Potetflak er godt. Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Hey,Har en gammel ONE kjøpt i 2012 og har bestilt nye ONE X.Tenkte å ha nye konsollen i stua og gammel Xbox One på data rommet. Kan jeg ha begge logget på samme LIVE konto uten problemer?Må jeg gjøre noe spesielt i innstillinger?Og hvis jeg spiller et spill på en konsoll vil game saves oppdateres på begge konsoller via online LIVE?Hilsen NOOB Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Ja hvis du oppretter familiekonto på Live og deler tilgangen så skal det fungere. Ligger godt gjemt under innstillinger, mulig du må logge på via nettet også. Knotet noe veldig med det selv i hvertfall. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Sett Xbox one X som din "hjemmekonsoll" og bruk den andre som du vil. Vet ikke helt om du kan være pålogget begge samtidig, men på den som er definert som din hjemmekonsoll så har alle andre tilgang til det du har kjøpt digitalt og eventuelt ditt gold abonnement.. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Blir logget ut på en den andre konsollen. Kun 1 aktiv pr bruker om gangen. Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Takker for alle innspill.Konsollene kommer ikke til å være i bruk samtidig så det gjør forhåpentligvis oppkoblingen litt lettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå