Strilen Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Hva synes folk her om menn som bruker skinnklær,da spesielt skinnbukse? Har i mange år blitt opphisset av damer med skinnklær,men har og funnet ut at det å bruke det selv tenner meg og. Følelsen av å ha det på seg er bare så digg. 1 Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hei! Har det akkurat som deg å går i pinetrange skinnbukser, både offentlig og når jeg har sex. Trange skinnbukser på menn er hot. Så go for it? jeg syns følelsen er nice og himmelsk og gir meg heftige orgasmer ? 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Ikke bry deg om hva folk her eller andre steder synes om det, kos deg med dine klær i lær 2 Lenke til kommentar
Witchcraft Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Trange, sorte skinnbukser er digg på menn 2 Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Trange, sorte skinnbukser er digg på menn Jeg digger sort stramme skinnbukser. Faktisk deilig følelse når trang og stramt skinn klamrer seg rundt leggene og lårene mine ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg