furiousanimal Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg ser at togbillettene er ganske høye rundt juletider nå. Jeg vurderer å kjøpe billett, samtidig så lurer jeg på om det er normalt at det er salg på togbilletter nå som det nærmer seg jul og om dere tror at det kan lønne seg å vente til evt dette salget dukker opp istedenfor å kjøpe nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hmm, vet ikke helt. Jeg tar mye tog, og det er seff helt flott å kjøpe billetter på tilbud. Likevel er det en risk for at man ikke får plass. Må ihvertfall tenke sånn når jeg skal nordover til Bodø. Det er ikke så lenge siden det var tilbud hos NSB, så det er nok en stund til neste gang, om jeg får lov til å gjette. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Tilbud er kun for å få folk til å ta avganger med lite belegg. Priser som allerede er høyere enn normalt betyr høyt belegg og da kan du ikke forevnte at prisen vil bli satt ned, spesielt ikke for høytider hvor det tradisjonelt er veldig mange som vil kjøpe i siste liten. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg ville aldri ventet på å kjøpe billetter før jul iallefall. Det er det såpass stort trykk at det fort kan bli utsolgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå