Scarvo Skrevet 18. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2020 Valget her står vel egentlig mellom å få kreft eller la en halv million få se snabelen. Og det siste er definitivt å foretrekke, da det nok er mye mer flaut enn direkte smertefullt. Bo resten av ditt liv i 1960 eller 2060? Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Bo i 2060, mer sannsynlig for at det har kanskje blidt fred på jorden i den tiden. Mye mer urolige tider i 1960, vil jeg tro. Ha magekatarr eller bihulebetennelse resten av livet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2020 Bihulebetennelse. Tror det er å foretrekke av de to valgalternativene. Bo i disney-universet eller Harry-potter universet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Helt klart Disney-universet. Være fanget i sin egen tid, eller være fanget i en selle? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2020 Mener du celle som man finner i kroppen, eller en fengselcelle? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Scarvo skrev (2 timer siden): Mener du celle som man finner i kroppen, eller en fengselcelle? Fengselcelle Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2020 Fanget i vår egen tid. Da kan jeg leve livet nøyaktig på samme vis som jeg gjør i dag. Salt på brødskiva eller sukker på burgeren? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 (endret) Må nok bli sukker på burgeren. Erstatte sukker med narkotika eller med fin malt tørris (ubehandlet)? Endret 25. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2020 Tørris. Jeg er usikker på effekten av det men å ha narkotika i grøten høres lite hyggelig ut. Dersom du skulle blitt en kunstne av noe slag, hva hadde det blitt? - graffiti? - maling? - tegning? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 (endret) Scarvo skrev (6 timer siden): Tørris. Jeg er usikker på effekten av det men å ha narkotika i grøten høres lite hyggelig ut. Dersom du skulle blitt en kunstne av noe slag, hva hadde det blitt? - graffiti? - maling? - tegning? Tørris er faktisk livs farlig når den er ubehandlet. Her er linken hvis du ønsker å lære mer: https://www.barschool.net/no/blog/torris-cocktail Tilbake til leken: Egentlig alle sammen. ? Men hvis jeg måtte velge, da må det ha blidt Maling. Du er fanget i din Drømmeland, og du får ikke til å vokne opp. Du har mareritt om... 1: ...at du døre flere ganger. 2: ...at du blir jaget av mengde hvis av mange forskjellige monstrer. 3: ...at du blir forelsket i en monster jente. Og hun overasker deg i senga om hva hun faktisk er. Endret 25. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2020 Det er ikke hyggelig å dø. Og det er heller ikke hyggelig å bli jaget av monstre. Dermed får jeg ta med meg monsterjenta i sengen og håpe på at overraskelsen hun avslører er av det positive slaget. Spise en betongblokk eller et passasjerfly? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 (endret) Betongblokk Ha ekstremt epilepsi eller tryne nedi en dunk med ekkel stinkende stoff som tar flere måneder å bli kvitt stanken? Og hvorfor? Endret 28. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2020 Jeg får heller stinke i flere måneder, og kanskje vurdere å gå med et skilt eller lignende som forklarer årsaken. Det å ha ekstrem epilepsi vil etter alle forutsetninger være ganske så farlig og jeg er ikke interessert i å dø. Vertfall ikke riktig enda. Kjøre med bil rett i en betongvegg i 50 km/t eller kjøre med en El-bil i vannet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 El-bil i vannet, da er sjanen større for at jeg faktisk kan overleve. Stinke som råttent egg eller avføring i to måneder? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2020 Råttent egg. Dårlig mat er likevel alltid å foretrekke fremfor avføring. Spise et egg rått fra kartongen eller gå naken utendørs i 24 timer? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Spise et rått egg. Sjansen for å få i seg ugunstige bakterier er tilstede, men små. Bedre enn å måtte ofre en hel dag utendørs, og i tillegg kanskje få uønsket oppmerksomhet av naboene. Få en ekte DNA-test om deg publisert offentlig, der det fremkommer at du er barnenarn av Adolf Hitler, eller bli kjemisk kastrert? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 (endret) DNA testing, jeg vil ikke miste min/mine lille kjære. Bli forhekset av en heks,... ...hun gir deg evig orgasme. ...hun forvandler deg til en voksen bleie. ...hun endrer på utsiden din, du er nå blidt til motsatt kjønn, i tillegg fjerner hun orgasmen din for godt. Og hvorfor det valget? Endret 3. juli 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Så dødens stille det ble her da!! ?? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Alternativ 3, bli motsatt kjønn. Tror ikke evig orgasme eller å være en bleie er noe som kommer til å falle meg i smak. Trenger ikke å få så store konsekvenser at jeg bytter kjønn. Bortsett fra på kjærlighetsfronten. Ellers er det nok for det meste positivt, da får jeg et nytt privilegium og kan booste noen aspekter av livet. Sykle birken med en buttplug i rompa, eller bli stum? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Pliscin skrev (10 timer siden): Alternativ 3, bli motsatt kjønn. Tror ikke evig orgasme eller å være en bleie er noe som kommer til å falle meg i smak. Trenger ikke å få så store konsekvenser at jeg bytter kjønn. Bortsett fra på kjærlighetsfronten. Ellers er det nok for det meste positivt, da får jeg et nytt privilegium og kan booste noen aspekter av livet. Sykle birken med en buttplug i rompa, eller bli stum? Så du ofrer orgasmen bare for å kunne leve? Jaja. Sykle med en buttplug i rompa. Ofre kjønnsorganet for alltid bare for å møte din drømme jente, eller ofre hjemmet ditt for å kjøpe din favoritt bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå