TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg kan høre min egen ekko i denne leken, siden det er så stille her. ?? Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Her var det stille... Ville valgt det andre alternativet. Styrte et fly i vann eller på land? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Styrte et fly i vann. Ofre do'en framfor å naue deg for alt av hår, eller kvitte deg med alt av banener framfor å sitte på spiker puter vær dag? Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Kvitte meg med bananer, selvfølgelig. Sove på gulvet fremfor å få alt du vil ha, eller kuttet av deg alle fingrene for å bli allmektig og rik? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 Sove på gulvet. Jeg er avhengig av å ha fungerende fingre. Dersom du skal dra på konsert, hvilken sjanger velger du og hvorfor? - Country? - Rock? - Klassisk? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Metal konsert av et slag. Rett og slett fordi jeg digger metal. Rock er heller ikke feil, men liker det hardt Alltid gå rundt med Marcus og Martinus på det ene øret på 3% volum, eller alltid gå rundt med knekt stortå? 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Marcus og Martinus. Du venner deg til det til slutt. Bli spist av en løve eller en hyene? Hva ville du valgt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 Bli spist av en løve, da den sannsynligvis raskt vil drepe meg med et bitt i halsen. Hyenene er torturlignende skapninger som sikkert ville revet av meg en arm eller mer først. Spise kald suppe eller drikke kald kaffe? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Kald suppe helt klart. Jeg drikker ikke gruggvann. Stå på en scene splitte naken blant 5000 tilskuere, fremfor å finne din drømme kjæreste, eller offre alt du liker å gjøre framfor å bli hjemløs? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2020 Forfatter Del Skrevet 11. september 2020 Jeg forsto ikke helt denne... fremfor å minne min drømmekjæreste? Er det da slik at jeg ikke finner denne kjæresten hvis jeg står naken foran 5000 på en scene? Eller er hun blant de de 5000? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Scarvo skrev (2 timer siden): Jeg forsto ikke helt denne... fremfor å minne min drømmekjæreste? Er det da slik at jeg ikke finner denne kjæresten hvis jeg står naken foran 5000 på en scene? Eller er hun blant de de 5000? Mener at hun er blant de 5000. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2020 Forfatter Del Skrevet 11. september 2020 Ok. Da står jeg splitter naken, og håper at drømmekjæresten blir imponert og kanskje vil se meg naken senere også, men på tomannshånd Sykle ned en bratt bakke på sykkel uten fungerende bremser, eller svømme over en stormfull innsjø i stummende mørke og vind? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 (endret) Sykle ned en bratt bakke. Sove på en stein-madrass og våkne dritstøl hver morgen, eller sove på en seper myk madrass og ikke klare å komme seg opp av senga hver morgen? Endret 13. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. september 2020 Forfatter Del Skrevet 14. september 2020 Sovne på en stein-madrass. Jeg er for rastløs til å bli liggende i senga hele dagen. Være supertynn slik at det er helsefarlig, eller være super-overvektig slik at det er helsefarlig? Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Å være super overvektig. Pga det sies å være bra i enkelte tilfeller. At dem tåler bedre sammen støt. Alt med måte, avhengig av situasjonen. Ha evnen til å krympe deg selv uendelig liten, eller gjøre deg selv uendelig stor og bli i den størrelsen i resten av ditt liv? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2020 Forfatter Del Skrevet 15. september 2020 Foretrekker å være stor. Da kan jeg sikkert bidra til noe positivt (som fks å slukke branner i høye bygninger osv) Fryse på underkroppen eller overkroppen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Scarvo skrev (28 minutter siden): Foretrekker å være stor. Da kan jeg sikkert bidra til noe positivt (som fks å slukke branner i høye bygninger osv) Fryse på underkroppen eller overkroppen? Jeg sa uendelig stor, mye større en jorda og galaksen Melkeveien. ?? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. september 2020 Forfatter Del Skrevet 16. september 2020 Ja vel da får jeg bytte og bli bitteliten. Mindre sjanse for å bli spist av en dinosaur. Lukte helt for jævlig eller se helt for jævlig ut? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Scarvo skrev (7 timer siden): Ja vel da får jeg bytte og bli bitteliten. Mindre sjanse for å bli spist av en dinosaur. Lukte helt for jævlig eller se helt for jævlig ut? Denne har jeg faktisk to svar på, avhengig av hvordan man ser det. ???? -1- Lukte helt for jævlig (lukter alkohol) eller se helt for jævlig ut. (Gå i lørvette klær) Svaret på den blir: Se helt for jævlig ut. -2- Lukte helt for jævlig (Være ustelt, og ikke har dusjet på flere månder), eller se helt for jævlig ut. (Å ha alkohol problemer) Da blir svaret: Lukte helt for jævlig. -3- Lukte helt for jævlig (Være ustelt, og ikke har dusjet på flere månder), eller se helt for jævlig ut. (Gå i lørvette klær) Blir også svaret: Se helt for jævlig ut. -4- Lukte helt for jævlig (lukter alkohol), eller se helt for jævlig ut. (Å ha alkohol problemer) Blir også svaret: Lukte helt for jævlig. Ikke snakke, eller ungå mennesker konstant for alltid? Endret 17. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. september 2020 Forfatter Del Skrevet 17. september 2020 Ikke snakke. En kan kommunisere på andre måter, som fks tegnspråk. Et liv i 100% ensomhet ville gjort meg deprimert. Bli jaget av en isbjørn eller en flodhest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå