart fyr. 😍 Varm kakao på sommeren. Er ikke særlig varmt her på sommeren uansett. 😜 Leve isolert i ørkenen i Ohio uten kontakt med omverden - eller i en BigBrother tilværelse der alle ser absolutt ALT du gjør, 24/7. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Big Brother tror jeg, kanskje jeg blir poppiz og får mad credz etterhvert. Det hadde fristet å levd isolert i ørkenen i en periode, for å utfordre meg selv, men hadde nok blitt enten gal eller offer for min egen idioti etter hvert. Få en personlig livvakt med deg 24/7, eller få VIP inngang på alle konserter/show resten av livet? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Lett. VIP inngang hele livet. Livvakter er ubrukelige uansett. 😜 Se alle de 3 123 episodene av Hotel Cæsar sammenhengende - hver gang Georg dukker opp på skjermen, skal du rope høyt GEORG. Eller alle episodene av Norge Rundt der du skal skrive ned navnene på alle de 125 977 personene som har medvirket i serien. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 Jeg elsker å skrive. Så jeg velger å den siste. Se alle episodene av Norge Rundt og skrive ned alle medvirkene. Bedre det enn å skrike Georg for hver gang han dukker opp. Ha følelsen på at absolutt alle følger deg konstant, eller gå og tro at du at kommer til å bli myrdet når som helst? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2021 Det å gå rundt med dødsangst kan ikke være særlig trivelig, så da går jeg for å konstant ha publikum. Drikke alkohol til du spyr, eller spise gammel ost slik at du får mageknip? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. januar 2021 Del Skrevet 27. januar 2021 Scarvo skrev (22 minutter siden): Det å gå rundt med dødsangst kan ikke være særlig trivelig, så da går jeg for å konstant ha publikum. Drikke alkohol til du spyr, eller spise gammel ost slik at du får mageknip? Jeg snakket ikke om fysisk publikum. Jeg snakker om å ha følelsen av å bli fulgt. 😔 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå