Scarvo Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 I denne tråden skal man svare på dilemmaet over seg (gjerne med begrunnelse), før man skriver et eget dilemma som neste debattant må svare på. Jeg starter med følgende spørsmål. Hvis du ble nødt til å velge, ville du ha mistet synet eller hørselen? 1 Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hørselen, man blir mye mer handikappet ved å miste synet. Ville du helst at din mor fersket deg i å onanere, eller ville du ha fersket din mor i å onanere? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg har opplevd begge deler med min far og kan ikke påstå at noen av tingene var spesiellt ille. Jeg hadde nok valgt å bli fersket av min mor. Redde sitt eget barn som er mongoloid eller kunne gå tilbake i tid og drepe Hitler. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 lett, redde sitt eget barn, tenk hvor mye flere det hadde vært hvis ikke de massive dødstallene eksisterte drikke en stor kopp med sæd fra 20 forskjellige menn eller utsatt for assplay over måneder slik at rompehullet blir strekket ut til å klare å ta to knyttnever inn Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Drikke en kopp med sæd, den var enkel. Bli steril i 15 år, eller bli tvunget til å ta en shot med 40% vodka hver morgen kl 08 i 1 år fremover i tid? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Shot med vodka. Hvis jeg får spandert drosje til jobb Moren din og kjæresten din bytter kropper. Du må bolle en av de for å reversere forbannelsen. Ville du pult moren din sin kropp, som egentlig er kjæresten din. Eller pult kjæresten din sin kropp, som egentlig er moren din. 4 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) Hem, den var vrien. La meg se hva det ville ha blidt. Hvis jeg tar kjæresten da vil det jo bli insest, så nei. Så da vil det blit moren min sin kropp. :huh: Ha en sekuell omgang med et træ eller bli tatt for en masse-morder. Endret 5. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) Begge!! Drikke kun øl resten av livet eller amputere hendene og aldri mer drikke øl (man kan få i seg nok væske gjennom mat). Edit; SCM kom før meg gitt. Jeg ville blitt tatt for (å være?) massemorder tror jeg, men bare fordi jeg ville blitt frikjent i en rettssak Endret 5. november 2017 av Soseks Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Drikke kun øl resten av livet. Kan jo drikke alkoholfritt øl. Ta en 30 sek munnskyll med listerine før hvert eneste inntak av mat/drikke resten av livet, eller kaste opp et tilfeldig måltid en gang i måneden resten av livet? Man kan ikke styre hvilket måltid eller når det skjer. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 lett kaste opp tilfeldig måltid en gangi måneden mutilere sitt eget kjønnsorgan slik at det kun kan brukes til å urinere med, eller få sin mor og far til å drite deg i kjeften? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Mutilere mitt kjønsorgan. Sprenge et bod med 20 mennesker i eller sprenge en bank med 200 mennesker i? Hem, litt av et dilemma. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Sprenge en bank med 200 mennesker i. Er jo som oftest bare gamlinger som går i banken i dag. Få alle fingertuppene kvernet i en kjøttkvern, eller få en skikkelig grumsete hjernetåke mellom kl 12-16 hver dag resten av livet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 (endret) Da ville jeg ha fått hjernetåke i steden for å miste alle fingrene. Redde bilden din som ruller ned mot stupet eller redde en gammel dame fra å bli troffet av din rullende bil på retningen mot stupet? Sprenge en bank med 200 mennesker i. Er jo som oftest bare gamlinger som går i banken i dag. Få alle fingertuppene kvernet i en kjøttkvern, eller få en skikkelig grumsete hjernetåke mellom kl 12-16 hver dag resten av livet? I tilegg får man jo også peng for det. :tease: Endret 7. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. november 2017 Forfatter Del Skrevet 7. november 2017 Måtte nok blitt den eldre damen dessverre... Samvittigheten hadde tatt meg hvis ikke. I et helt år, ville du ha valgt å sove i seng men uten dyne, eller sove rett på gulvet (ingen madrass) men med dyne? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Jeg sover allerede uten dyne hver eneste dag, så det var et lett valg. Pikk i panna, eller panne i skrittet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 (endret) Pikk i panna, antar jeg. Du er i din bil nedover en bakke, bremsen og kløtsjen fungerer ikke. Så kommer du brasende mot et tre veis kryss, vis du tar til venstre der er det 8 fotgjenger som allerede krysse over veien, eller braser du rett frem på en uferig vei retningen mot et fjell, eller velger du høyre der 3 barn leker på veien? Måtte nok blitt den eldre damen dessverre... Samvittigheten hadde tatt meg hvis ikke. I et helt år, ville du ha valgt å sove i seng men uten dyne, eller sove rett på gulvet (ingen madrass) men med dyne? Jeg klarer faktisk å sove på gulvet med uten madrass, det har jeg faktisk klart. :wee: Endret 11. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Til høyre der 3 barn leker på veien. Bli fanget på en øde øy i 1 år med 4 homofile nymfomane menn, eller ro fra Tromsø til Bergen naken? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 (endret) Det hadde vært litt kleint å være på en sånn øy, jeg ville heller å rodd fra Tromsø til Bergen naken. Hvis du lagde en tidsmaskin, ville du ha reist bakover i tid for å drepe deg selv for å hindre at du skal bygge en tidsmaskin eller drepe din egen bestefar? Endret 11. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Hvem av bestefedrene? Har en kødd og en ålreit sååå Bare svare på den et hakk over; det ikke noe problem å være på en øy sammen med nymfomane homofile. De hadde bare pult hverandre hele tiden. Bare bonus med litt gratis underholdning. Ha en penis på 40 cm som er tykk som et lår eller en på 10 cm som er tykk som en tommel? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 10cm som er tykk som en tommel.. Man kan ikke pjegge med en kuk like tykk som et lår Ville du spist en kake mens du satt på en tiss, eller spist en tiss mens du satt på en kake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå