Vebjørn100 Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hei! Skal kjøpe ny gaming pc, men har ikke så mye erfaring med sånt. Trenger en kraftig gaming PC (stasjonær) som jeg kan spille spill med høy grafikk, og streaming på YouTube. Trenger hjelp til å finne en god PC for en billig pris! Lenke til kommentar
Vebjørn100 Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 tenker rundt 7 til 12 tusen hvis det er mulig? Hvis ikke må jeg nok gå opp en prisklasse Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 (endret) Har du noe fra før?Skjerm, tastatur, mus, headset/stereo, kabinett ? Hvis ikke - skal dette være inkludert i nevnte 7-12 000 ? Endret 5. november 2017 av Drogin Lenke til kommentar
Vebjørn100 Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Jeg har headset, tastatur, mus, men ingenting i PC-en og ta vare på Lenke til kommentar
Vebjørn100 Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Men det er ikke nevnt, tenkte meg 7-12 tusen på PC. Har utstyr til å spille med som skjerm osv.. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hvilke spill skal du spille? Dagens nyere spill krever ofte rimelig mye av maskinen for å spille på høy grafikk. Jeg anbefaler å følge med på tilbud da man ofte får mer ytelse for pengene med ferdig-PC'er for tiden siden det er rimelig heftige tilbud hver uke. Er ikke sjelden man får en maskin med god CPU og GTX 1070 til rundt 10.000,-. Så har vi svartfredagen som nærmer seg. Lenke til kommentar
Vebjørn100 Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Tenker å spille player unknown battlegrounds osv.. men stemmer at svartfredag nærmer seg Lenke til kommentar
Vebjørn100 Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 +en god del plass på PC-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå