Tbau5 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er Hl2 kupongen inkludert i alle 9600XT kortene? Eller er det bare sapphire? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 alle Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Heisann. Såvidt jeg vet gjorde Valve/Vivendi og ATI en avtale som sier at ALLE XT kort skal selges med HL2. Artikkel Her. -Neo Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Følger disse kuppongene med 3Dconnect sine kort også? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Følger disse kuppongene med 3Dconnect sine kort også? Ordet "alle" betyr vel at alle har det inkludert. så, ja, connect3d har det og. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Dette skal vel være alle ja. Fikk mitt ASUS 9800XT kort på mandag, og sannelig var det ikke en kupong der og.... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Dere får glede dere da til å få spillet 14 dager etter alle andre... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Og jeg vil da altså kunne laste spillet gratis ned fra produsentens hjemmeside? Virker jo litt rart, virker ikke som de bekymrer seg så mye over piratkopier. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Så hvis jeg kjøper et slikt 9600XT til våren, får jeg en kupong slik at HL2 blir billigere/gratis? Lenke til kommentar
ZeoviZ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Man laster det ikke ned fra hjemmesiden, men via Steam. Alle kan bestille det via steam og for å spille HL2 må man være tilkoblet Internett. Slik er det ganske vanskelig å piratkopiere, siden bare en serial kan være koblet til samtidig. Inntill HL2 kommer ut kan man bruke kupongen til å få spilt de andre spillene til VALVe via Steam. Man kan også få det tilsendt på en cd, men da må man betale for frakt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Man laster det ikke ned fra hjemmesiden, men via Steam. Alle kan bestille det via steam og for å spille HL2 må man være tilkoblet Internett. Slik er det ganske vanskelig å piratkopiere, siden bare en serial kan være koblet til samtidig. Inntill HL2 kommer ut kan man bruke kupongen til å få spilt de andre spillene til VALVe via Steam. Man kan også få det tilsendt på en cd, men da må man betale for frakt. Utrolig morsomt da for de med ISDN må måtte spille single player over nett.. Lenke til kommentar
ZeoviZ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Steam cacher så stor del av spillet man vil på harddisken og laster resten ned når man skal spille. (De pre-cacher før spillet blir utgitt, slik at man forhåpentligvis har hele spillet nedlastet dagen det kommer ut). For at det ikke skal være mulig å bare kopiere det må man da kople seg til internett og få verifisert at man kan spille det. Det er mulig at man kun må være tilkoblet i det man starter spillet. Slik er det jo vanligvis hvis man har installert et spill via cd. Men kanskje de ikke vil at noen skal ha hele spillet på HDDen og derfor må man hele tiden lese litt fra deres egen server... Tror ikke de har sagt så mye om det, men de har nevnt at hvis man kjøper spillet på cd må man sannsynligvis også koble til via Steam de første ukene. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Synes heller det skulle vært slik at vi kunne fått med en kupong vi kunne levert til en spill-forhandler og fått det gratis. Blir jo mongo å laste ned spillet. Litt av gleden er jo å ha spillesken også, ikke sant? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ja, du kan jo enten velge å laste ned spillet eller å få det tilsendt en 3-6 uker den er sluppet ut + du må betale porto selv som kommer på en god del. Jeg venter heller til det kommer i butikkene...da kan jeg 1: fakltisk spare penger på det og 2: få det med en gang det kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå