Pliscin Skrevet 13. mai 2020 Del Skrevet 13. mai 2020 Vann om til vin. Da kan jeg bli millionær. Å snakke et oppdiktet språk er bare tull, og det kan jeg gjør nå også. Miste alle tærne dine, eller aldri kunne bruke et transportmiddel igjen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2020 Det var vanskelig. Velger å spørre deg @Pliscin før jeg svarer. Vil det siste alternativet medføre at jeg verken kan ta buss eller sitte på med andre til jobb? Heller ikke sykle (selv om jobben er for langt unna til å sykle) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Jepp, du kan kun bruke dine egne ben til transport. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2020 Da må jeg nesten miste alle tærne mine. Bare med buss bruker jeg cirka en time til jobb. Tør ikke tenke på hvor lenge det vil ta å gå. Smitte noen med COVID-19, eller få løs mage i en uke? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2020 Del Skrevet 19. mai 2020 (endret) Få løs mage, bedre det enn å smitte andre. En tyv kommer å stjeler... ...absolutt alle klærne dine. Til og med de du har på deg. ...absolutt alt av underholdning som du har. ...absolutt alt av kjøkkenredskaper som du har. Og hvorfor? Endret 19. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2020 Jeg trenger kjøkkenredskaper til å lage mat med. Og jeg trenger klærne mine for å slippe å gå utendørs naken. Det betyr at jeg overlater alt av underholdning til innbruddstyven. Jeg hadde sikkert klart å komme på en eller annen ny form for underholdning. Sette fyr på din egen leilighet eller oversvømme naboens leilighet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 Oversvømme naboens leilighet. Ha det 10 ganger Sahara varmt eller ha 10 ganger Svalbard kalt i hele huset/leiligheten din hele året? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2020 10 ganger Sahara varmt er sannsynligvis umulig å leve komfortabelt i. Svalbard er ikke fullt så kaldt som enkelte tror, så med gode nok klær og ordentlige boforhold skulle jeg ha klart meg. Bli fornærmet over den minste ting folk sier til deg, eller aldri få kritikk for noe som helst igjen? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Aldri få kritikk. Er selvkritisk nok til at jeg tror det hadde vært nok. Spise bare seigmenn i resten av 2020, eller bare få lov til å dusje 1 gang til i 2020? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2020 Jeg er ikke særlig begeistret for seigmenn fra før av, men det å gå i seks måneder uten å dusje er helt uaktuelt og bare ekkelt. Derfor legger jeg om dietten til å inkludere søtt godteri. Spise en hel ku rå, eller spise 200 kakerlakker på en kveld? Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 En hel ku er litt i overkant med mat. At den er rå i tillegg høres ikke så fristende ut, så da får det bli 200 kakkerlakker på en kveld. Leve på hundemat en dag i uken i et helt år, eller drikke et glass sur/dårlig melk hver dag i et helt år? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Tror jeg kan leve på hundemat en dag i uken, ikke sikkert det er så ille når man blir vant til det. Vet ikke helt hvordan dårlig melk vil påvirke meg i lengden, men ser for meg at jeg kan bli konstant uggen i magen. Få et meget ulekkert bilde av deg publisert i en riksdekkende avis daglig, eller aldri kunne bruke sosiale medier igjen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2020 Aldri kunne bruke sosiale medier igjen. Det tror jeg faktisk bare hadde vært sunt. Laste ned og bruke alt av sosiale medier på telefonen eller dø på denne dagen om 30 år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Ha alle sosiale medier på mobilen. Bli til en tilfeldig musikk artist som er motsatt kjønn, eller bli til en tilfeldig ekkel horror skapning? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 Jeg har aldri kjent på et behov for å verken skifte kjønn eller starte en musikk-karriere, men begge de to er likevel å foretrekke fremfor å bli et skummelt misfoster som folk holder seg langt unna. Fyllekjøre på E18 på trehjulssykkel i motgående trafikk, eller sitte innelåst i et rom du vet vil eksplodere om ti minutter? Begrunnelse kreves. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 (endret) Fyllekjøre på en trehjulsykkel på E18, da er jeg i det minste borte allerede før jeg kanskje dør. Skjansen er også for at noen kan stoppe og plukke meg opp, for å høre hvordan jeg har det. Bedre det enn å sitte innestenkt i et rom som skal sprenges. Du møter på en dame, både du og ho har helt identisk ryggsekker. Du skal på trening og ho til badeland. Av en mystisk grund klarer dere å forveksle ryggsekkene med hver andre. Hva gjør du? Du tar på deg badedrakten og begynner å trene i det, eller trener du kliss naken? Medelevene dine vil uansett se rart på deg, og kanskje fnise av deg også. Og hvorfor akkurat det valget? Endret 11. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2020 Jeg tar å trener i badedrakt. Jeg tenker det er bedre at folk ler av meg fordi måten jeg ser ut på, enn at jeg blir anmeldt og bøtelagt for blotting. Spise en mus, kjøpe et hus eller drive med rus? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Kjøpe et hus. Sove på gulvet med uten madrass og pute, eller sove i en seng med uten madrass, sånn at du ligger på bjelkene istedenfor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2020 Sove på gulvet uten pute og madrass. Det har jeg blitt nødt til å gjøre tidligere faktisk, så det ville nok gått an for en natt eller to. Være konstant beruset eller ha konstant mageknip? Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 (endret) Konstant mageknipe, bedre å tømme ut bakfra enn forfa. I tillegg er det en hærlig følelse etter at man har tømt nr 2. Sole seg naken på stranda med uten solbeskyttelse, eller stille opp på en sene kliss naken forran 500.000 tilsuere? Og hvorfor? Endret 16. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå