Marius11 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Prøver å gjøre at Volumkontrollen kommer i taskbaren, men windass sier bare at Volume control tool er vekk , og at jeg må innstallere den på nytt.. den sier det ligger i add/remove programs.. finner det ikke! hjelp. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hva mener du? At du vil ha lyd-ikonet i systemtrayen? For å aktivere det går du til kontrollpanelet--> lyd instillinger velg: vis volum-ikonet i oppgavelinjen/taskbaren Lenke til kommentar
Marius11 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hei hei, ja det er det jeg mener.. og gjør akkurat det, men får en feil mld om at Volume control programmet ikke er installert.. har aldri fjerna det heller jeg.. og så sier den at det kan legges inn på add/rem progs. men finner det ikke?! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hmm... jeg har lett litt rundt i avinstallerings programmet, men fant heller ikke noe. Men har du sjekket for virus? Du kan sikkert prøve å reparer installasjonen din, det bruker å fikse mange problemer. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) får du opp volumkontrollen når du trykker Start-> Kjør.. -> "sndvol32" ? Endret 11. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
Marius11 Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Nei får bare opp feilmld om at den ikke finner sndvol32.exe ... . har ikke virus... omtrent garantert, dessuten tviler jeg på at det ville gått på akkurat volumkontrollen hmm, fremdeles ikke noen som har noen god idè ? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) hvis ikke sndvol32.exe finnes, må du installere den på nytt fra windowscd'n.. hvilken windows har du forresten? edit: sjekk kontrollpanel -> legg til/fjern programmer -> legg til/fjern windowskomponenter -> (tilbehør) multimedia... finn noe som heter noe sånn som volumkontroll (husker ikke helt hvor, men det skal være her en plass)... Endret 12. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
Marius11 Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 kjører XP, ja tror jeg fant det, må bare finne XP cd'en min så burde det gå, får håpe jeg finner den, eller så burde d jo gå ann å laste ned? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 lykke til... post her hvis du får det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå