Millennium-Blå Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Isbjørnen. Flodhesten er farligere. Spist infisert rottekjøtt eller drikke kloakkvann med mange bakterier i? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Spist godt stekt infisert rottekjøtt, da får jeg mindre bakterier i meg. Ofre alt type kommunikasjon, framfor å spise kun dine beste livretter, eller ofre hele synssystemet i hjernen din, framfor å mistet absolutt hele/alle familien og vennene din(e)? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. september 2020 Forfatter Del Skrevet 18. september 2020 Familien min skal ikke røres på noe som helst vis, så da får jeg heller bli blind. Skulle alltids ha klart meg. Stenge alle postene på lekeplassen utenom Bannetråden, eller stenge Bannetråden og holde alle andre åpen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 (endret) Scarvo skrev (14 timer siden): Familien min skal ikke røres på noe som helst vis, så da får jeg heller bli blind. Skulle alltids ha klart meg. Stenge alle postene på lekeplassen utenom Bannetråden, eller stenge Bannetråden og holde alle andre åpen? Nå har du misforstått igjen. ??? Siden du nevner familien ikke skal røres, da må du velge første. Nr1: Ofrer du kun alt av type kommunikasjon. Men da er familien/venner i det minste i livet. Da kan du også spise alt av det beste du elsker av mat. Nr2: Ofrer du både hele synsystemet og familien/vennene. Endret 18. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 Jeg velger fortsatt å holde familien i god behold, uansett om det går utover meg. Så lenge de er i live er det alt som betyr noe. Synge en sang av Justin Bieber på torget i hjembyen din, eller tape 1000 kroner dersom du ikke gjør det? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Tape 1000 kr. Har råd til det. Få covid-19, eller ri hest fra Trondheim til Oslo, og til gjengjeld bli immun mot viruset? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Da rir jeg hest fra Trondheim til Oslo. Helst gjennom Østerdalen. Låse alt du eier i et medisinskap til salgs, eller sette alt du eier på plass der de hørte hjemme i butikken? Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Låse alt inne. Bli stukket av 1000 vepser eller bli druknet i flytende stearinlys? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Da blir det stearinlyset. Bytte ut alt snø med Banos, eller ha VG som eneste lesestoff? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2021 Liker ikke VG som mediehus, men de er fortsatt å foretrekke fremfor banos-føre. Ha en dritkjedelig jobb hvor du tjener veldig masse penger, eller ha en vanvittig morsom og spennende jobb men hvor du tjener ganske lite. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Pengene er ikke det viktigste, for meg er det viktig å trives på jobben. Finner alltids på en måte å spare på. Så jeg velger den, å ha en morsom og spennende jobb. Hvis du hadde magiske evner. Ville du da ha flyttet jorda lengere unna sola, sånn at året varer lengere, eller gi deg selv uendelige mengder meg penger på kontoen din? Endret 14. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2021 Uendelig mengde med penger. Det kunne kommet godt med i en trang økonomi. Sniffe navlelo eller ørevoks? Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Ørevoksen, den lukter mindre, tror jeg. Å bli kastet i en sterk syre eller å bli kastet i en sterk base? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2021 Sterk syre. Dør kanskje fortere på den måten. Skrive innleggene dine på denne siden eller på denne siden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 (endret) På denne siden. S K R I V E N E D O V E R eller ? R E V O P P O Endret 17. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2021 N E D O V E R Få kjeft for å opprette mange tråder, eller ikke opprette noen som helst? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Få kjeft for å opprette mange tråder, da vil man kunne lære. Miste alt av strøm eller ikke har mulighet til å ordne seg ved for å få varme opp leiligheten/huset? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2021 Jeg har ikke peis så kald blir jeg uansett. Jeg går for å miste strømmen. Kanskje regningene blir billigere da. Være en dinosaur eller en ørn? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar 2021 Del Skrevet 19. januar 2021 Ørn. Få 20 unger med 20 forskjellige kvinner eller være barnløs hele livet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Alt for mange unger etter min smak. Så, jeg velger å være barnløs hele livet. Bli ferska av politiet eller en i familien, at du stjeler tonnevis med kondomer i sjul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå